2017-03-01, 17:55
Medlem
GreenHenkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Förövrigt sover jag dåligt om jag tar min dos på kvällen. Tar allt när jag vaknar och sover bra till natten sen. Är ju väldigt underligt men inget problem...

Tänkte skriva en annan grej, men då åker jag nog på en varning. Synd dessa strikta regler då det hypotetiskt inte går att delge andra viktig information pga av ,det lite godtyckliga, regelverket...

Kör precis lika, dosen på morgonen. Funkar liksom inte lika bra på kvällen.

Med vänlig hälsning,
GH
Citera
2017-03-01, 20:49
Bannlyst
Testat TT/TS nya 10mg Norflurazepam
Tog 2st direkt. 2tim sedan. Funkar kanon.
Fick 20 extra och det tackar jag för. Behövdes.

Tips till shopparna. Förvara dom helt mörkt svalt och fuktfritt. Denna är känslig för detta och kan sänka potensen på pillerna.

Fast var bra tryck i TS nya 10mg
Citera
2017-03-01, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13

Tips till shopparna. Förvara dom helt mörkt svalt och fuktfritt. Denna är känslig för detta och kan sänka potensen på pillerna.

Tar du dem i medicinskt syfte eller annat syfte? 20mg låter mycket på en gång för mig, då jag använder dem i medicinsktsyfte. Ligger på ca 10 mg utspritt under en hel dag. Känner fortfarande att ingen dos höjning krävs.

Håller med andra att den är kanon i medicinsktsyfte.
Citera
2017-03-01, 22:36
Medlem
Mommejrs avatar
Dessa funkar som dem ska, men vissa användare är väl vana vid starkare preparat. Själv tycker jag dom är lite lika diazepam. Dock är dem potentare, 4MG Norflurazepam bör motsvara 8-10MG Diazepam. Halveringstiden är väldigt lång, så återdosering mm behövs inte. Är folk ute efter att flöddra på dessa så får ni allt blanda in lite bira. Har intagit 16MG, och känner en stark muskelavslappning/ro. Asken bör dock sänka deras priser ytterliggare. Eller dosera dom till 5MG per tab i stället för 4MG. Gärna med brytskåra så det går att dela till en 2.5MG dos om man så vill. Då jag själv och många andra säkert skulle vilja se något sånt. Eller 8 MG tabs med en 4brytskåra likt svenska Xanax stavar. Det hade vart fin pressning, vet inte om asken har tillgång till att pressa såna tabs men. Tycker hellre om såna pressningar, än ett enda piller som är svårdelat. Tabs på 10 MG doseringar vill jag absolut inte se så länge dom inte går o dela i 4 bitar likt Ikto.
Senast redigerad av Mommejr 2017-03-01 kl. 22:39.
Citera
2017-03-01, 22:40
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:

Tror Askens tabs är färdigpackade redan från start, tex att dom packeter ett visst antal 50 pack, och sen får det va. Ett vist antal 10 pack, mm ja du fattar. Så asken är iaf noga med att försöka hålla potens, svarta påsar som inte läcker ljus, bra förslutning. Sen bra pressade piller.
Citera
2017-03-02, 02:52
Medlem
Mommejrs avatar
Inga stickningar lr avdommnad av dom tabsen man fått nu än så länge. Dom känns lite svagare kanske dock. Eller beror det på dom tidigare linorna A-pihp
Citera
2017-03-02, 08:04
Medlem
Testat dessa nu och jag har atit bensodiazepiner i drygt femton ar, har val testat i princip alla som varit tillgangliga inrikes. Forstar bade de negativa kommentarerna och de positiva men lagger mig sjalv och mitt betyg nagonstans mellan denna polarisering, som ju ar ett populart uttryck just nu. Varken dunderbra eller kanondalig. Starkt sederande vid hoga doser om 60, 70 mg, okey muskelavslappning, nagorlunda stamningshojande, icke sarskilt hypnotisk. Testat bade Asken och TS, tycker Askens ar lite vassare men upplever ingen jatteskillnad.
Citera
2017-03-02, 08:48
Medlem
Krackelurings avatar
Hade två st 10mg'are från TS igår. Polaren sa att jag absolut inte skulle ta båda på en gång. Tog första vid 17. Inget direkt som hände. Tog andra kl 19. Hände väl inge direkt heller förutom att jag somnade så fort jag släckte lampan kl 20 och sov som en gud hela natten. Känner nog lite fortf. Tiden går snabbare iaf
Citera
2017-03-02, 09:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Inga stickningar lr avdommnad av dom tabsen man fått nu än så länge. Dom känns lite svagare kanske dock. Eller beror det på dom tidigare linorna A-pihp

TTs håller inte 10 mg. Tog 5st och fick ta två xanor på morgonen.
Hade det varit asken hade 10X5 hållt i sig 2dygn. Något bättre men absolut inte 10mg. Nu kommer jag lägga ner allt dom säljer tills dom lägger upp analyser eller håller vad dom menar.
Citera
2017-03-02, 10:24
Bannlyst
Jag förhastade mig då jag hade annan benzo i kroppen.
Tog 3,5st och vaknade kl 03,30 hade mardrömmar. Så nej inte 10mg i dom tyvärr. Har tagit 4st och känner mig inte abstinent samt avslappnad. Det jag märkte idag på dessa smälta under tungan är dom smakar inte alls så mycket mint som de förra fast där är en mint smak ala Norflurazepam samt en diazepam smak. Summan av dessa 10mg är. Funkar men absolut inte som 10mg ska göra. Får en mer muskelavslappnande känsla än askens Norflurazepam så känns som dom lagt i nån annan RC benzo kanske Nitemazepam i dessa men kom ihåg detta är mina egna upplevelser. Sjyst med mer muskel avslappnande effekt. Fast tror dom kan innehålla 10mg av Norflurazepam men tror då att deras tillverkare gjort en 70% ren substans Norflurazepam samt då blir ju aktiv mg mindre. Tror inte TT vill luras tror mer på deras inköpsställe inte gör den 90-98% ren isf.
Dom är ju lite bättre iaf och kan nu jämföras med askens tycker jag.
Fast köpte i tron på 10mg så jag skulle kunna dela dom och få några fler.
En förbättring av produkten men om det är 10mg vet jag inte. Gissar aktiv Norflurazepam som 4-6mg. Svårt att säga så här direkt. Återkommer. När jag vet jag har endast Norflurazepam i kroppen vilket blir om en vecka. Då kan jag lägga bättre rapport om baggen på pillerna. Fast förbättrade är dom så TT försöker ju och det är ett bra tecken. Tror dom kommer få rätt på det men måste nog se sig om efter ny benzo tillverkare tyvärr. Fast ändå plus till dom.
Har från både asken och TT och kommer jämföra när jag e ren från Diaz och nån benzo jag inte vet men funkade.

Ta hand om er.
Citera
2017-03-02, 14:05
Medlem
Citat:
Jag förhastade mig då jag hade annan benzo i kroppen.
Tog 3,5st och vaknade kl 03,30 hade mardrömmar. Så nej inte 10mg i dom tyvärr. Har tagit 4st och känner mig inte abstinent samt avslappnad. Det jag märkte idag på dessa smälta under tungan är dom smakar inte alls så mycket mint som de förra fast där är en mint smak ala Norflurazepam samt en diazepam smak. Summan av dessa 10mg är. Funkar men absolut inte som 10mg ska göra. Får en mer muskelavslappnande känsla än askens Norflurazepam så känns som dom lagt i nån annan RC benzo kanske Nitemazepam i dessa men kom ihåg detta är mina egna upplevelser. Sjyst med mer muskel avslappnande effekt. Fast tror dom kan innehålla 10mg av Norflurazepam men tror då att deras tillverkare gjort en 70% ren substans Norflurazepam samt då blir ju aktiv mg mindre. Tror inte TT vill luras tror mer på deras inköpsställe inte gör den 90-98% ren isf.
Dom är ju lite bättre iaf och kan nu jämföras med askens tycker jag.
Fast köpte i tron på 10mg så jag skulle kunna dela dom och få några fler.
En förbättring av produkten men om det är 10mg vet jag inte. Gissar aktiv Norflurazepam som 4-6mg. Svårt att säga så här direkt. Återkommer. När jag vet jag har endast Norflurazepam i kroppen vilket blir om en vecka. Då kan jag lägga bättre rapport om baggen på pillerna. Fast förbättrade är dom så TT försöker ju och det är ett bra tecken. Tror dom kommer få rätt på det men måste nog se sig om efter ny benzo tillverkare tyvärr. Fast ändå plus till dom.
Har från både asken och TT och kommer jämföra när jag e ren från Diaz och nån benzo jag inte vet men funkade.

Ta hand om er.

Jag har forskat lite fram och tillbaka på den här nu. Funkar toppen i medicinsk syfte. Skyhöga doser blir man mest förvirrad på. Men nu senast så har jag kommit fram till att runt 16 mg fungerar bra att varva ner med på kvällen och då somnar man gott. Detta är askens jag forskat på. Är det nån som vet vad ca 10 mg av denna är ekvivalent som? Sen när man tuggar dom så tycker jag att det smakar lite som Diazepam, dock inte lika stickig eftersmak som på Diaz.
Citera
2017-03-02, 15:58
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzoistheshit
TTs håller inte 10 mg. Tog 5st och fick ta två xanor på morgonen.
Hade det varit asken hade 10X5 hållt i sig 2dygn. Något bättre men absolut inte 10mg. Nu kommer jag lägga ner allt dom säljer tills dom lägger upp analyser eller håller vad dom menar.
Köper inte från TT och skulle aldrig göra. Jävla pajas butik som överdoserar produkter, leder till dödsfall. Och skickar fel substanser o skit, inaktiva substanser. så ja? vad ville du ha sagt med det där? jag handlar inte därifrån
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in