Citat:
Ursprungligen postat av
Utlovad
Jag har aldrig sagt att jag inte varit utsatt i mitt liv, vad jag sagt är att staten inte utför experiment på människor som tror att de är vandrande laboratoriumråttor. Fast jag tänker lämna tråden eftersom det inte går att diskutera med vanföreställningar om hur otroligt osannolika de är.
Symptom på psykiska sjukdomar är vare sig du vill det eller inte, symptom på just psykiska sjukdomar. Stor skillnad mot att andra människor kanske inte förstår andras situationer och vad som sker eller kan sätta sig in i det mot att ha felaktiga uppfattningar om vad som sker.
Du kan absolut inte veta med 100% eftersom det är omöjligt. Det finns inte en riktig värld och en låtsas värld utan allt är information som bearbetas som verkligheten. Man måste vara i samma uppfattning (verkligheten) som andra för att samtidigt kunna analysera det som sker nyktert. Det finns skäl till att Einstein var Einstein och hans son bara schizofren.
Jag håller med dig om att jag inte kan påstå att jag vet med hundra procent säkerhet exakt vad som sker, men jag är mer än hundra procent säker på ATT gangstalking sker med hjälp av olika metoder.
Ja, gränsen mellan vad som kallas riktig värld och låtsasvärld är nog lite suddig ibland vilket gör att man som TI säkert kan uppfatta eller tolka vissa detaljer av det som sker delvis felaktigt stundtals. Men som helhet så existererar detta GS-program, helt klart.
Från att ha varit en person som i 40 år litade blint på alla andra människor runt omkring mig, som i princip aldrig misstänkte någon om att kunna vilja göra något medvetet ondskefullt och som hade en personlighet som kan benämnas som raka motsatsen till paranoid så är det inte realistiskt att tro att jag plötsligt ur tomma intet (och framförallt inte i den höga åldern) skulle drabbas av svår schizofreni eller en cirka fem år lång ihållande psykos med vanföreställningar. Det fungerar inte så. Vad som hände var att jag vaknade upp och plötsligt såg tydligt och klart att jag var utsatt för något organiserat. De sa det också till mig i mer eller mindre förtäckta ordalag (mao: de erkände det). De gör detta med flit. Vid ett givet tillfälle så blir gangstalkingen
overt istället för
covert. Även det är en medveten taktik från deras sida. Det skapar en ännu större känslomässig smärta i den person som utsätts.
Off-topic: Vad gäller Einstein så är jag numera inte så säker på att han verkligen var det geni som han påstås vara. Är nog mer troligt att han var en skojare och någon slags illuminati-puppet. Men just det är bara en högst personlig åsikt.