2017-04-06, 22:29
Medlem
Vad tror ni om detta lag? https://www.futbin.com/17/squad/2922617

Tänker att jag byter in Bale mot Oscar. Sätter upp Bale som ST och Mertens som CAM. Sedan Kante som CDM och Casemiro som CM.

Har två omgångar försökt mig på 41212(2) utan att lyckats, bestämt att jag skall ge den ett sista försök! Kör 4411 vanligtvis. Har de senaste börjat byta formation till 41212(2) in-game när jag inte kommer någonstans och motståndaren har ALLT spel, fått tips om det och det har fungerat riktigt bra de ggr jag bytt. Vände 0-3 igår efter att jag bytt. Han var överlägsen och jag hade fan ingenting. Sen helt ombytta roller efteråt.

Verkar ju som mina nuvarande custom tactics fungerar fint även på denna formation. Ni som kör denna 41212(2), vad har ni för player instructions? Har valt press back line på båda anfallarna. Get in behind på den snabba av dem. Stay forward på CAM. Stay back på CDM och ytterbackar.
Citera
2017-04-06, 22:51
Medlem
Birthday spelarna borde gå upp i pris igen va?
Fick precis Cole 86 och han går för 38~ på ps4 nu.
Tycker han ser bra ut och borde vara värd mer.
Citera
2017-04-06, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Birthday spelarna borde gå upp i pris igen va?
Fick precis Cole 86 och han går för 38~ på ps4 nu.
Tycker han ser bra ut och borde vara värd mer.

det kortet är grymt...slängt in honom i ett lag.. man tycker de borde stiga efter helgen
sitter på ca 25 Ramos
Citera
2017-04-06, 23:10
Medlem
bör man investera i lite IF Bundesliga? Tänker på sbc
Citera
2017-04-06, 23:40
Medlem
Någon som har något bra tips på LT+RT dribbling? Hur ska man göra för att få till den snabbt och snyggt som många proffs gör?

När jag försöker med LT+RT på hörnor så går det jätte långsamt, blir knappt en fint.

Någon som har några tips? Försökt söka på youtube, men de beskriver bara hur man gör finten, men inte mer.

Någon som har en bra guide att rekommendera på den?
Citera
2017-04-06, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flankert
Någon som har något bra tips på LT+RT dribbling? Hur ska man göra för att få till den snabbt och snyggt som många proffs gör?

När jag försöker med LT+RT på hörnor så går det jätte långsamt, blir knappt en fint.

Någon som har några tips? Försökt söka på youtube, men de beskriver bara hur man gör finten, men inte mer.

Jag tror du ska göra en ball roll innan, då går det jäkligt snabbt för mig iaf, eller om du håller in dom innan du får bollen, kan ha fel men det är så jag brukar göra.
Citera
2017-04-06, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detendasvartafaret
Jag tror du ska göra en ball roll innan, då går det jäkligt snabbt för mig iaf, eller om du håller in dom innan du får bollen, kan ha fel men det är så jag brukar göra.

Tack ska genast testa detta
Citera
2017-04-07, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flankert

Bara flicka till höger o vänster i en bra takt.. går inte o förklara så mycket, men gå in o kör mot typ veckans lag på nybörjare o träna på det. Det är inte så svårt.

En sak dock, om det är delay så går det inte att göra det ...

För övrigt förstår jag inte varför det finns i spelet ens, ser ju sjukt onautrligt ut, moonwalk typ
Senast redigerad av hjeaeee 2017-04-07 kl. 00:16.
Citera
2017-04-07, 00:14
Medlem
Vem hade ni köpt först om ni fick välja 1: TOTY Modric eller TOTY Ramos? Lutar åt TOTY Ramos, tror det känns viktigare att få in han där bak, uppgraderingen jämfört med hans vanliga kort är nog större och det känns som en viktigare position.
Citera
2017-04-07, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
det kortet är grymt...slängt in honom i ett lag.. man tycker de borde stiga efter helgen
sitter på ca 25 Ramos

Kör mitt Bundesliga/LaLiga och sparar till Ronaldo nu, så blir att sälja så småningom.
25 Ramos?

Hur tänkte du med IF Bundesliga förresten?
Är det inte bara Bundesliga i sin helhet? Som med SBC Suarez/Kane?
Citera
2017-04-07, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Kör mitt Bundesliga/LaLiga och sparar till Ronaldo nu, så blir att sälja så småningom.
25 Ramos?

Hur tänkte du med IF Bundesliga förresten?
Är det inte bara Bundesliga i sin helhet? Som med SBC Suarez/Kane?

25 birthday Adrian Ramos tror han stiger så småningom..redan sålt en hel del för 25-30k...alla köpta för under 21..vissa för 14k..
Tänkte om en Bundesliga SBC kan kräva ett IF kort...dålig koll på SBC så kanske inte blir så..kanske bara hög rating iofs
Citera
2017-04-07, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Vem hade ni köpt först om ni fick välja 1: TOTY Modric eller TOTY Ramos? Lutar åt TOTY Ramos, tror det känns viktigare att få in han där bak, uppgraderingen jämfört med hans vanliga kort är nog större och det känns som en viktigare position.

Modric alla dagar i veckan..finns tillräckligt bra mittbackar.. H/M är en mardröm många gånger när det gäller försvarare... visserligen sjuka stats..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in