Citat:
Ursprungligen postat av
Whitk
Jag beställde Norflurazepam (RC) 2mg, 100st igår, fick dom idag.
Är lite nervös för att testa dom
Läst så mycket konstiga inlägg om dom.. nån hade tappat känseln i handen,
vissa har haft "blackout" i flera dagar. Nån hade inte en aning om vad den gjort i en månad..
Vad kan jag förvänta mig?

Har ätit benzo till och från i många år.
Jag bara undrar farför du beställer 2mg när det finns 4mg, 8mg och 10mg billigare och du hade fått mycket mer för dina pengar? Helt vanlig fråga så ta inte åt dig för jag har nu fått veta styrkan på Norflurazepam och den är 3-4X starkare än diazepam vilket jag har misstänkt då den klipper ångesten, stressen och paniken rakt av men man blir dock inte benzad på den pga den tar bara på vissa GABA-A,B receptorer fast binder starkt till dom de väl binder på. Lite som benzots sub typ, om du förstår mig rätt. jag legat på sky höga doser 80-100mg om dagen för jag trodde den var typ som diazepam vilket den närmast kan kopplas till. I Sverige så kommer den upp som norfludiazepam på analys.
Fludiazepam e duktigt stark och påminner om denna bara det man blir rejält benzad på Fludiazepam.
Fast denna är verkligen uppskattad av mig och nu ligger jag på 30-35mg om dagen.
Tog 5mg flubromazolam för en vecka sedan och kände bara lite lite liteeee effekt. Fast tog nu när jag trappat ner mer då kändes flubroman av mer. Fast Norflurazepam är ju lite antagonist med, vilket betyder typ att det är lite antidote mot benzo. Flumazenil Är en hel antagonist och används för att häva överdoser på benzo, fast det är en benzodiazepin.
Ville bara säga att du får noll rus på denna. Fast mår man väldigt dåligt så mår man tvär bra på denna.
Jag har blivit en helt ny person och det säger alla.
Typ, shit det märks du mår bra samt när jag mår dåligt blir jag helt tyst men med denna norfluraz har jag fått mitt liv tillbaka.
Sen anledningen till jag tog så många dom 8-10st 10mg om dagen var för jag hade tolerans som fan mot alprazolam. Tog 8-12st om dagen för att klara leva och dom får man tolerans mot snabbt som fan.
Så nu ska jag gå ner ett snäpp till att försöka ta den endast när paniken kommer för vill ha ner min tolerans till noll och må bra.
Kommer så klart få mig en AT på en 4-8mån men nu är jag redo. Känner denna har läkt mina receptorer lite men det är för den bara går på väldigt olika GABA receptorer än andra och läs om David nutt.
Han forskar fram en drog som ska ersätta alkoholen och den bästa han fått fram är pagoclone vilket jag införskaffat mig en 100st av att ha när jag blir nollad på benzo.
Så man får en-2mån extra återhämtning.
Oj vad jag kom av mig där men tror du förstår. Så ta Max 4mg morgon 4mg kväll om det är imot dåligt mående. Är det för att droga dig på så får du ta minst en 20-40mg på en gång. Då blir du lite avslappnad fast om det är för att ha som berusnings medel finns det whay bättre benzo.
Ta det lugnt om du har låg tolerans för man vet aldrig men om du har låg till ingen tolerans så kan du börja med en 6mg-8mg för att få en hum om substansen.
Ha det fint och forska lugnt.