Citat:
Ursprungligen postat av
korvbenke
Nej just ja den ofelbara Klyban hycklar inte

så m.a.o så skall matbestick alltså få en åtstramning bra då har du klargjort det
Nej jag grinar inte men du grinar och inte över mig hur du nu kunde komma till den slutsatsen men över Trump och USA
Jaså? Det är du inte rätt person att säga varken bu eller bä om så knip igen istället.
Du blandar ingenting? Det är ju du som jämför muslimer med vapenlagarna

är du på riktigt eller trollar du mig just nu?
Varför skall de ändra på vapenlagarna? Bara för att du tycker det är orättvist att de inte vill släppa in muslimer i landet? Din logik är alltså att om du får ett hål i båten så slår vi upp ett till hål

?
Jaså måste jag ha missat i våran konversation...
Men nu vill jag att du skapar en tråd och gnäller lite om Jemen som inte släpper in ateister i sitt land

För du var väl ingen hycklare? Det är till och med tillåtet att mörda Ateister där

Ändrar ingenting om skjutvapen och ALLA de dödar.
Varför ska man inte ge sig på största posten av de mördade, som är mördade av skjutvapen och ge sig på de som dödar med sked.
Känns inte som man kan göra mycket här.
Och källa på hur många som dödar med sked tack, kommer det i närheten av +~10000???
Grina du på du, jag är lugn och samlad som alltid.
Ja, att vara rädd för få dödade av muslimer, och sen bara släppa skjutvapen, det är ju grundfrågan som du hoppat in på.
Så varför släpper man +~10000 dödade av skjutvapen och rädda liv, men sen ska man försöka rädda 17 liv.
Sen nolltolerans på döda såklart, men förnuftet är rätt lågt om man inte ger sig på skjutvapen om man vill få midnre dödade i USA.
Banna 7 länder och deras muslimer, kommer inte rädda många liv.
Men ta bort vapen ifrån brottslingar och mentalt sjuka och barkgrundskol, det kommer rädda massor av liv.
Och liv vill jag rädda, vill inte du??
Det var ingen konversation och om min inställning, jag berättade bara sen var det allt.
Jag har andra hobbys än religion, jag gillar fiske, datorer och laga mat, lägger ingen tid på hobbyn religion.
Du om man startar upp extrem bakgrundskoll, så får du banna dina muslimer.
Men slutet på dagen så kommer dödade av vapen vinna över dödade av muslimer med ca300-400 gånger.
Och inför man bägge, så kanske man plockar bort 5-7st dödade av muslimer i namnet av deras religion.
Och några hundra till en början på extrem bakgrundskoll p skjutvapen.
Sen är det ett problem att folk var människa i USA har 1,12st vapen.
Närmaste land efter är på ~55st vapen per 100, för sen trilla ned till ~35st vapen per 100.
Sen sjunker det rätt snabbt till våra nivåer.
Jag startar vilka trådar jag vill och svarar vila inlägg jag vill, vill du nått så ta du det själv.
Sen är det ingen nyhet att det är rätt ostabilt i Mellanöstern.
Men USA är ju inte ostabilt, så vad har de för ursäkt?