2017-02-12, 17:20
Medlem
justonefix124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laddaddee
Man sover iaf som en stock på dessa, minst 10 timmar varje gång jag tagit dem.

Jag sover för bra. Vet inte om jag vågar ta dessa om jag jobbar morgon 😛.

Citat:
Ursprungligen postat av medlem9001
Vadå höjning av mg? Substansen är ju stark som fasen. Punda inte

Slår som fan på mig med. Vill snarare ha brytskåra än höjning.
Dessutom verkar halveringstiden på denna vara fett lång. Tror jag bygger en depå för varje dag och blir fluddrigare och fluddrigare för var dag.

Citat:
Ursprungligen postat av medlem9001
TS/TTs är ju bekräftade som skräp tillsvidare.
Ta 50 st av Askens och be till gud att du inte får andnöd.

De borde "cut their losses" för att inte dö som shop.
Släng skräpet , be om ursäkt för undermålig produkt och skicka riktiga grejer till de som har fått skräp.
Citera
2017-02-12, 17:31
Medlem
Mommejrs avatar
Dessa bör sänkas i pris och komma i styrkorna 6MG med 3 brytskåror. Enkelt att dosera
Citera
2017-02-12, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Dessa bör sänkas i pris och komma i styrkorna 6MG med 3 brytskåror. Enkelt att dosera

Jag tycker dom borde komma i 10mg styrka och sen kryssade. Då kan man enkelt bryta och dosera 2.5mg om man skulle vilja göra det.
Citera
2017-02-12, 19:10
Medlem
jag tog 25 x 4mg på samma kväll av denna och nu typ 10 dagar sen.. min motorik fortfarande lite fuckad... nån som upplevt samma sak?
Citera
2017-02-12, 19:33
Medlem
paralisants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eUmd
jag tog 25 x 4mg på samma kväll av denna och nu typ 10 dagar sen.. min motorik fortfarande lite fuckad... nån som upplevt samma sak?

Ett tips... Ta inte 25 st på en kväll :P Effekten håller i sig ganska lång tid enligt rapporter.
Citera
2017-02-12, 20:30
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eUmd

Känner av dessa länge, 10 dagar dock vet jag inte, men 2-3 iaf.
Citera
2017-02-12, 20:33
Medlem
1st 4mg från askens + en öl är precis det jag behöver för att åka dit jag vill. Blir euforisk och glad och pratglad. Rekommenderar denna dos.
Citera
2017-02-12, 20:52
Medlem
Sen dom ströp mina ikto så har livet varit hårt . jag har vart så gott som inlåst hemma pga social fobi släkt har fått handlat det jag behövt. förr hade jag ett aktivt tränings och kompis liv tack vare att ikton bota min sociala fobi. sen fick ja ny läkare som plocka bort den. jag gav denna norflurazepam en chans och jippi jag har vart och handlat sj hälsat på släkt och vänner nu vill jag bara träffa och prata med så många vänner och bekanta och tränna massa som förr hoppas denna inte har någon skadlig biverkan bara räcker med en varje morgon 4mg från asken äntligen har jag fått livet tillbaka
Citera
2017-02-12, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Känner av dessa länge, 10 dagar dock vet jag inte, men 2-3 iaf.

ja men tog du 25 st?
Citera
2017-02-13, 00:10
Avslutad
Min polare hade dessa i överflöd då dom suger så kastade i mig ca 30st han lika många minst. Jag drack samtidigt och käkade 10mg av nån annan benso i blister... Skitsamma, drack o rökte rätt kraftigt oxå men vart inte nöjd somnade typ vid kl 10. Har minnesluckor från kvällen men efter ett tag kom det mesta tillbaka, åtminstonde.
Det här är en hemskt dålig benso och har nu förstört resten av benson för mig. Känner inte ens av 3 ksalol vilket brukar räcka helt ok med några bärs annars. Kände inte nåt ALLS på 3 st. Har fett ont i kroppen och känt mig allmänt konstig nu sen i torsdags.. Söndag nu.
Så den sitter i väldigt länge utan någon rusgivande effekt och har gett mig otroligt hög tolerans för benso så det blir att chilla nu m allt knark ett tag, partat som ett as har jag gjort för övrigt.

Edit: Hade tagit en halv åtta sub på detta oxå minns att jag fick problem med andningen kan vara värt att tillägga. det är TT's jag pratar om nu.
Senast redigerad av ruttenfimp 2017-02-13 kl. 00:12.
Citera
2017-02-13, 00:18
Medlem
Läster mycket skit om TT/TS's Norflura här i tråden.
Det är alltså Askens som gäller just nu, eller har jag fattat fel?
Citera
2017-02-13, 00:27
Medlem
tycker jag hör klagomål om TT jämt. varför handlar folk därifrån när samma substanser finns exv hos asken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in