2017-04-07, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
25 birthday Adrian Ramos tror han stiger så småningom..redan sålt en hel del för 25-30k...alla köpta för under 21..vissa för 14k..
Tänkte om en Bundesliga SBC kan kräva ett IF kort...dålig koll på SBC så kanske inte blir så..kanske bara hög rating iofs

Jasså, ja jag tänkte Sergio Ramos så fattade inte alls.
Då kanske man får investera lite.

De andra League SBC har ju inte krävt IF, så känns väl inte riktigt som att Bundesliga heller borde göra det.
Citera
2017-04-07, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Jasså, ja jag tänkte Sergio Ramos så fattade inte alls.
Då kanske man får investera lite.

De andra League SBC har ju inte krävt IF, så känns väl inte riktigt som att Bundesliga heller borde göra det.

sant.. har redan investerat i några Martinez, Lahm, Muller mfl..
Tänkte att tex IF Gomez kunde stiga i pris
Sålde precis en Ramos för 24k när han finns för 14 på marknaden
Citera
2017-04-07, 00:28
Medlem
Citat:
Modric alla dagar i veckan..finns tillräckligt bra mittbackar.. H/M är en mardröm många gånger när det gäller försvarare... visserligen sjuka stats..

Saken är den att jag behöver bygga om hela högersidan ifall jag inte har Ramos. Skulle iofs kunna testa Roma-trion i så fall.. Nainggolan - Manolas - Florenzi/Peres.

Kör Ramos - De Marcos - Modric på högersidan atm. Annars finns ju Smalling - Pogba - Valencia men jag gillar inte Smalling alls om ska jag vara ärlig, så dålig med bollen och trög i vändningarna.

Tycker att Ramos - Boateng har funkat bra så här långt, visst han är väldigt aggressiv men tycker inte det lämnas för mycket luckor emellan dom.
Citera
2017-04-07, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Saken är den att jag behöver bygga om hela högersidan ifall jag inte har Ramos. Skulle iofs kunna testa Roma-trion i så fall.. Nainggolan - Manolas - Florenzi/Peres.

Kör Ramos - De Marcos - Modric på högersidan atm. Annars finns ju Smalling - Pogba - Valencia men jag gillar inte Smalling alls om ska jag vara ärlig, så dålig med bollen och trög i vändningarna.

Tycker att Ramos - Boateng har funkat bra så här långt, visst han är väldigt aggressiv men tycker inte det lämnas för mycket luckor emellan dom.

njae de två ihop är rätt mosiga..mötte Boateng igår..omöjlig att ta sig förbi...killen ja mötte va kass men kvittade ju när Boateng gjorde allt
Citera
2017-04-07, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Vem hade ni köpt först om ni fick välja 1: TOTY Modric eller TOTY Ramos? Lutar åt TOTY Ramos, tror det känns viktigare att få in han där bak, uppgraderingen jämfört med hans vanliga kort är nog större och det känns som en viktigare position.

Fick TOTY Modric i pack, dock så hade jag ett billigt BPL lag då så sålde honom.
Men slängde in honom som en avbytare först för att testa lite. Bollen satt som klistrad vid fötterna på honom.
Citera
2017-04-07, 00:33
Medlem
Citat:
njae de två ihop är rätt mosiga..mötte Boateng igår..omöjlig att ta sig förbi...killen ja mötte va kass men kvittade ju när Boateng gjorde allt

Kör Ramos 91 och Boateng, herrejävlar vilken duo det är.
Citera
2017-04-07, 00:34
Medlem
Citat:

haha kan tänka mig är anti att köpa dyra spelare.. av nån jäkla anledning haha..
Citera
2017-04-07, 00:36
Medlem
Citat:
Fick TOTY Modric i pack, dock så hade jag ett billigt BPL lag då så sålde honom.
Men slängde in honom som en avbytare först för att testa lite. Bollen satt som klistrad vid fötterna på honom.

Wow, grattis, fyfan vilken känsla det måste vara o packa en sån spelare. Så 2 på Modric alltså, gillar Modric vanliga kort som fan så kan tänka mig att TOTY kortet är sjukt. Älskar små tekniska spelare då jag i princip bara lirar passningsspel.
Citera
2017-04-07, 00:37
Medlem
Gick all in på Adrian Ramos nu.. 40 kort i trade xD
Citera
2017-04-07, 00:39
Medlem
Citat:

Har kikat lite på framför allt Ramos 92, MOTM kortet.. men det tar emot o köpa han nu då han fanns för typ 650 tusen för inte så länge sen alls, nu är han uppe på 850 tusen. Btw kollade just futbin o 91kortet kostar typ lika mycket som 92kortet, kolla lägsta bin Få på marknaden eller?

https://www.futbin.com/17/player/16469/Sergio%20Ramos

https://www.futbin.com/17/player/17937/Sergio%20Ramos
Citera
2017-04-07, 00:44
Medlem
Citat:

Boateng är en favorit Bjässe i defensiven o väldigt fin uppspelsfot
Citera
2017-04-07, 00:44
Medlem
boonies avatar
Måste rekommendera TIF Veratti (89) riktigt djurig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in