2017-04-07, 20:49
Medlem
JanBertilssons avatar
Dags att köpa på sig ett lager av denna medicin då den säkert blir klassad snart då vissa äter den som barn äter smågodis.

Förövrigt är det ingen ide att skriva något seriöst här inne på FB, många orkar ju inte ens bläddra en sida bakåt...

Mitt sista inlägg i denna tråd..

Punda på!
Citera
2017-04-07, 21:27
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Pröva halva, vänta 1tim. Gav det inget ta resten. Alla reagerar ju olika så kanske räcker med 5-10mg för dig.

Tack för ditt svar Mommejr! Jag tog en liten bit, mindre än halva och min ångest har varit borta sen igår sovit som en stock hela dagen idag

Ångesten är fortfarande borta, detta är potenta grejer kan jag säga.. Kickar in precis som du sa efter 1timme, men jag skulle nog tro för maximal effekt så kan det ta två?

Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Satan vad dom var välpressade. Har nog pressat nya.
Eller där ligger några som e skavda/ musätna kan man säga.

Yes sir De andra va lika fina pressade som dom två du såg på bilden
Citera
2017-04-08, 04:37
Medlem
Glossis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Nu till en sak som är rätt rolig.
Träffade läkaren idag och berättade jag tar Norflurazepam då dom ju trodde jag var ren IOM nertrappningen. Så ringde hon labbet där dom gör analyser och denna Norflurazepam är omöjlig att hitta fick jag som svar. Finns ett ställe som kan hitta den så nu får jag vänta några veckor till på min nertrappning för dom ska skicka på analys i ett labb som kan hitta den.
Så ni som nojjar att den ska synas ni kan vara tvärlugna. Syns ej på sticka heller vad jag förstod det som.
Lögn, på akutpsyk kunde de upptäcka att jag tagit benso (ovetandes om det var sticka eller analys) och norfluran är den enda bensodiazepin jag tagit på 3 veckor.
Citera
2017-04-08, 06:53
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tehSecretzzz
Tack för ditt svar Mommejr! Jag tog en liten bit, mindre än halva och min ångest har varit borta sen igår sovit som en stock hela dagen idag

Ångesten är fortfarande borta, detta är potenta grejer kan jag säga.. Kickar in precis som du sa efter 1timme, men jag skulle nog tro för maximal effekt så kan det ta två?

Yes sir De andra va lika fina pressade som dom två du såg på bilden

Ingen fara! nice o höra att den funka väl på dig. Bäst är att börja lågt imo. Inte häva i sig som vissa andra här hehe.
Citera
2017-04-08, 08:01
Medlem
min erfarenhet inte bekant med restest,dålig batch inne? åt 20x8g liket gav lite sovhjälp that's it slöserier pengar, hoppas sk löser detta. för de va katastrof
Citera
2017-04-08, 09:28
Medlem
eddiepeddies avatar
Åt ca 14st 4mg från Askens från 30mars i 4 - 5 dagar ungefär.
Hämtade 25st 4mg från Asken igår men får inte samma effekt. Är det tolerans?
Åt som mest 2st om dagen sist.
Nu har jag tagit 14st bara sen igår kväll typ och kunde inte sova inatt. Och har fortfarande lote ångest. Mailade detta till dom och frågade vad det kan vara.
Citera
2017-04-08, 10:43
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Ingen fara! nice o höra att den funka väl på dig. Bäst är att börja lågt imo. Inte häva i sig som vissa andra här hehe.

Yas, speciellt nu när det är en RC benso och helt ny på marknaden. Vi kan ju säga att vi är testkaninerna, vill verkligen inte få motsats effekt på dessa. Men jag tror den sitter i än idag, är det verkligen 200 timmar som den sitter i?

mvh
Citera
2017-04-08, 10:51
Medlem
Flusons avatar
Vilka har bästa batchen? TT eller Askens?
Citera
2017-04-08, 11:16
Medlem
Kajahs avatar
Tycker fortfarande det här är den bästa medicin som funnits, än så länge. Men jävlar vad det blivit fart i mig sen jag började med dom och ångesten håller sig borta.
Toleransen verkar inte höjas nämnvärt då jag tagit en 4mg om dagen, ibland två eller fler för att göra till det lite extra. Jag skojar inte, jag har blivit som jag brukade varA igen
Citera
2017-04-08, 12:04
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tehSecretzzz
Yas, speciellt nu när det är en RC benso och helt ny på marknaden. Vi kan ju säga att vi är testkaninerna, vill verkligen inte få motsats effekt på dessa. Men jag tror den sitter i än idag, är det verkligen 200 timmar som den sitter i?

mvh

Svårt o säga exakt hur länge den sitter i. Jag skulle tro att ålder,kön,vikt, dos alla dom spelar roll i hur länge den sitter i. Yngre personer tex kommer bryta ned den här substansen snabbare än tex folk över 40-50år. Men jag skulle gissa på att den här har en halveringstid på runt 40-200 tim beroende på ja ålder,kön,vikt mm som jag tidigare nämt. Efter 12MG kände iaf jag fortfarande av det runt 40-50tim efter. Sen efter det dala det. Så i mitt fall gissar jag på att den dosen så gott som var borta efter kanske 60-70tim, Och då är jag man, inte så kraftigt byggd, samt fyller 25 år i månaden.
Senast redigerad av Mommejr 2017-04-08 kl. 12:06.
Citera
2017-04-08, 16:01
Medlem
eddiepeddies avatar
Hur påverkar dessa om man samtidigt är ordinerad Xanor och tar det. Blir det sämre effekt då på Alprazolamen?
Samma med Stesolid (diazepam).
Citera
2017-04-09, 00:26
Medlem
medlem9001s avatar
Går ct på dessa nu kommer uppdatera hur ATn är. Tagit dagligen sedan lanseringen.
Har blrjat få ofrivilliga muskelryck. Det är ett tecken på att jag blivit fysiskt beroende och bör sluta omgående, muskelryckningarna uppkommer så fort substansen börjar trappas ut/inte är aktiv. Så blir kul att känna hur kroppen reagerar när substansen är helt borta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in