Citat:
Ursprungligen postat av
BertFox
Är det inte märkligt att Trump är psykologiskt oförmögen att säga de förlösande orden:
"I stundens hetta råkade jag beskylla Obama för en kriminell handling. Nämligen att han skulle ha beordrat avlyssning av mig personligen i Trump Tower. Detta var inte sant och för det ber jag om ursäkt.
I övrigt tor jag fortfarande att någon form av avlyssning förekommit."
På det sättet kunde han i viss mån rädda ansiktet och sin trovärdighet.
Men han håller envist fast vid sin taktik i affärstvister. Att aldrig vika en tum.
Det kunde vara framgångsrikt då, men beteendet är katastrofalt inom politiken, där man måste ta och ge.
Men hans rasistiska svans gillar det förstås. För dom är det viktiga att han kastar skit på färgade i allmänhet och Obama i synnerhet. Att det sker i form av lögner tycker dom bara är kul.
Lol, ja det har att rasism att göra
Om det var Jeb! eller någon av Clintons istället för Obama skulle Trump vara tyst, inte sant?
Nej, alla medlen är bra när man håller på att ”förinta vänsterextrema journalister” eller presidenter, det vill säga etablissemanget, speciellt om man har rätt i sak
Citat:
Ursprungligen postat av
HepCat-X
Svaret är nej. Nästa fråga: Har du pluggat på Trump University? Eller undervisar du där?

Det var en retorisk fråga