Citat:
Ursprungligen postat av
TheStriptease
Jag är bara trött på folk som sprider skit. Ryssland hit, Ryssland dit. Ryssland påverkade USAs val, ja exakt i vilken kapacitet då? Vi har redan fått det bekräftat att de inte påverkade röstmaskinerna så exakt hur har de påverkat valet då? Wikileaks har hela tiden hävdat att Ryssland inte är källan till deras material + det vore riktigt jävla långsökt att Trump + Putin + Wikileaks skulle samarbeta. Ändå fortsätter folk att ta upp denna punkt.
Putin är så karismatisk att när han de facto erkände att han gillade Trump var valet avgjort
Nej, men jag håller med. Problemet är att Flynn och Sessions sköt det
jävligt illa. Pinsamt.. Om inte dessa två herrar (speciellt Flynn som borde fy fan veta hur det går till) skulle typ skandalerna minska med 80%. Trump skulle kanske låta bli med Obama-gate...
Media, The Opposition Party, gjorde vad de förväntades att göra... Jag kan inte ens klaga på dem så mycket.
Å andra sidan kan man konstatera att Trumps misslyckande berodde 90% (förutom RyanCare vilket är Trumps de facto första allvarliga fel) på hans och hans team's
idiotiska misstag. Vilket är positivt
förutsatt att man inte gör dem igen...
Därför är jag relativt lugn. Antingen skärper Trump och hans team sig (vilket i sig inte är så jävligt svårt) och det blir smooooth, eller blir det en jävla katastrof