2017-03-13, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Kan bero på att du inte lider av ångest oxå och den lättar när du tar benzo och kan därmed sova bättre.
Bara en teori ja har. För när jag har ångest kan jag ej sova men får jag nått om så bara 1mg xanor som inte ens är sederande, hypnotisk somnar jag direkt ångesten försvinner.
Fast som sagt en teori bara.

Du är inte helt fel ute. Men jag kan absolut tvärdäcka av xanor och sova som en bebis på diazepam, även utan ångest. Stillisar/Imovane rör jag inte i med tång
Senast redigerad av Donkansson 2017-03-13 kl. 12:25.
Citera
2017-03-13, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harbard
Illuminati13, svårt att tyda dina kommentarer...
Xanax är visst sederande.

Och ja, har man ingen ångest så förstår jag inte varför man i första plats väljer att ta benzo? Är det något jag har missat eller hat ni andra glömt bort att Tramadol finns?

Har stor respekt mot Bensodiazepiner,
Använder det ytterst sällan då jag inte behöver det.
Men till avtändningar av andra droger så tycker jag det kan vara en hjälpande hand om det används i måttliga mängder under begränsad tid, Ursäkta off topic
Citera
2017-03-13, 20:24
Medlem
Hej tidigare hyllat denna och fortsätter med det har gått på askens runt 20mg om dagen och jag jobbar som vanligt uppträder inte påverkart o.s.v men mot min GAD och starka ångest attacker så är dom ett under. Men nu efter ungefär 250 pix så är det dags att tända av men är inne på typ 10 dagen och ångesten är hanterbar den är bland den snällaste Benson jag upplevt avstängning på lite svettigningar på nätterna och klippte CT upplevt självklart tolerans ökning men inte mer än tex diazepam heller xanor om nu i te stoppar i dig 8 ST per kväll ni så som käkar terapeutisk förstår Väll mött
Citera
2017-03-13, 20:42
Medlem
Fått 50 av TT. Dom er jäkligtr bra-- Blir senkt av dom
Citera
2017-03-13, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denniz222
Hej tidigare hyllat denna och fortsätter med det har gått på askens runt 20mg om dagen och jag jobbar som vanligt uppträder inte påverkart o.s.v men mot min GAD och starka ångest attacker så är dom ett under. Men nu efter ungefär 250 pix så är det dags att tända av men är inne på typ 10 dagen och ångesten är hanterbar den är bland den snällaste Benson jag upplevt avstängning på lite svettigningar på nätterna och klippte CT upplevt självklart tolerans ökning men inte mer än tex diazepam heller xanor om nu i te stoppar i dig 8 ST per kväll ni så som käkar terapeutisk förstår Väll mött

eller så har avtändningen bara börjat..
Citera
2017-03-13, 21:14
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eUmd

Ja, han glömmer den lååååånga halveringstiden. Längre än valium ffs
Citera
2017-03-13, 23:52
Medlem
Snapphanen1s avatar
Askens 8mg funkar bra!
Jag tycker dom är betydligt bättre än TT,s
Citera
2017-03-14, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eUmd
Skeptisk till det på tisdag har jag var ren från norsflurazepam 14 dagar.Visst känner jag men. Den är grymt mild typ bara svettningar​ på nätterna jag har tänt av från nästan alla RC och vanliga bcs. Men kanske för äta upp mina ord nu 3 dje veckan då är jag den första erkänna jag hade för bråttom att placera den som en benso med mycket mild avtändnig
Citera
2017-03-14, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tehSecretzzz
Ja, han glömmer den lååååånga halveringstiden. Längre än valium ffs
Tänt av från diazepam många gånger. Vet om den långa. Halveringstiden på norsflurazepam men va fan på tisdag ren 2 veckor men återkommer om. Det stegras men just nu bara vanliga svettningar på nätterna och självklart lite ångest ökning men inte den käft smällen man brukar få. Hävdar att avtändningen är mycket mjuk.
Citera
2017-03-14, 07:44
Medlem
Såg att det redan är tisdag så klippte 20mg /dag från det jag köpte 250 pix ni om käkar terapeutisk vet man måste "byta" heller har en helvetets månad för att få rätt effekt igen kommer följa här se hur andra upplever att sluta med den. mina första 14 dagar har varit väldigt milda. Hur som helst grym benso mitt just ångest GAD väll möttt
Citera
2017-03-14, 12:16
Medlem
medlem9001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denniz222
Såg att det redan är tisdag så klippte 20mg /dag från det jag köpte 250 pix ni om käkar terapeutisk vet man måste "byta" heller har en helvetets månad för att få rätt effekt igen kommer följa här se hur andra upplever att sluta med den. mina första 14 dagar har varit väldigt milda. Hur som helst grym benso mitt just ångest GAD väll möttt

Jo det blir intressant, tänkt sluta jag med. Får se hur det känns om ca 2 dygn..
Jag började ju märka hur jävla trött jag gick runt och var trots uppehåll på nån dag. Substansen har väl ackumulerat sig och ligger och "myser" i kroppen..
Citera
2017-03-14, 14:26
Bannlyst
Fick mina 8or från asken idag och la en gul 8a under tungan för 5min sedan.
Fast den är hårt pressad känner jag redan den mintigt smaken.

Ska bli kul att se om dom är jämförbara.

Jag själv tror detta kan vara en av de lättaste benzo att ha som uttrappningsbenzo.
Jag tycker inte den är så stark som diazepam fast ändå. Denna är ju om inget annat skitbra ha om man stiger av en stark benzo så man slipper EP/krampanfall. Jag själv har lyckats byta helt till denna men vaknar varje timme på nätterna. Får se om det blir bättre med askens.

Aahh känner bara mer och mer av den mintiga smaken. Precis som ikto har fast denna är dubbelt om inte 3gånger mer mintigare i smaken. Samma som nån övandör sa så håller denna GAD borta jävligt bra.
Jag ska köpa på mig några 1000st sen ska jag trappa ner i den fart jag känner mig lugn och bekväm med. Har fått en stess nertrappning dock men om 2mån, men dessa kommer jag ha på slutet av stess nertrappningen. Bara 2mg morgon kväll sen 1mg morgon kväll.
Får ju snart mina 2g rent flurazepam.
Ska bli skönt slippa detta sen men vet ej om det är möjligt därför kommer jag köpa på mig som fan av denna. Detta är en benzo som passar mig utmärkt.

Återkommer om 1,5tim då borde jag fått full effekt. Tom mage.

Jag vill bara säga detta med att jag tyckte TS nu sist höll rätt bra fast märkte dom var jävligt ojämna.
Jag försvarar inte nån shop jag skriver vad jag tycker så ni vet. 😏
Än så länge känns dom likvärdiga i smak. Fast ej klar än.

Återkommer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in