Alla kan se, tråden igenom, hur HerrGickhan löpande ser till att avkräva svar från andra, för vad det än må gälla - men vägrar själv svara på den enkla frågan huruvida han anade ugglor i mossen eller ej, kring Johann Mygel.
Han vet att han gällande Norge har skygglappar, och därför är en ohederlig debattör
(f.ö. gränsfall om man ens kan kalla hans trams för att debattera. Enligt min mening så är han bara ute efter att retoriskt ohederligt vrida och vända på folks inlägg för att försöka dämpa den befogade kritiken som förs mot Norge, så jag skulle enbart kalla hans inlägg för trams).
Har man mage att löpande utkräva svar från andra, men inte följer det själv, så är man ohederlig. Måhända kan ju någon annan ha vägrat svara på någon fråga han ställt, men inte jag - alltså är han ohederlig och kan enligt min mening ej tas på allvar som debattör.
Skulle han svara att han tyckte att Mygels åkning var normal, så vet han att i princip alla skulle anse honom vara totalt okunnig.
Skulle han svara att han anade ugglor i mossen kring Mygels åkning, så vet han att han av i princip alla skulle anses vara en hycklare eftersom han anser Björgens resultat komma från Björgens unika genetik. Alla vet att Mygel var allt annat än en sparris, kroppsligt.
Herr Skygglapp borde då anse samma (att förklaringen stavas GENETIK) med Johann Mygel, för att vara konsekvent. Men alla vet hur det låg till med Johann Mygel, så nu har Herr Skygglapp målat in sig i ett hörn.
Varför ha skygglappar just när det gäller de
norska åkarna?
Herr Red Knight: du är av någon obskyr anledning, uppenbarligen en sorglig norgekramare/norgerunkare - du kommer nog aldrig svara på frågan varför det är så, och det är inte heller viktigt - det som är viktigt är att nu en gång för alla kunna konstatera att du är en norgekramare med skygglappar, och därför 'debatterar' ohederligt.
Du har en gång för alla visat dig vara en patetisk Red Knight, och därför kan man inte ta dig på allvar.
Herr Red Knight/halmgubbe fra topp till tå: Du har diskvalificerat dig från positionen som hederlig debattör.
Vi sitter ingalunda här och påstår att maskinen Björgen ska dömas för doping, eftersom alla vet att hon enligt dagens regelverk ej fuskar. Vi torgför åsikten att hon är dopad rent (smutsigt) moraliskt, eftersom hon och alla andra fattar hur mycket bättre hon blir med sin faktiska doping (således vill vi givetvis att regelverket ändras).
Du kör halmgubbar på löpande band, din ohederliga 'debattör'.
Ingen utom du tror på allvar på att maskinen Björgen endast uppnår normalnivå med sin idag regelrätta doping, Herr Skygglapp. Du är partisk och onyanserad fra topp till tå.
Du är här med en partisk och därmed ohederlig agenda, och du försöker löpande agera sanningssägare med tolkningsföreträde för alla andra som inte vill lyda dig - därför är du en trådens cancersvulst, ett samvetslöst trådcreep som inte är bra för någon - i förlängningen inte ens för dig själv.
Du är totalt samvetslös, och jag skäms å dina vägnar för detta.
Du är en tvättäkta BULLY, HerrBULLY!
En klassisk BULLY som i vanlig oordning tyvärr får hållas till någon får nog och sätter ner foten!