Citat:
Ursprungligen postat av
m4staSWE
bör man investera i lite IF Bundesliga? Tänker på sbc
Det är väl egentligen Atletico Madrid där man behövde ett IF-kort/specialkort för att få upp ratingen till det som behövdes. IF Gameiro gick ju upp 100k efter SBC:n kom ut om jag minns rätt. Sen tror jag även IF Torres funkar o hans pris ligger också runt 150k. Såg nu att en del använder TOTGS Felipe Luiz med. Det är om man kan förutse ett sådant behov i förväg... får luska lite

SBC Lewa lär bli dyr och en hel del höga rating.
Citat:
Ursprungligen postat av
hjeaeee
Saken är den att jag behöver bygga om hela högersidan ifall jag inte har Ramos. Skulle iofs kunna testa Roma-trion i så fall.. Nainggolan - Manolas - Florenzi/Peres.
Kör Ramos - De Marcos - Modric på högersidan atm. Annars finns ju Smalling - Pogba - Valencia men jag gillar inte Smalling alls om ska jag vara ärlig, så dålig med bollen och trög i vändningarna.
Tycker att Ramos - Boateng har funkat bra så här långt, visst han är väldigt aggressiv men tycker inte det lämnas för mycket luckor emellan dom.
Citat:
Ursprungligen postat av
hjeaeee
Btw kollade just futbin o 91kortet kostar typ lika mycket som 92kortet, kolla lägsta bin

Få på marknaden eller?
Tycker faktiskt inte Ramos workrates är så farliga, så länge man har en bra mittback vid sidan om som inte har high i attacking. Boateng lär vara fin vid sidan av. Ramos är riktigt bra, hans TOTY kort lär vara riktigt mäktigt!

Annars tycker jag även det andra förslaget, Roma-trion, att den är svinbra. Jag har kört IF Manolas, IF Florenzi och SIF Nainggolan länge nu och är sjukt nöjd! Kommer fortsätta köra på med dem. Manolas IF är den bästa backen jag spelat med iår.
Citat:
Ursprungligen postat av
boonie
Måste rekommendera TIF Veratti (89) riktigt djurig.
Indeed! Gillade redan hans 86-kort, köpte hans 89 förra veckan. Ettrig som faaan, jobbig att möta o vinner mycket boll. Skön med boll och driva framåt med. Enda nackdelen är hans längd skulle jag säga, kanske skott också men ändå lyckats sätta några goa långskott med honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
MR-Ganjalf
Kunde såklart inte hålla mig från att köpa lite coins nu när mega player packs fanns.
Resultera i 3 Bday kort, Zyech och Mustafi totw.... va besviken över att jag inte fick walkout, men i näst sista packet kommer den svenska fanan upp och ut kommer Zlatan
Äntligen kan jag sälja och köpa min Ronaldo!
Btw kan någon förklara varför tex Cazorla och Miranda ligger 4k högre än vad de gjorde för en vecka sedan medans alla dyra och eftertraktade spelare går ner nu när så mycket packs öppnas?
Fint, grattis!

Anledningen till att dem ligger högre är för att det krävs 84-rating på en del SBC:er just nu. Högt ratade spelare (84-88) som legat hyfsat bra till pris innan har ökat en hel del. Dem kommer successivt gå ner igen efter FUT Birthday skulle jag gissa på. Som du skriver så har en del dyrare spelare gått ner i pris då antalet har ökat på marknaden, då dem är så dyra så används dem inte i SBC:er.