2017-04-07, 09:25
Medlem
Tog mig till final i kvalificeringen till Weekend League. Tänkte att det är logiskt att om man väl är inne i kvalet så får man chansen att spela klart oavsett om Weekend League startar inom några minuter. Men det är ju EA, fick inte ens chansen att spela finalen utan blir kickad istället. Varför i helvete kan man starta kvalificeringen med 8 minuter kvar om man endå inte får spela klart matcherna? Blir så trött.
Citera
2017-04-07, 09:37
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detendasvartafaret
Hmm, fick belöningar igår och packade tre styck sådana där "Birthday cards" sedan så sålde jag min Icardi IF 89. Har över 600k, vill köpa in en anfallare, spelar ingen roll vem det är för han skall agera inhoppare i WL.

Jag har Mertens, Dybala och Gomez, så ingen av dom.

Neymar?

Kände att Bale inte fungerade som jag ville i min formation, så sålde han och köpte Birthday David Villa och satan vilken gubbe asså . Älskar kort med 5 star weekfot och sen har han äckligt fina stats i övrigt. Han är en goal getter som heter duga så behöver du kicka ben i förlängingar med kliniska avslut så köp han.
Citera
2017-04-07, 09:55
Medlem
jag körde WL i helgen som va o jag vann 18 av 33 matcher typ.

Coinsen och packsen jag skulle få va det nån som sa för nån dagsen här att det kommer på torsdag kl 8 men inget har dykt upp?
Citera
2017-04-07, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ACM81
jag körde WL i helgen som va o jag vann 18 av 33 matcher typ.

Coinsen och packsen jag skulle få va det nån som sa för nån dagsen här att det kommer på torsdag kl 8 men inget har dykt upp?

Dom dyker inte bara upp i butiken utan du får gå in i wl och hämta ut dom där
Citera
2017-04-07, 10:07
Medlem
Vurte3Ns avatar
Vilket chem kort skulle ni lagt på El-Saarawhy's 88CAM?
Citera
2017-04-07, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Lag 1: Kroos går bort, förstår inte hur man klarar av spela med en så slö spelare Modric e så mycket bättre. Alternativt SIF/TIF Isco om du vill ha ett lite offensivare val. Spelat med hans SIF och han var riktigt go! Framåt och bakåt tycker jag det ser stabilt ut! Hatar möta SBC Suarez... brukar va riktigt bra mot mig.

Lag 2: Hade hellre kört full kemi på högeryttern och köpt Manés 86/87-kort. Uppgraderat Kante/Hazards kort till deras up-kort. Kostar inte mycket extra. Kanske onödigt iofs på Hazard då man förlorar lite i tax. Sen hade jag nog valt bort Bailly. Har inte testat Ogbonnas Birthday-kort men det ser ju riktigt fint ut! Hade spelat med honom själv om jag kunnat få ihop det med kemin i mitt lag. Sen på ytterbackspositionerna hade jag valt IF Alonso och sedan IF/SIF Coleman eller Walker.

Finns väl många förändringar o göra som kostar mycket mer också. Antar att du precis som jag vill ha en hel del o trejda för också. FIF Lukaku, sjukt bra. Kantés OTW/IF/MOTM. Hans NIF är riktigt bra men dem korten är galna.

Tack för go input. Kroos ska bort. Körde sif isco där innan. Men valde kränga av när det gick upp mkt.. Plus att han nu fått tif. Kanske blir ett återköp

Kante kan man absolut köra på ngt bättre då vinna boll är riktigt viktigt! Klurar på sif Eriksen på cam positionen. Gillar inte alls Alli....

Angående försvar så löser jag det nästan lika bra med billiga gubbar. Så lägger hellre krut på offensiven. Speciellt när förbättringarna på backposition blir över 100k dyrare.. Tänker på typ nif Coleman till sif kortet osv
Dock sjukt sugen att testa tif Lukaku.. Och kanske även byta ut Hazard / Sanchez för att testa ngt av Mane korten. Dock känns han överprisad?
Citera
2017-04-07, 10:32
Medlem
EnLitenFryss avatar
Det vore jävligt elakt (och typiskt EA) att släppa Bundesliga SBC ikväll eller imorgon, när marknaden är tunn på normalt överkomliga högratade spelare som Lahm, Sokratis, Ribery, Javi Martinez osv. Till och med Neuer har gjort ett hopp på 70k efter Birthday kom...

Jag sitter ganska bra till ändå tror jag. Har en stabil Bayern-elva med Lahm, Muller, Lahm, Javi, Xabi, Thiago osv som är köpta till låga priser. Krävs det en Neuer eller en Vidal för att få upp ratingen kan det dock bli dyrt.

Dortmund känns som fågel eller fisk - rating req på 80 och det blir snorlätt att lösa. Rating req på 85 och det blir helt plötsligt mycket jobbigare - då krävs det Auba, Reus och Sokratis + något IF-kort för att lösa om jag räknat rätt.

Lewa borde vara i klass med Suarez att lösa så jag räknar med att de kastar in några svåra lag. Någon som har förslag på ytterligare lag där det kan vara värt att investera i högratade lirare?

Några spekulationer om vilken liga som kommer samtidigt som Bundesliga? Jag har allsvenskan, australien, danska ligan, schweiziska och österriske i klubben - men kör de polska, norge, korea eller någon annan blir det lite jobbigt.
Citera
2017-04-07, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leftyhanded
Hur mycket betalar du för han? Vad tror du han kommer landa på?

svårt o säga... gav runt 14k för många av mina..några e köpta för 20k, sålde dom för 30k ett tag.. lär vara överflöd av korten på marknaden men folk e lata/tröga..sålde ett för 24 igår kväll köpt för 16 så det går att sälja iaf.. har alla mina listade för 25

EDIT: som sagt det går..sålde en för 25 denna timmen
Senast redigerad av m4staSWE 2017-04-07 kl. 11:19.
Citera
2017-04-07, 11:16
Medlem
paras0nics avatar
Spelar som sagt med detta lag: https://www.futbin.com/17/squad/2934105

Ligger på 14e plats i topp 100 rankingen i WL just nu. Tack gode gud känner jag inte av något delay eller dylikt, väldigt smärtfritt faktist. Har ni coinsen BYGG det laget, herregud vilka matchvinnare.
Citera
2017-04-07, 11:16
Medlem
Jahapp, första matchen i WL, leder med 2-0 i 41 minuten och helt plötsligt slängs jag ur och det står "Du har tappad förbindelsen med EA-servrarna"

Internet fungerar som de ska...
Citera
2017-04-07, 11:20
Medlem
C8H11Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Dortmund känns som fågel eller fisk - rating req på 80 och det blir snorlätt att lösa. Rating req på 85 och det blir helt plötsligt mycket jobbigare - då krävs det Auba, Reus och Sokratis + något IF-kort för att lösa om jag räknat rätt.

Lewa borde vara i klass med Suarez att lösa så jag räknar med att de kastar in några svåra lag.
Blir riktigt ledsen om jag är tvungen att ge upp både Reus OCH Aubameyang.
Tror inte de gör den lika svår som LaLiga eftersom Lewa kommer vara 92 jämfört med Suarez 94.

Gissar på 83 Dortmund och 85/86 Bayern.

Längtar så!
Citera
2017-04-07, 11:21
Medlem
Någon som hört något om att WL ska bli inställt? N28T och Nepenthez snackade om detta inatt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in