2017-01-26, 00:57
Medlem
swe-vendors avatar
Skulle få 5 st o prova postades idag el igår rättare sagt så antar jag får återkomma med en rapport imorgon efter 12 nånting..
Citera
2017-01-26, 01:37
Medlem
DjDoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enstorlina1
Jag frågade efter analys, men han sa att ett av deras paket hade stoppats av tullen och där stog det att det var Norflurazepam som inte var narkotika eller hälso så de är 100 på att det är rätt.
Av vad jag läst och erfarit själv så ljuger de så mycket och så länge de kan utan att förlora allt för många kunder så jag passar nog ändå!

Frid
Citera
2017-01-26, 12:48
Medlem
medlem9001s avatar
Man blir alltså mest bara trött av denna? Vore riktigt trevligt med reviews.Ska prova några från asken om inte annat.
Citera
2017-01-26, 17:22
Medlem
whosEHTs avatar
Är nyfiken på den här, ska nog prova beställa några asken när dom får in
Citera
2017-01-26, 17:32
Medlem
swe-vendors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swe-vendor
Skulle få 5 st o prova postades idag el igår rättare sagt så antar jag får återkomma med en rapport imorgon efter 12 nånting..
Ja då var man hemma och möttes av lite post.
Relativt tom i magen, lunch 12. Svalde en och fick effekt oväntat snabbt. Från trött och slö till kännbart humörlyft. Nu har jag sänkt min benztolerans sjukt mycket. Men en på tom mage utan ångest före...

Lite likt etizolam i 15 min för att sen dala ner till nått mellan stess o nått sövande.
Hade det varit för någon månad sen hade jag slängt i mig 3 på en gång. Men tänker inte påbörja nått skit igen så känner mig inte som den bästa att göra en rättvis rapport.
Men den är inte verkningslös. Men 15 kr... Inte en chans då en ksalol hade gett bra mycket mer angenäm känsla.
Men som sagt tog bara en och kommer inte ta nån mer. Fick ju dessa som sample så tack men blir inget jag kommer köpa.

Kan dock tänka mig att man sover väldigt gott.
Så kanske blir nån till natten.

Blir det markant skillnad på två får jag väl återkomma med det imorgon.
Citera
2017-01-26, 19:58
Medlem
whosEHTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swe-vendor
Ja då var man hemma och möttes av lite post.
Relativt tom i magen, lunch 12. Svalde en och fick effekt oväntat snabbt. Från trött och slö till kännbart humörlyft. Nu har jag sänkt min benztolerans sjukt mycket. Men en på tom mage utan ångest före...

Lite likt etizolam i 15 min för att sen dala ner till nått mellan stess o nått sövande.
Hade det varit för någon månad sen hade jag slängt i mig 3 på en gång. Men tänker inte påbörja nått skit igen så känner mig inte som den bästa att göra en rättvis rapport.
Men den är inte verkningslös. Men 15 kr... Inte en chans då en ksalol hade gett bra mycket mer angenäm känsla.
Men som sagt tog bara en och kommer inte ta nån mer. Fick ju dessa som sample så tack men blir inget jag kommer köpa.

Kan dock tänka mig att man sover väldigt gott.
Så kanske blir nån till natten.

Blir det markant skillnad på två får jag väl återkomma med det imorgon.
Hur länge höll effekten i sig?
Citera
2017-01-26, 20:15
Medlem
smusselkurts avatar
Efter att ha tryckt i mig en bunt av TT:s senaste batch av f-zolam som var helt verkningslösa är min tolerans så gott som obefintlig. Andra sidan av det myntet är att jag lyckades kliva av f-zolam utan AT då placeboeffekten gjorde sitt och man inbillade sig att dåligt humör och hälsa berodde på annat har denna nya på väg men posten tar någon dag extra hit från TT. Slänger upp en ärlig recension imorgon.
Senast redigerad av smusselkurt 2017-01-26 kl. 20:22.
Citera
2017-01-27, 00:07
Medlem
swe-vendors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosEHT
Hur länge höll effekten i sig?
Den positiva Etizolam-liknande en timme kanske.
Sen slö.
Jag vill ju bli pigg o effektiv av en substans.
Inte cs speedad men ja ni fattar.
Dock tog jag två vid 21.30 o somnade men vaknade nu. Så nu är de mer lika flunisarna som jag tog för tre månader sen, den sov 2-3 tim vaknade tog mer osv.

Så nu blir det en hederlig Stilnoct istället då jag tyvärr måste sova på nätterna pga jobb.
Citera
2017-01-27, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smusselkurt
Efter att ha tryckt i mig en bunt av TT:s senaste batch av f-zolam som var helt verkningslösa är min tolerans så gott som obefintlig. Andra sidan av det myntet är att jag lyckades kliva av f-zolam utan AT då placeboeffekten gjorde sitt och man inbillade sig att dåligt humör och hälsa berodde på annat har denna nya på väg men posten tar någon dag extra hit från TT. Slänger upp en ärlig recension imorgon.

Ser fram imot den. Jag letar efter något som är i klass med diazepam och klonazepam vilket denna verkar vara men inte en chans jag ger dom mer av mina cash. Får bli att se när asken får in sin batch
Citera
2017-01-27, 15:50
Medlem
smusselkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzoistheshit
Ser fram imot den. Jag letar efter något som är i klass med diazepam och klonazepam vilket denna verkar vara men inte en chans jag ger dom mer av mina cash. Får bli att se när asken får in sin batch

TT gjorde verkligen rätt för sig, och för min del har de alltid gjort så - nu var deras senaste batch av flunitrazolam, som såldes innan klassningen, i stort sett verkningslös - så jag blev kompenserad med norflurazepam. Tog två av dessa för 40 minuter sedan och det infinner sig redan ett ordentligt lugn och ett tydligt bensorus kom precis igång som är lite för starkt för min egen del då jag ämnar att bruka bensodiazepiner för vardaglig ångestlindring. Min sociala fobi är inte helt bortblåst, som den blir av etizolam, klonazolam eller t.o.m. flunitrazolam, men det känns betydligt enklare att möta vardagen än det gjorde tidigare.

Frågan "vilken annan benso påminner det om" kommer alltid, och "ruset" påminner mig just nu mest om ett starkt phenibut-rus mer än något annat. Lite känsla som en torrfylla. Nu hade jag dessutom precis hunnit peta i mig två till (känns lite våghalsigt och rentav dumt nu i efterhand) så vi får se vad en dos om totalt fyra stycken av dessa innebär om cirka en halvtimme-timme. Alldeles för starkt, är min gissning. En halv eller en av dessa pellets är nog perfekt och om halveringstiden av de substanser som har denna som metabolit är något att gå efter så kommer dessa att sitta i alldeles lagom många timmar. Uppdaterar dock inlägget med en bättre uppskattning av halveringstiden när de har gått ur. Mitt nuvarande tillstånd skulle jag kort beskriva som "tydligt påverkad"... _Inte_ en dos jag skulle vilja traska omkring i dagsljus på Och nu har jag börjat gäspa en del. Var relativt pigg innan jag tog dem.

Tabletterna smakar som de tidiga batcharna av fonazepam, lite friskt och mintigt.

Min bild är kanske nyanserad då jag fick dessa som ersättning för deras tidigare miss, men jag tycker personligen att prissättningen är acceptabel, om man klarar sig på 1, max 2 om dagen. Dessutom stod det i ett nu raderat inlägg att priset tydligen skulle sänkas, samt konkurrens från asken lär ju göra sitt. Priset är sekundärt för min del, något, helst lagligt, som gör vardagen dräglig är det jag söker.
Senast redigerad av smusselkurt 2017-01-27 kl. 16:05.
Citera
2017-01-27, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smusselkurt
TT gjorde verkligen rätt för sig, och för min del har de alltid gjort så - nu var deras senaste batch av flunitrazolam, som såldes innan klassningen, i stort sett verkningslös - så jag blev kompenserad med norflurazepam. Tog två av dessa för 40 minuter sedan och det infinner sig redan ett ordentligt lugn och ett tydligt bensorus kom precis igång som är lite för starkt för min egen del då jag ämnar att bruka bensodiazepiner för vardaglig ångestlindring. Min sociala fobi är inte helt bortblåst, som den blir av etizolam, klonazolam eller t.o.m. flunitrazolam, men det känns betydligt enklare att möta vardagen än det gjorde tidigare.

Frågan "vilken annan benso påminner det om" kommer alltid, och "ruset" påminner mig just nu mest om ett starkt phenibut-rus mer än något annat. Lite känsla som en torrfylla. Nu hade jag dessutom precis hunnit peta i mig två till (känns lite våghalsigt och rentav dumt nu i efterhand) så vi får se vad en dos om totalt fyra stycken av dessa innebär om cirka en halvtimme-timme. Alldeles för starkt, är min gissning. En halv eller en av dessa pellets är nog perfekt och om halveringstiden av de substanser som har denna som metabolit är något att gå efter så kommer dessa att sitta i alldeles lagom många timmar. Uppdaterar dock inlägget med en bättre uppskattning av halveringstiden när de har gått ur. Mitt nuvarande tillstånd skulle jag kort beskriva som "tydligt påverkad"... _Inte_ en dos jag skulle vilja traska omkring i dagsljus på Och nu har jag börjat gäspa en del. Var relativt pigg innan jag tog dem.

Tabletterna smakar som de tidiga batcharna av fonazepam, lite friskt och mintigt.

Min bild är kanske nyanserad då jag fick dessa som ersättning för deras tidigare miss, men jag tycker personligen att prissättningen är acceptabel, om man klarar sig på 1, max 2 om dagen. Dessutom stod det i ett nu raderat inlägg att priset tydligen skulle sänkas, samt konkurrens från asken lär ju göra sitt. Priset är sekundärt för min del, något, helst lagligt, som gör vardagen dräglig är det jag söker.

Återstår att se om dom gör rätt för sig.
Denna tror jag passar mig perfekt och enda som skiljer mot flubromo är 7-chloro isf 7- bromo 👍🏻
Flubromazepam var och är min favorit så därför kommer denna nog passa mig rätt bra. Tycker dom borde öka upp mg eller iaf sälja en 6mg variant av denna oxå.
Får väll se vad som händer. Hoppas att nån tar in en zolam oxå då dom oftast är bäst att ta när man ska iväg på något och måste vara social.
Citera
2017-01-27, 18:16
Medlem
smusselkurts avatar
Slutade med att jag däckade och sov till nu, vaknade av att telefonen ringde. Känner mig rejält utvilad, och ordentligt (!) påverkad fortfarande. Mår helt enkelt riktigt bra. Detta är en substans som får två tummar upp Kommer göra mitt liv så mycket bättre den närmsta tiden. Det är ingen klonazolam eller flub, men än så länge känns den mycket bättre än de senaste RC-substanserna.

Edit: Summa summarum stark effekt från ~15:30 til 18:39. Ingen påtaglig minskning i effekt överhuvudtaget och stark "kick" i början. Ett av dessa piller kommer med hög säkerhet att räcka i 8 timmar innan effekten minskar till en inadekvat nivå. 8 timmar är en uppenbar viktig gräns för mig och många andra, av säkerligen förståeliga skäl.
Senast redigerad av smusselkurt 2017-01-27 kl. 18:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in