2017-02-18, 22:26
Medlem
ovemolss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
.......Nu mera tror jag att gänget, åtminstone någon ledar figur där i , kan ha engagerats mot mig och att det var styrt av de som sedan trakasserat mig och som bla nämnt Palme och säpo.
Hot mot kvinnor och barn är tydligen de nya ..... och dessa lär sig segla genom att ta efter ....
Säpo är som regel hyggligt folk som vet hur vi har det men omöjligt kan hjälpa oss mot den anonyma väktarliga med militärt utbildade celler som infiltrerar och manipulerar på alla möjliga håll och nivåer i samhället. Många lär vara f.d vildhjärnor som istället för straff fått i uppgift att stalka och söka rätt på varje annat slag av självtänkare som ev, skulle kunna veta eller ifrågasätta något kring rikshemligheterna.
Den liga som var operativ runt Palmemordet håller fortfarande på att gäcka polisen. Systematiskt ringar de in varje på ett eller annat sätt tänkbart vittne och planterar avledande eller ännu värre info som på så vis aldrig kan göras trovärdig.
Citera
2017-02-19, 04:34
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ovemols
Säpo är som regel hyggligt folk som vet hur vi har det men omöjligt kan hjälpa oss mot den anonyma väktarliga med militärt utbildade celler som infiltrerar och manipulerar på alla möjliga håll och nivåer i samhället. Många lär vara f.d vildhjärnor som istället för straff fått i uppgift att stalka och söka rätt på varje annat slag av självtänkare som ev, skulle kunna veta eller ifrågasätta något kring rikshemligheterna.
Den liga som var operativ runt Palmemordet håller fortfarande på att gäcka polisen. Systematiskt ringar de in varje på ett eller annat sätt tänkbart vittne och planterar avledande eller ännu värre info som på så vis aldrig kan göras trovärdig.

Visst har alla rötägg , rött ägg ibland ( tabbar) eller rött eggande som livsstil eller lurade att titta åt ett håll och få både misstankar om sig som är felaktiga.

IB:s agerande misstolkades som vara från Säpo. Det gänget jag haft efter mig har nämnt säpo ett antal gånger , bara sagt SÄPO och om de menar att DE är från säpo eller om Säpo börjat titta på dem då någon snappat upp ett av mina samtal är ju frågan . Såg en känd palme säpo något halvår innan mitt bekymmer med ett gäng började och sedan två säpo chefer nära mig och även en rikskriminalchef och utöver detta en justitieminister i början runt frågorna om polisjobb och sedan en politiker av samma kulör som betedde sig onormalt på en offentlig inrättning. Såg denne par år senare på bussar flera gånger mm efter då jag tror att min berättelse kom ut ( hade blivit väck stup i kvarten och tog en större klunk av theralen mm och snackade nog då jag sov , förbannad och rädd som fan i telefon, detta var gång två i mitt liv och i samma tidsepok , använder inte theralen längre då man kan både ringa och prata i sömnen på den mm om man är i krissituation och då varva skämt med sanning och reagera är några förnimmelser jag har fått efter då en antagonist namn stod skrivet på min bil i snön efter det sista samtalet med mycket mera ).

Måste få ut berättelsen, dessa har tid att trakassera folk som skyddar sig under 20 år medans skolorna är fulla med droger så man inser att de är för att skydda sig från sådant de varit med om , kanske Palmemordet etc etc och de bara fortsätter . Men nu är det stopp , första bästa journalist får detta om denna är känd och uppbackad , men är svenska journalist kåren tillräckligt icke inavlad ?
Senast redigerad av Harfager 2017-02-19 kl. 04:40.
Citera
2017-02-19, 04:53
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX
Med OT syftade jag inte på att din visning av bilder var det, utan min efftrföljande fråga.

Stundtals beskriver, och förklarar du bra på många vis samtidigt som du VÄLJER att visa andras bilder. (dina egna också?)
Vet att du har en blogg, och att du skrivit mycket av vikt här.
Har svårt att greppa dig därav frågan.

Jag vet mer än jag kan/vill säga. Tror att du gör det med.
Du förklarar alltid bra, och läser mellan raderna. Vissa fattar andra inte. Jag gör det, men det är en övervägning om vad som
kan sägas eller inte.
Jag kan inte svara på alla frågor, även om de i många fall är enkla frågor.(som jag vet och kan svara på) Om jag inte gör det så har jag ett bra skäl.

OK , jag förstår.

Jag försöker inte att tala i gåtor utan förmedlar saker som jag varit med om och en del jag förstår funkar . Men i dags läget så vill jag inte outa mig för en större allmänhet innan det är klart allt så jag tom försöker skriva andra ord än jag vanligt vis använder så att inte mina texter ska gå och googla då jag lagt ut mera på nätet.

Hittade hit efter att hittat mitt namn på nätet i palmeutredningen och GrK och googlat stasi metoder och hittat zersetzung och ville egentligen bara bidra med att tex gangstalking fungerar då jag varit med om det sedan halva tiden lite drygt i iallafall och sedan övriga grejer som ommöblerat hemma etc ger ju en en massa tankenötter att lösa , väckningar på nätter etc mm etc mm. Och kan gå ut nu men då misslyckas tjänstemän läsa innan till och anmälan blir fel och detta två gånger på raken så att telefonen och mejlen nog blir direkt vidarebefordrade till en " lugn" handledare känns det som ....

Har fått kontakt med bla journalist och får se vad det ger, denne verkar ha läst här så säger lite fint att vissa kan ju må dåligt och han har ingen tid att slänga bort på hallisar
Citera
2017-02-19, 11:41
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Visst har alla rötägg , rött ägg ibland ( tabbar) eller rött eggande som livsstil eller lurade att titta åt ett håll och få både misstankar om sig som är felaktiga.

IB:s agerande misstolkades som vara från Säpo. Det gänget jag haft efter mig har nämnt säpo ett antal gånger , bara sagt SÄPO och om de menar att DE är från säpo eller om Säpo börjat titta på dem då någon snappat upp ett av mina samtal är ju frågan . Såg en känd palme säpo något halvår innan mitt bekymmer med ett gäng började och sedan två säpo chefer nära mig och även en rikskriminalchef och utöver detta en justitieminister i början runt frågorna om polisjobb och sedan en politiker av samma kulör som betedde sig onormalt på en offentlig inrättning. Såg denne par år senare på bussar flera gånger mm efter då jag tror att min berättelse kom ut ( hade blivit väck stup i kvarten och tog en större klunk av theralen mm och snackade nog då jag sov , förbannad och rädd som fan i telefon, detta var gång två i mitt liv och i samma tidsepok , använder inte theralen längre då man kan både ringa och prata i sömnen på den mm om man är i krissituation och då varva skämt med sanning och reagera är några förnimmelser jag har fått efter då en antagonist namn stod skrivet på min bil i snön efter det sista samtalet med mycket mera ).

Måste få ut berättelsen, dessa har tid att trakassera folk som skyddar sig under 20 år medans skolorna är fulla med droger så man inser att de är för att skydda sig från sådant de varit med om , kanske Palmemordet etc etc och de bara fortsätter . Men nu är det stopp , första bästa journalist får detta om denna är känd och uppbackad , men är svenska journalist kåren tillräckligt icke inavlad ?

Blev kanske två freudianska felsägningar i första raden då det skulle stå röt som i röta och inte rött som i röd .
Citera
2017-02-26, 17:57
Medlem
Kod: castellanos, bruten kontakt

Hej, jag kommer här för att informera att det förekommer arrangerad gangstalking för att få målet(protagonisten) illa skadad psykiskt eller till och med dödad (begå självmord eller alternativt bli utrotad.)

Det jag bevittnat eller varit med om kan endast ses av utomstående som fiktion, eller på låsas med brist på bättre ord.
Förargade röster, hot, misshandel, tortyr och listan fortsätter. Jag vet inte hur länge till jag orkar stå ut med allt detta som påfrestar sinnet något otroligt.

Rösterna har namn och kan namnges till en viss punkt ur mitt perspektiv.

En evig väntan på någonting som ligger mig och flåsar i nacken. Beredd på krig, som kan komma plötsligt och när som helst men som aldrig riktigt tänder på krutet för att kunna explodera nästa sekund. Jag befinner mig just nu i gränsområdet, en dag i taget och ingen vetskap om vad som kommer att komma här näst.
Citera
2017-02-26, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stillette
Hej, jag kommer här för att informera att det förekommer arrangerad gangstalking för att få målet(protagonisten) illa skadad psykiskt eller till och med dödad (begå självmord eller alternativt bli utrotad.)

Det jag bevittnat eller varit med om kan endast ses av utomstående som fiktion, eller på låsas med brist på bättre ord.
Förargade röster, hot, misshandel, tortyr och listan fortsätter. Jag vet inte hur länge till jag orkar stå ut med allt detta som påfrestar sinnet något otroligt.

Rösterna har namn och kan namnges till en viss punkt ur mitt perspektiv.

En evig väntan på någonting som ligger mig och flåsar i nacken. Beredd på krig, som kan komma plötsligt och när som helst men som aldrig riktigt tänder på krutet för att kunna explodera nästa sekund. Jag befinner mig just nu i gränsområdet, en dag i taget och ingen vetskap om vad som kommer att komma här näst.

Vilka är det som har misshandlat dig samt torterat dig.
Citera
2017-02-26, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Vilka är det som har misshandlat dig samt torterat dig.

Jag har som sagt bara blivit terroriserad mentalt, blivit nedbruten psykiskt med avsikt att få mig att begå självmord.

Mina anhöriga har blivit kidnappade och torterade av "de andra" sedan har detta visats för mig subtilt finslipat oigenkännbart sätt
Citera
2017-02-26, 18:50
Medlem
madtops avatar
Citat:
Jag har som sagt bara blivit terroriserad mentalt, blivit nedbruten psykiskt med avsikt att få mig att begå självmord.

Mina anhöriga har blivit kidnappade och torterade av "de andra" sedan har detta visats för mig subtilt finslipat oigenkännbart sätt
Om du känner dig självmordsbenägen så är det absolut viktigaste att du söker hjälp hos vården på en gång.

Först när du mår bättre kan vi diskutera vad du råkat ut för.
Citera
2017-02-28, 10:59
Medlem
Citat:

Den(fetade) meningen förstår jag inte kan du utveckla.
Citera
2017-02-28, 16:11
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
[/b]

Den(fetade) meningen förstår jag inte kan du utveckla.

Det krävs ett speciellt sätt att tänka för förvandla det oigenkännliga till något igenkännbart. Det handlar om att fritt tolka sin omgivning på ett sätt som passar in i den färdiga slutsatsen.

Eftersom jag är förföljd måste blurret på mitt foto vara en för mig avsedd spiondrönare

Saknar man detta speciella sätt att tolka sin omgivning så kan man nog tolka blurret på fotot som ett oigenkännligt blurr. Man kanske till och med tolkar blurret som en smutsfläck på linsen.

Men vad jag tycker är intressant är att den förföljde är övertygad om att han tolkar blurret korrekt trots att 999 människor har en helt annan åsikt. Det kan till och med hända att man i det läget blir beskylld för att vara en del av GS-konspirationen bara för man tycker blurret är ett oigenkännligt blurr.
Citera
2017-02-28, 16:30
Medlem
FreedomDeeps avatar
Hur ser 'vardagen' ut för många av dem som är utsatta för elektronisk tortyr och organized stalking?

I denna länk beskriver bl.a. utsatta doktorer och visseblåsare hur den kan se ut. Hur staten på ett systematiskt sätt förstör deras liv: https://stop007.org/home/life-sign-monitor/

Ett exempel:

Vem:
Dr Millicent Black

Datum:
25 Feb 2017 Saturday

Vardag:
Today has been filled with intense assaults to my right knee, leg, left groin-pelvic-pubic and heating of my buttocks, backs of thighs and back.
Radio frequency transmission to my head as tinnitus much of the day.
Unending chatter in my brains as V2k.
Hacking of all my internet connections, phone, laptop and tablet.
Sleep deprivation, electronic dreams and visuals sent to my brain during waking hours.

Threats to my life and his own. He also threatens my children’s lives as well.

There are reports to the Police Department about assaults to my left groin-pelvic-pubic, right knee-leg all the way back to 2011.
I have written journals back farther than that documenting the same type of abuse and sexual assaults.
The attachment is a bone scan taken in Ohio in 2014 that confirms the chronic inflammation from the chips.
My thyroid, bladder, right kidney and left hip have also been of concern for many years.

The lymphatic system is under constant assault and no amount of shielding helps.
Massage and chiropractic adjustments are reversed almost immediately.
I was told in 2008 that whatever was done to help me he would undo the good.
He is insane on his power with hi supposed Super Soldier enhancements.
Senast redigerad av FreedomDeep 2017-02-28 kl. 16:49.
Citera
2017-03-01, 09:23
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Hur ser 'vardagen' ut för många av dem som är utsatta för elektronisk tortyr och organized stalking?

.

Vad jag inte förstår är hur vi vet att hennes knäproblem beror på "gang stalking". Är det inte rimligare att tro att hon lider av någon inflammationssjukdom? Hur ser hennes CRP ut?

Jag tycker hon borde testa med låg-kolhydrat kost kombinerat med en antiinflammatorisk medicin såsom NSAID.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in