Citat:
Ursprungligen postat av
esant
Ta inte mer än en. Folk rekommenderar lite olika men a-pihp är inte så svår att sova på alls enligt mig och många andra. Om du är en person som har allmänt svårt att somna, ta en, har du generellt lätt att somna så nöj dig med en halv. Om du inte somnat på 2 h efter du gått och lagt dig får du väl ta den andra halvan också.
Oj, mobilen dog och jag rökte lite mer a-pihp(ca 60mg till).
Oj, hela 1 bara? Ja, jag har haft insomningssvårigheter sen 13-14 års åldern och är ca 10 år äldre idag. Alltid haft någon konstig bensotolerans även första gången jag någonsin rörde benso(6st diclazepam 1mg(ska vara 10x potentare än diazepam) , från gamla chemicals*rvices som tyvärr lagt ner) utan någon värst märkbar effekt, var i skolan och allt flöt på som det alltid gjort då.
Jag har nu tagit 4st 4mg. Jag har som sagt alltid haft naturell bensotolerans då 2mg alpra efter 5 månaders uppehåll inte gjorde så mycket förutom ångestfri, 4st ikto krysstvåor efter ca 8 månaders uppehåll gav typ lite skönt i kroppen. Tog 3st klockan 23:15 och den fjärde 01:05. Rökte sista hitten vid 00:20(ca 20-30mg a-pihp methpipe).
*ursäkta för offtopic nu, men vill berätta om hur svårt jag har att somna på CS*
Jag har märkt att när jag hade kört 1g a-pihp (0.7g nasalt, 0.3g rökning) så hjälpte inte asbra indica hasch(2st 0,3/0,4or) att få mig att somna förrän efter ca 3 timmar sen sista a-pihp dosen. Därför kör jag på lite högt med benso(vill ej flöddra, benso ska användas som medicin eller att gå ner på ifrån CS, all annan användning för att uppnå rus eller dricka alkohol på det är helt onödig i mitt tyckte(insåg detta sen en flubro incident då jag käkade ca 5-7st 1,25/50/75mg vad dom nu låg på dagligen i 5 dagar, började första dagen med 7st t.o.m för att enbart bli väck, vilket jag verkligen blev, avslutades på pysket. Kan ha ett inlägg om det ifall ni skummar igenom mina inlägg))
*Oj! Ber verkligen om ursäkt för all offtopic jag råkade få in i texten. Jag är ganska snabb på tangenterna nu(blåtands tangentbord, dv,s inte lurens tangentbord) och bara skriver allt som kommer upp i huvudet...
MVH en fjuttad, småbensad och småbäng vattenspridare.