Citat:
Ursprungligen postat av
Benzoistheshit
Ser fram imot den. Jag letar efter något som är i klass med diazepam och klonazepam vilket denna verkar vara men inte en chans jag ger dom mer av mina cash. Får bli att se när asken får in sin batch
TT gjorde verkligen rätt för sig, och för min del har de alltid gjort så - nu var deras senaste batch av flunitrazolam, som såldes innan klassningen, i stort sett verkningslös - så jag blev kompenserad med norflurazepam. Tog två av dessa för 40 minuter sedan och det infinner sig redan ett ordentligt lugn och ett tydligt bensorus kom precis igång som är lite för starkt för min egen del då jag ämnar att bruka bensodiazepiner för vardaglig ångestlindring. Min sociala fobi är inte helt bortblåst, som den blir av etizolam, klonazolam eller t.o.m. flunitrazolam, men det känns betydligt enklare att möta vardagen än det gjorde tidigare.
Frågan "vilken annan benso påminner det om" kommer alltid, och "ruset" påminner mig just nu mest om ett starkt phenibut-rus mer än något annat. Lite känsla som en torrfylla. Nu hade jag dessutom precis hunnit peta i mig två till (känns lite våghalsigt och rentav dumt nu i efterhand) så vi får se vad en dos om totalt fyra stycken av dessa innebär om cirka en halvtimme-timme. Alldeles för starkt, är min gissning. En halv eller en av dessa pellets är nog perfekt och om halveringstiden av de substanser som har denna som metabolit är något att gå efter så kommer dessa att sitta i alldeles lagom många timmar. Uppdaterar dock inlägget med en bättre uppskattning av halveringstiden när de har gått ur. Mitt nuvarande tillstånd skulle jag kort beskriva som "tydligt påverkad"... _Inte_ en dos jag skulle vilja traska omkring i dagsljus på

Och nu har jag börjat gäspa en del. Var relativt pigg innan jag tog dem.
Tabletterna smakar som de tidiga batcharna av fonazepam, lite friskt och mintigt.
Min bild är kanske nyanserad då jag fick dessa som ersättning för deras tidigare miss, men jag tycker personligen att prissättningen är acceptabel, om man klarar sig på 1, max 2 om dagen. Dessutom stod det i ett nu raderat inlägg att priset tydligen skulle sänkas, samt konkurrens från asken lär ju göra sitt. Priset är sekundärt för min del, något, helst lagligt, som gör vardagen dräglig är det jag söker.