Citat:
Ursprungligen postat av
Harfager
OK , jag förstår.
Jag försöker inte att tala i gåtor utan förmedlar saker som jag varit med om och en del jag förstår funkar . Men i dags läget så vill jag inte outa mig för en större allmänhet innan det är klart allt så jag tom försöker skriva andra ord än jag vanligt vis använder så att inte mina texter ska gå och googla då jag lagt ut mera på nätet.
Hittade hit efter att hittat mitt namn på nätet i palmeutredningen och GrK och googlat stasi metoder och hittat zersetzung och ville egentligen bara bidra med att tex gangstalking fungerar då jag varit med om det sedan halva tiden lite drygt i iallafall och sedan övriga grejer som ommöblerat hemma etc ger ju en en massa tankenötter att lösa , väckningar på nätter etc mm etc mm. Och kan gå ut nu men då misslyckas tjänstemän läsa innan till och anmälan blir fel och detta två gånger på raken så att telefonen och mejlen nog blir direkt vidarebefordrade till en " lugn" handledare känns det som ....
Har fått kontakt med bla journalist och får se vad det ger, denne verkar ha läst här så säger lite fint att vissa kan ju må dåligt och han har ingen tid att slänga bort på hallisar

Okej.
Angående att journalistens svar blev som det blev är inte mycket att göra åt.
Det är nog så det kommer att se ut en tid framöver.
Vill framhäva att det på sisstone publicerats många liknande artiklar med samma inneörd som GS/ZZ av hur det har gått till.
med undantaget att det snarare handlar om en enskild stalker från början.
Efter det kommer det knepiga då... 1.(stalker) i sin form av stalking via sociala medier, och div forum övertygar andra.
Merparten av GS är av min egen iaktagelse "oftast" 1, eller ett fåtal som i sin tur övertygar andra.
När det gäller just den mera organiserade formen så. Svårt att ens skriva om av 3/33 olika orsaker.
Jag är egentligen mest intresserad av "fotfolket" aka idioterna som lyder utan att känna till fakta. Det är där det går att påverka.