Citat:
Ursprungligen postat av
kool-g-rap
För mig påverkar det inte närminnet alls, nästan tvärt om då jag tänker på så mycket skit i vanliga fall så det är lättare att fokusera utan ångesten för mig.
Jag blir aldrig någonsin personlighetsförändrad av benso förutom att jag kan bli jävligt pigg, driftig och super social så jag random kan dra och snacka omkull en snygg tjej jag ser på stan bara så där. Så blir jag ju inte av dessa. Tack brorsan
Jag brukar för det mesta använda ikto och ja de som känner mig väl märker lite på ögonen och motoriken om jag har käkat över 6mg, så blir det absolut inte på dom här det har du rätt i.
Jag fy fan vad omöjligt det blir att vakna efter dom här!

Jag får också köpa en sån klocka och gömma den någonstans, jag har FFS vaknat kl14 ibland när jag skulle upp vid kl10
Av andra långtidsverkande benso har jag lättare att vakna än vad jag har i vanliga fall till och med och brukar studsa upp ur sängen med bra humör. Så det drar tyvärr ner betyget för mig..
Håller med på detta.
Jag känner inte mig benzad på dessa man blir bara av med stess, ångest och oro.
Fast man inte känner man blir benzad tror jag dessa är rätt starka faktiskt.
Typ lite som klonazolam. Starkare än alprazolam men samma på den känner jag mig inte benzad om inte lite.
Denna blir jag så klar av. Samt har aldrig kunnat ta uppåt droger utan vrål ångest. Denna fixade jag ta ethylfenidat och äta samt sova fick bara mer fokus.
Testade 2st 36mg methylfenidat och blev för mycket men fick ingen ångest fast jag inte sov på hela natten. Tog en 8mg på morgonen och en halv 36mg methylfenidat och blev som om jag sovit.
Så kommer nog gå ner till 6mg morgon och kväll eller ta 12mg direkt på morgonen det funkar lika bra.
Den sitter ju i så jävla länge. Slutar ta methylfenidat om 4-5 dagar då jag tagit rätt mycket ethylfenidat på denna. Så gör en liten nertrappning. Skulle sluta ta methylfenidat/ Ethylfenidat idag men fick ångest så har nog fuckat med dopaminet. Dock kommer det gå över snabbt.
Tog 1st 8mg med en halva 36 alltså 18mg då blev jag som på ethylet. Har 0,7g ethylfenidat i en påse så tänkte nog bättre trappa ut med det fast methylfenidat blir lite ethylfenidat
Hur som så ska jag inte ha fler beroende. Mest tagit ethylet då jag nog tagit för höga doser av Norflurazepam så kommer lägga en ny order på måndag på 4mg och trappa ner.
Tur man inte kört länge på denna blir lättare ljustera dosen. Tror jag kör antingen 3x4mg morgon, middag, kväll eller 8mg sen 4 på kvällen det borde fan räcka.
Fan tagit 3st 10mg av TS om dagen men tror dem är lika med 6mg Max 7mg.
En väldigt udda benzo men den bästa jag någonsin haft.
Snart börjar jag ju benzo nertrappningen och vill inte bli kass. Tänk byta från denna till 3st 10mg stess
Får säga jag behöver en ingångs period på 3 veckor minst så Norflurazepam hinner försvinna så jag ser hur jag reagerar på 3st 10mg stess. Rädd det blir en smäll. Hade jag vetat jag haft tillgång till 8mg Norflurazepam eller 16mg om dagen resten av livet hade jag valt det direkt.
Kommer se till ha norfluraz hemma minst en 1000st om jag inte lyckas med trappa ut.