2017-02-14, 23:26
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Kanske, men spelar det någon roll? Om Springare står för sina åsikter så dyker han upp i VB.

Syftet är givetvis att få Springare att säga att lösningen på problemet är att kasta ut problemet, för vilken annan lösning finns där?
Springare skall fås att framstå som en rasist och folket med(se den i sammanhanget populära Facebook- gruppen).
Medelst professorns, gudbevars, akademiska smutskäft skall vanligt folk genom en polis(GW som hatar poliser) fås att framstå som rasister.
Det är bara att lägga ned allting, slaget var redan förlorat.
Springare kommer inte att komma till programmet och jag förstår honom.
(smutsiga, jävla politik).
Citera
2017-02-14, 23:27
Medlem
Kan inte påminna mig något program i Veckans Brott där både GW och programledaren lagt sig platt på rygg och inbjudit - snarare bett - någon dyka upp. Och som ytterligare lite smör på moset vink, vink och välkommen! Mer krypande för att någon skulle ha vänligheten att beträda deras revir har jag aldrig sett tidigare. Börjar regeringen och dess knähund SVT darra i knävecken över den folkliga vreden som växer lavinartat nu i lilla Svedala? Eller finns någon annan förklaring till denna slippriga inbjudan?
Citera
2017-02-14, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hee4r
Ett sätt att försöka röka ut Springare, så tolkade jag det.
Jag tvivlar på att han dyker upp i programmet.

Jag delar din uppfattning. Springare är säkert inte så mediavan och blir säkert omkullsnackad av de här två! Springare har blivit alldeles för populär så statstv måste vidta åtgärder !
Citera
2017-02-14, 23:32
Citat:
Ursprungligen postat av Diagoras
Med tanke på det stöd Springare har fått av allmänheten har han nog allt att vinna på att medverka. GW erkände ju att Springare har rätt i sak när det gäller invandrares kriminalitet, och nu ville GW ha en ärlig diskussion kring hur man löser problemet. Precis vad vi behöver i Sverige och något som svensk media har förhindrat i över 20 års tid.

Ja, varför tror du annars han fick en inbjudan?
När jag såg programmet var min höga och spontana kommentar att: "Fy fan, men så fult".
Men jag hoppas att jag har fel, Springare kanske klarar mer än vad t. ex jag tror.
Citera
2017-02-14, 23:33
Medlem
Blingons avatar
Det som förvånar mig mest med GW är att alla jävlar inom rättsväsendet lyssnar som små lydiga skolbarn, och darrar när han öppnar käften.

Till och med domstolarna rättar sig efter vad han har kläckt ur sig i TV. Är han någon sorts uber-domare?
Citera
2017-02-14, 23:35
Citat:
Ursprungligen postat av cocinar
Jag delar din uppfattning. Springare är säkert inte så mediavan och blir säkert omkullsnackad av de här två! Springare har blivit alldeles för populär så statstv måste vidta åtgärder !

Mest troligt kommer han att göra bort sig totalt och om det vittnade Camillas och GW: s självbelåtna flin.
Springare dyker inte upp, han kommer inte att göra det.
Citera
2017-02-14, 23:35
Medlem
Blingons avatar
Antar att GW har press på sig från PK-media att få Springare att göra en 180-graders pudel. GW:s framtida TV-karriär ligger i potten.

Vi får väl se om Springare går i den fällan.
Citera
2017-02-14, 23:36
Medlem
de.Montforts avatar
GW vill både ha kakan och äta den. Både populär ute i stugorna folkkär som det kallas och populär hos etablissemanget en komplicerad kombination. GW förutspådde Trumps vinst, han spekulerar i att varannan polis sympatiserar med SD (inget som backar upp påståendet), han attackerade Springare och valde att vara mjuk mot Ygeman och Dan Eliasson för att public service bad om det den senare som han föraktar. GW ser sin popularitet svalna och gör nu något som han kan vinna tillbaka folket på.
Citera
2017-02-14, 23:37
Citat:
Ursprungligen postat av Blingon
Det som förvånar mig mest med GW är att alla jävlar inom rättsväsendet lyssnar som små lydiga skolbarn, och darrar när han öppnar käften.

Till och med domstolarna rättar sig efter vad han har kläckt ur sig i TV. Är han någon sorts uber-domare?

Mm, men det är lätt att se igenom honom, men svårt att plocka ned honom, detta då han sett till att skaffa sig den position han har skaffat sig.
Var det verkligen detta Gustav önskade för sin son?
Han är tamejfan en skam för arbetarklassen.
Citera
2017-02-14, 23:42
Medlem
Provokatörs avatar
Tyvärr får han ju inte lägga ut texten i direktsändning, i kvällens inslag om Springare så var det ett osnyggt klipp mitt i hans resonemang.

Man kan på goda grunder anta att det förmodligen var en tillräcklig O-PK-groda som dom blev tvungna att klippa bort.

Han kämpar faktiskt för att vara PK men han klarar det bara sådär.

/Provokatör
Citera
2017-02-14, 23:43
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Journalisten Jens Ganman har sagt att han bara ställer upp på direktsända intervjuer då de som bandas och sänds i efterskott kan klippas på ett sätt som framställer honom i en dager som passar den intervjuande partens agendasättande journalistik. Kan vara något för Peter Springare att tänka på....
Citera
2017-02-14, 23:43
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hee4r
Mest troligt kommer han att göra bort sig totalt och om det vittnade Camillas och GW: s självbelåtna flin.
Springare dyker inte upp, han kommer inte att göra det.

Kan tänka mig att Springare nuförtiden är bra mycket mer upptagen än vad GW är
och så bjöd nog GW in Springare för att öka tittarsiffrorna och inte för att han är intresserad av åsikter, han är ju fullskiten av sådana själv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in