2017-02-16, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Svårt sätt dit någon som itne gjort nått fel som gör det går atyt sätta dig.

Trump har inte gått vidare utan validerar Hillary för var gång han säger hennes namn, jag bryr mig inte med många Demokrater säger antagligen tack här.

Sen en liten petitess och det är att Trump sagt att han inte kommer göra nått med Hillary.
Så kanske dax för dig och uppdatera dig lite så du är med vad som händer idag och inte för flera månader sedan.

Inte har gjort något fel? Snacka om att du inte har någon koll. En f.d. chef på FBI jämförde Clintons med Gambinofamiljen.

Det är för övrigt Jeff Sessions som är justitieminister, inte Trump.
2017-02-16, 20:31
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Nej just ja den ofelbara Klyban hycklar inte så m.a.o så skall matbestick alltså få en åtstramning bra då har du klargjort det

Nej jag grinar inte men du grinar och inte över mig hur du nu kunde komma till den slutsatsen men över Trump och USA

Jaså? Det är du inte rätt person att säga varken bu eller bä om så knip igen istället.

Du blandar ingenting? Det är ju du som jämför muslimer med vapenlagarna är du på riktigt eller trollar du mig just nu?

Varför skall de ändra på vapenlagarna? Bara för att du tycker det är orättvist att de inte vill släppa in muslimer i landet? Din logik är alltså att om du får ett hål i båten så slår vi upp ett till hål ?

Jaså måste jag ha missat i våran konversation...

Men nu vill jag att du skapar en tråd och gnäller lite om Jemen som inte släpper in ateister i sitt land För du var väl ingen hycklare? Det är till och med tillåtet att mörda Ateister där
Ändrar ingenting om skjutvapen och ALLA de dödar.
Varför ska man inte ge sig på största posten av de mördade, som är mördade av skjutvapen och ge sig på de som dödar med sked.
Känns inte som man kan göra mycket här.
Och källa på hur många som dödar med sked tack, kommer det i närheten av +~10000???

Grina du på du, jag är lugn och samlad som alltid.

Ja, att vara rädd för få dödade av muslimer, och sen bara släppa skjutvapen, det är ju grundfrågan som du hoppat in på.
Så varför släpper man +~10000 dödade av skjutvapen och rädda liv, men sen ska man försöka rädda 17 liv.
Sen nolltolerans på döda såklart, men förnuftet är rätt lågt om man inte ger sig på skjutvapen om man vill få midnre dödade i USA.
Banna 7 länder och deras muslimer, kommer inte rädda många liv.
Men ta bort vapen ifrån brottslingar och mentalt sjuka och barkgrundskol, det kommer rädda massor av liv.
Och liv vill jag rädda, vill inte du??

Det var ingen konversation och om min inställning, jag berättade bara sen var det allt.
Jag har andra hobbys än religion, jag gillar fiske, datorer och laga mat, lägger ingen tid på hobbyn religion.

Du om man startar upp extrem bakgrundskoll, så får du banna dina muslimer.
Men slutet på dagen så kommer dödade av vapen vinna över dödade av muslimer med ca300-400 gånger.
Och inför man bägge, så kanske man plockar bort 5-7st dödade av muslimer i namnet av deras religion.
Och några hundra till en början på extrem bakgrundskoll p skjutvapen.
Sen är det ett problem att folk var människa i USA har 1,12st vapen.
Närmaste land efter är på ~55st vapen per 100, för sen trilla ned till ~35st vapen per 100.
Sen sjunker det rätt snabbt till våra nivåer.

Jag startar vilka trådar jag vill och svarar vila inlägg jag vill, vill du nått så ta du det själv.
Sen är det ingen nyhet att det är rätt ostabilt i Mellanöstern.
Men USA är ju inte ostabilt, så vad har de för ursäkt?
2017-02-16, 20:32
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Inte har gjort något fel? Snacka om att du inte har någon koll. En f.d. chef på FBI jämförde Clintons med Gambinofamiljen.

Det är för övrigt Jeff Sessions som är justitieminister, inte Trump.
Ointressant.

Återkom när du har en lagföring av Hillary, eller ens ett åtal som går till domstol.

Det var din gud Trump sagt, vi kommer inte gå efter Hillary.
2017-02-16, 20:32
Medlem
baggebo1s avatar
USA:s president har alltså precis skällt ut en jude i kippa som ställde en fråga om antisemitism, innan han avslöjade alla hate hoaxes på en fråga som handlade om rasism från Trumpanhängare.

Bra att han pratar om hur svårt det blir att göra en deal med Ryssland efter alla påstådda kopplingar dit också, och att han vet att det är därför media håller på med alla såna fake news. Men han verkar verkligen gilla Putin och kommer nog att fixa det till slut.

Mycket bra och rolig presskonferens.
2017-02-16, 20:42
Medlem
Såg inte presskonferensen men av hysterin i tråden så gissar jag att det var ungefär som vanligt. Man ska ha klart för sig att väljarna inte har röstad på en presidentiell president. De vet vem Trump är och kommer fortsätta vara. Det gäller fortfarande att vanligt folk tar Trump på allvar men inte bokstavligt, och att media tar honom bokstavligt men inte på allvar.
2017-02-16, 20:43
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Bra att han pratar om hur svårt det blir att göra en deal med Ryssland efter alla påstådda kopplingar dit också, och att han vet att det är därför media håller på med alla såna fake news. Men han verkar verkligen gilla Putin och kommer nog att fixa det till slut.
Varje gång jag börjar bli orolig bevisar Trump på något underbart sätt att han är en fredskandidat
Mannen viker ju aldrig sig. Och den "fria" pressen försätter förvånas att deras gamla tricks (rasiiiist! Ryssland! unpresidential!!) skiter Trump i.
2017-02-16, 20:43
Medlem
Citat:
Ointressant.

Återkom när du har en lagföring av Hillary, eller ens ett åtal som går till domstol.

Det var din gud Trump sagt, vi kommer inte gå efter Hillary.

Så grov kriminalitet, jämförbar med en av USA:s mest beryktade maffiafamiljers är "ointressant".
Intressant moralisk kompass du har...
2017-02-16, 20:46
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Om man är Trump supporter så sprutade de över hela dator med den här presskonferensen.

Men om du gillar någorlunda mentalt stabila presidenter så va det här en katastrof.

Trump är inte mentalt stabil längre.
"...längre"?

Det här var dock intressant!
https://twitter.com/CAPAction/status/832220746034380802
Citat:
Defense Sec Mattis contradicts Trump, says there is "no doubt" Russia tried to hack elections. Promises no military collaboration w/ Russia
Att gubbjäveln har lite integritet ändå! Vad han däremot gör här talar rakt emot vita husets hela kuliss av lögner och maskopi, och man käftar ju inte emot Dear Leader obestraffat!
Kommer väl dock bli lite besvärligt att peta/göra sig av med Mattis, tänker jag...?
2017-02-16, 20:50
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ändrar ingenting om skjutvapen och ALLA de dödar.
Varför ska man inte ge sig på största posten av de mördade, som är mördade av skjutvapen och ge sig på de som dödar med sked.
Känns inte som man kan göra mycket här.
Och källa på hur många som dödar med sked tack, kommer det i närheten av +~10000???

Grina du på du, jag är lugn och samlad som alltid.

Ja, att vara rädd för få dödade av muslimer, och sen bara släppa skjutvapen, det är ju grundfrågan som du hoppat in på.
Så varför släpper man +~10000 dödade av skjutvapen och rädda liv, men sen ska man försöka rädda 17 liv.
Sen nolltolerans på döda såklart, men förnuftet är rätt lågt om man inte ger sig på skjutvapen om man vill få midnre dödade i USA.
Banna 7 länder och deras muslimer, kommer inte rädda många liv.
Men ta bort vapen ifrån brottslingar och mentalt sjuka och barkgrundskol, det kommer rädda massor av liv.
Och liv vill jag rädda, vill inte du??

Det var ingen konversation och om min inställning, jag berättade bara sen var det allt.
Jag har andra hobbys än religion, jag gillar fiske, datorer och laga mat, lägger ingen tid på hobbyn religion.

Du om man startar upp extrem bakgrundskoll, så får du banna dina muslimer.
Men slutet på dagen så kommer dödade av vapen vinna över dödade av muslimer med ca300-400 gånger.
Och inför man bägge, så kanske man plockar bort 5-7st dödade av muslimer i namnet av deras religion.
Och några hundra till en början på extrem bakgrundskoll p skjutvapen.
Sen är det ett problem att folk var människa i USA har 1,12st vapen.
Närmaste land efter är på ~55st vapen per 100, för sen trilla ned till ~35st vapen per 100.
Sen sjunker det rätt snabbt till våra nivåer.

Jag startar vilka trådar jag vill och svarar vila inlägg jag vill, vill du nått så ta du det själv.
Sen är det ingen nyhet att det är rätt ostabilt i Mellanöstern.
Men USA är ju inte ostabilt, så vad har de för ursäkt?

Det enda jag kunde utläsa ur ditt rätt icke sägande inlägg är följande bla,bla,bla jag heter Klyban och jag är en hycklare

Bra att du iafall bekänner färg i ditt hycklande
2017-02-16, 20:56
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
"...längre"?

Det här var dock intressant!
https://twitter.com/CAPAction/status/832220746034380802

Att gubbjäveln har lite integritet ändå! Vad han däremot gör här talar rakt emot vita husets hela kuliss av lögner och maskopi, och man käftar ju inte emot Dear Leader obestraffat!
Kommer väl dock bli lite besvärligt att peta/göra sig av med Mattis, tänker jag...?
Haha, snacka om "Fake News"
Citat:
Promises no military collaboration w/ Russia
Nej, det gör han inte. Har du ens lyssnat på vad han säger i klippet du länkar till?

"We are not in a position right now to collaborate on a military level, but our political leaders will engage and try to find common ground or a way forward"
är inte samma sak som "Promises no military collaboration w/ Russia"

Vad tycker du?
2017-02-16, 20:58
Medlem
– Läckorna är helt klart på riktigt. Nyheterna är fejk eftersom så mycket av nyheterna är fejk.

FY FAN säger han detta på riktigt? Killen är borta.
2017-02-16, 21:05
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
– Läckorna är helt klart på riktigt. Nyheterna är fejk eftersom så mycket av nyheterna är fejk.

FY FAN säger han detta på riktigt? Killen är borta.
Vad som du inte förstår, dumskalle?

När han säger "Fake News" menar han propaganda (och ibland på riktigt "Fake News")

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in