2017-04-20, 21:56
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Man kan spara.. Jag sparade förra gången det var TOTW-paket som reward och öppnade det igår kväll när det nya TOTW kommit, fick Zapata

Grymt, tack för det inspelet. Bara avvakta tills det kommer något hett då.
Citera
2017-04-20, 21:59
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
när tror ni det är läget att investera i veckans totw? Idag i och med WL rewards eller senare i helgen?

Senare i helgen. Jag gjorde bort mig och köpte Hazard tidigt på fredagen tror jag det var. Sjönk som en sten under helgen, torskade över 100k där.
Citera
2017-04-20, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Senare i helgen. Jag gjorde bort mig och köpte Hazard tidigt på fredagen tror jag det var. Sjönk som en sten under helgen, torskade över 100k där.
bäst hade vart o köpa när WL rewards kom..då rasade spelarna och många låg 10-20k billigare än de gör nu.. hade fullt tyvärr annars hade man kunnat gjort fina stålar på spelare som Promes, Thauvin mfl som var 10k billigare än vad de är just nu
Citera
2017-04-20, 22:27
Medlem
Raxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lotavos
Kör på PS4

Lägg en eftermiddag på att tradea lite då. Alt. Spela vanliga online seasons.
Citera
2017-04-21, 00:17
Medlem
Tankar kring vad nästa league sbc kommer bli? Läst lite om schweiz/Österrike samt något från Sydamerika.
Citera
2017-04-21, 01:44
Medlem
Nån som sitter på nåt bra investeringskostnaden för ca 100k nu när totw sjönk som en sten?
Sokratis går för 109k just nu, tror ni han kommer öka när han går ur packs?
Citera
2017-04-21, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashslack
Nån som sitter på nåt bra investeringskostnaden för ca 100k nu när totw sjönk som en sten?

borde stiga...sanslöst bra kort.. men skulle nog satsa på fler av ett billigare kort istället.. Trapp och Seri känns som rätt enkla kort
Citera
2017-04-21, 07:16
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashslack

Man gör jävligt fin profit på sbcerna ,silver ryssar säljer som smör i Småland till överpriser bara massabuda hem en hel drös för 200 coins st ,sedan listade dem för absurda överpriser och någon gång på dygnet kommer någon hetsig jävel köpa loss kortet fett ivrig på att lösa sin sbc. Även ha koll på MM innan dem släpps och investera i ett gäng från lagen du förväntar dig komma, sålde igår en drös skitspelare från ajax för 6-8K st och gjorde fin profit. Annars om du vill investera i OTW så passa på o lös några Bailly han har sjunkit som fan , skulle han göra en bra match i helgen mot burnley och det blir lite hype kan du sälja direkt och göra stor profit för får han if så kommer den kosta mkt.
Citera
2017-04-21, 07:48
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
borde stiga...sanslöst bra kort.. men skulle nog satsa på fler av ett billigare kort istället.. Trapp och Seri känns som rätt enkla kort
Ja men kolla på förra totw. Balotelli gick för 120k. Sen kom MM, då sjönk han till 60 och jag köpte två för 59 tror jag. Nu idag är lägsta bin 56..

Marcos Alonso har börjat stiga lite nu (typ 5k på en vecka) och kanske fortsätter eller så är det för att det är fredag. Men ska man gå med vinst där behöver han öka mer. Hade själv tur där och lyckades sälja en för 128k eller nåt sånt och köpte en ny för 95k direkt efter som jag använder.

Consigli har knappt ökat heller. Köpte för 11-12. Lägsta bin idag är 12750.

Jag skulle inte våga köpa dyra från veckans totw i investeringssyfte. Men om jag var tvungen skulle jag också köpa flera Trapp och Seri. Har köpt två Seri då jag vill testa kortet och så råkade jag köpa en till för visste inte att jag vunnit första.
Citera
2017-04-21, 08:02
Medlem
NativeTongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
En sjukt stor drop på spelarna från TOTW just nu... Satsade alla pengar jag hade på lite olika IF, tror det kan ge rejäl profit, väldig chansning dock med de dyrare.
Köpte en del vid lite fel tillfälle då de sjunkit ytterliggare, exempelvis Kompany x2 köpta för 155, kostar nu 142.

Upplever samma sak! Fyndade TIF Thauvin för 42k och Birthday Villa för 78k igår!

Thauvin kommer att få bilda anfall tillsammans med SBC Lacazette och 0Totw Depay, med Motm Tolisso på mittfältet. Villa funderar jag på att slänga in som CAM i en 4-2-2-2 med Totgs Aduris, SIF Gameiro, IF Ben Yedder och med SIF N'Sonzi och SIF Iborra på mitten. Potensiellt obalanserat och lite slösaktigt att slänga ut Villa på en kant, men han lär ju vara grym på att smyga in med sin weakfoot.
Citera
2017-04-21, 09:21
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
https://www.futbin.com/17/squad/3280199

Eller

https://www.futbin.com/17/squad/2791340

?

Gillar Ogbonna. Men vill prova Seri.
Citera
2017-04-21, 10:48
Medlem
Av nostalgiska skäl är jag riktigt sugen på David Villa. Har byggt ihop det här:
https://www.futbin.com/17/squad/3281320 Alla får full kemi om man startar som 451 och tänkt ha Tots Khedira som jag är rätt säker på att kommer komma. Kan även ha Mkhiytarian istället för Valencia om man väljer att byta formation. Lite sugen på att köra 4411 ibland också så behöver tips på bra spelare som har cm,cam,cf,st som utgångsposition men som hade passat perfekt på vm i den formationen eftersom jag vill ha CR7 på topp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in