2017-02-16, 20:09
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
De röstade ju på en sådan?

Jag skriver det här med ett mått av seriositet: om vi hade haft personval till statsöverhuvud i Sverige och ICA-Jerry kandiderat så hade han fått en jävla massa röster. Han hade förmodligen kunnat sluta topp tre.
2017-02-16, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Du är medveten om att Hillary är old news va?

Om han sätter dit Hillary så visar det att ingen är untouchable.
2017-02-16, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Fram tills dess att det inträffar en allvarlig nationell kris och "folk" inser att den ytterst ansvarige för deras liv och säkerhet är en känslostyrd, halvdement klåpare som inte har kontroll över sin egen statsapparat ja.

Så du menar att han skulle ha krossat deep state på mindre än en månad? Snacka om att ha orimliga förväntningar.
2017-02-16, 20:16
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Jag skriver det här med ett mått av seriositet: om vi hade haft personval till statsöverhuvud i Sverige och ICA-Jerry kandiderat så hade han fått en jävla massa röster. Han hade förmodligen kunnat sluta topp tre.
Ja, ja. Vi har facit hur Obama/Bush hanterade kriser. Eller rättare sagt skapade kriser.

Libyen, Syrien, Irak är destabiliserade. Arabiska våren... ISIS...
Trump måste starta tredje världskriget...
2017-02-16, 20:16
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Som motarbetas av "eliten" han lovade kriga emot
???
Halva USAs Wall Street- och bankir-"elit" har ju nån sorts regeringstjänst i vita huset numera?

Dock måste jag säga att det är lite kul hur mycket han gallskriker som en stucken gris om de här läckorna som vita huset dryper omkring sig. För det där snarstuckna och sårade beteendet bekräftar ju mer eller mindre alltidhop!

https://twitter.com/DavidWright_CNN/status/832260657936490503
Citat:
at roundtable w/ House Republicans:
"We are going get the leakers... we are gonna find the leakers and they'll pay."
Donald eller Heath Ledgers Joker'n?
2017-02-16, 20:18
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Kan aldrig bli hyckleri då jag avsett skjutvapen hela tiden och dessa jag pratar om hela tiden.
Men förstår vad du försöker göra, där du försöker urvattna och på peka andra fel i stället(=två fel blir ett rätt, vilket aldrig skett).
Och för än mer cementera att det inte kan bli hyckleri, så är inte jag främmande för åtstramning av andra vapen.

Enda som verkar grina är du, och nä, jag grinar inte över dig.

Men däremot säger det är sjuländers muslim ban inte var förenlig med grundlagen

Jag blandar ingenting, jag säger att man är livrädd för ett fåtal döda i terrordåd, sen matar man in +~10000 döda utan att ens reflektera över detta som nått dåligt.
Och här hyckleriet komemr in, vi är rädd för muslimen som genererar ~17 döda, men +~10000 tycker man inte behöver göra nått åt.

Jag har berättat hur jag förhåller mig till religion.

Nej just ja den ofelbara Klyban hycklar inte så m.a.o så skall matbestick alltså få en åtstramning bra då har du klargjort det

Nej jag grinar inte men du grinar och inte över mig hur du nu kunde komma till den slutsatsen men över Trump och USA

Jaså? Det är du inte rätt person att säga varken bu eller bä om så knip igen istället.

Du blandar ingenting? Det är ju du som jämför muslimer med vapenlagarna är du på riktigt eller trollar du mig just nu?

Varför skall de ändra på vapenlagarna? Bara för att du tycker det är orättvist att de inte vill släppa in muslimer i landet? Din logik är alltså att om du får ett hål i båten så slår vi upp ett till hål ?

Jaså måste jag ha missat i våran konversation...

Men nu vill jag att du skapar en tråd och gnäller lite om Jemen som inte släpper in ateister i sitt land För du var väl ingen hycklare? Det är till och med tillåtet att mörda Ateister där
2017-02-16, 20:18
Medlem
Dofternas avatar
Det är lite oroande att världens mäktigaste man blev utarbetad så snabbt.
2017-02-16, 20:19
Medlem
Memmajemmas avatar
Tittade nyss på direktsändningen med Donald. Vilken pajas han är! Rena rama farsen! Alltså seriöst, hur kan miljontals röstare tro han är seriös?! Han beter ju sig som en liten grinig snorvalp.
2017-02-16, 20:19
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Om han sätter dit Hillary så visar det att ingen är untouchable.
Svårt sätt dit någon som itne gjort nått fel som gör det går atyt sätta dig.

Trump har inte gått vidare utan validerar Hillary för var gång han säger hennes namn, jag bryr mig inte med många Demokrater säger antagligen tack här.

Sen en liten petitess och det är att Trump sagt att han inte kommer göra nått med Hillary.
Så kanske dax för dig och uppdatera dig lite så du är med vad som händer idag och inte för flera månader sedan.
2017-02-16, 20:20
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
???
Halva USAs Wall Street- och bankir-"elit" har ju nån sorts regeringstjänst i vita huset numera?
Exakt så! Men när man kollar på presskonferensen tror man att det är "World vs Trump"
Det är därför jag säger att Trump är duktig på sådant.
Media kunde prata om riktiga problem som till exempel att "Halva USAs Wall Street- och bankir-"elit" har ju nån sorts regeringstjänst i vita huset numera", men inte klarade av det.
Glad att du förstått nu att du och media är Trumps nyttiga idioter
Senast redigerad av FlashyBear 2017-02-16 kl. 20:24.
2017-02-16, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Det är lite oroande att världens mäktigaste man blev utarbetad så snabbt.

Om man är Trump supporter så sprutade de över hela dator med den här presskonferensen.

Men om du gillar någorlunda mentalt stabila presidenter så va det här en katastrof.

Trump är inte mentalt stabil längre.
2017-02-16, 20:22
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memmajemma
Tittade nyss på direktsändningen med Donald. Vilken pajas han är! Rena rama farsen! Alltså seriöst, hur kan miljontals röstare tro han är seriös?! Han beter ju sig som en liten grinig snorvalp.
Det är väl ganska enkelt?
Helst han än islamkramande-feminst-multi-kulti-krighetsande häxor
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Om man är Trump supporter så sprutade de över hela dator med den här presskonferensen.

Trump är inte mentalt stabil längre.
You nailed it!

Trump har en gåva att gynnas av kaos han skapar. Och det var "big, fat, beautiful" kaos just nu.
Senast redigerad av FlashyBear 2017-02-16 kl. 20:27.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in