2018-02-28, 16:12
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igni-ferroque
Fast nu har ju ansvarig klagare gtt ut i tv och hintat rtt kraftigt att de har bra material att jobba med. Faktiskt tyckte jag att hans pstenden var s starka under frsta delen av programmet att det kndes som de mste ha ngot att backa upp det med.

Var ju ven en utredare med i programmet och han verkade p ngot stt uppspelt, eller s tyckte iaf jag.

Sedan var han litet mer frsiktig p sluttampen. Min gissning r att de faktiskt kommer leverera ngot under det hr ret. Blir spnnande att se vad det kan vara. verhuvudtaget kndes det som att klagaren i vissa lgen valde sina ord med stor omsorg. Det knns som dom har ngot.

P det hela taget tyckte jag att det var ett riktigt bra program faktiskt.
Som GW sa s var ett utlovande om snar uppklarna det Hans Holmr sa gng p gng nda till han fick sparken.

Citat:
Ursprungligen postat av Lian.Vendl
Det bermda polisspret I presume..

Citat:
Ursprungligen postat av Lian.Vendl
Du kan ha en pong! Eller s ser du nt som inte finns dr. Svrt att veta men man blir ju lite nyfiken...

Citat:
Ursprungligen postat av wizzman
Jag tror han syftade p att det var Spo eller en liten del av Spo iaf. Christer P var det iafall inte det stter jag min hgra pungkula p!

Det som Hans Holmr sa skulle skaka Sverige som det talas om hr som han vgrar kommentera mste vara samma sak som Leif tnkte p i programmet. Vet ngon vad de bda syftar p mer exakt? https://www.youtube.com/watch?v=2-Dgub5sSHg
Senast redigerad av AA-suited 2018-02-28 kl. 16:14.
Citera
2018-03-01, 00:54
Medlem
Igni-ferroques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Som GW sa s var ett utlovande om snar uppklarna det Hans Holmr sa gng p gng nda till han fick spark

Det som Hans Holmr sa skulle skaka Sverige som det talas om hr som han vgrar kommentera mste vara samma sak som Leif tnkte p i programmet. Vet ngon vad de bda syftar p mer exakt? https://www.youtube.com/watch?v=2-Dgub5sSHg

Japp, det kan ju vara dags fr ett nytt magplask ocks. Personligen hoppas jag bara att det kunde lsas. Holmr, kanske inte samma sak som det snackas om nu?

Om det inte kommer ngra nyheter inom ett r s var det nog verdriven optimism.
Citera
2018-03-01, 01:08
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Vad fan har hnt med lvebro? Helt skallig och sger att han ska ha en miljon fr att sga ngot. Ett s barnsligt uttalande tyder p att han antingen r full eller psykiskt nedsatt. Detta i kombination med hravfallet tyder p ngot allvarligt hnt.

Han r ver 70, sjlv brukar jag inte bli speciellt frvnad nr herrar i den ldersgruppen r skalliga. Dessutom har han skert ett och annat att dlja, det jag sett av honom fr jag intrycket att han bara r en mrklggare. Han har sttt i frontlinjen och misstnkliggjort C.P och det har frmodligen varit hans order. Han har vl inget att vinna p att stlla upp i TV. Bda alternativen hade antagligen ftt honom att se dlig ut.
Citera
2018-03-01, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Bra initiativ av GW! Han r naturligtvis vldigt medveten om att hans stora vervikt r en uppenbart hlsorisk och att han behver gra ngot t det. Han har ju en mlsttning att g ner X antal kilo och han verkar ha kommit in i ett ddlge med sin viktnedgng, s att brja p gym kanske kan motivera honom att bli mera hlsosam.

Det verkar stmma in p vad jag tror om att han r inne i en vit period just nu, med att han ocks verkar ha en vilja att ta sin hlsa p allvar.

Han r en mrklig periodare, kr halvrsvis. Ovanligt. Misskter kroppen halva ret fr att nsta halva terta det han frlorat.
Citera
2018-03-01, 10:52
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Vad fan har hnt med lvebro? Helt skallig och sger att han ska ha en miljon fr att sga ngot. Ett s barnsligt uttalande tyder p att han antingen r full eller psykiskt nedsatt. Detta i kombination med hravfallet tyder p ngot allvarligt hnt.

Jag tycker det verkar som en hel del mrkliga herrar haft stort inflytande p utredningen. Han kan naturligtvis ha blivit gaggig p lderns hst men jag finner det lika troligt att han kan ha varit lika tokig redan frn brjan. Man ska ju komma ihg att Holmr ocks var spritt sprngande galen.

P stt och vis r det frklarligt med att det var en oskyldigare tid, Buset var ju ocks oerhrt mycket dummare n nu vilket gav utrymme fr galningar att gra karrir inom polisvsendet. Men det r jkligt synd att dessa fick styra och stlla i just denna mordutredning, det visade ju sig att det inte var s ltt att bara hyva in nrmaste knarkare med blodig bajonett.
Citera
2018-03-01, 18:40
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoldsamKnarkare
Han r ver 70, sjlv brukar jag inte bli speciellt frvnad nr herrar i den ldersgruppen r skalliga. Dessutom har han skert ett och annat att dlja, det jag sett av honom fr jag intrycket att han bara r en mrklggare. Han har sttt i frontlinjen och misstnkliggjort C.P och det har frmodligen varit hans order. Han har vl inget att vinna p att stlla upp i TV. Bda alternativen hade antagligen ftt honom att se dlig ut.

Nej, men han hade ju ett ganska tjockt hrsvall fr bara ngra r sedan. Skallighet kommer ju inte bara sdr utan brjar lngt innan. Dessutom sg det inte ut som naturligt hravfall, mer som sjuklig sdan.
Att han sedan sger att han ska ha en miljon fr att prata tyder p att han inte r riktigt frisk. Medikamenter eller alkohol, kanske i kombination.
Kanske r han frgiftad av ngon radioisotop fr att tystas.
Citera
2018-03-01, 21:25
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Nej, men han hade ju ett ganska tjockt hrsvall fr bara ngra r sedan. Skallighet kommer ju inte bara sdr utan brjar lngt innan. Dessutom sg det inte ut som naturligt hravfall, mer som sjuklig sdan.
Att han sedan sger att han ska ha en miljon fr att prata tyder p att han inte r riktigt frisk. Medikamenter eller alkohol, kanske i kombination.
Kanske r han frgiftad av ngon radioisotop fr att tystas.

Ja det r vl lite vad jag tnkte ocks men gamla gubbar blir vl skalliga inom sinom tid. Men visst, jag frstr, han ser lite strlbehandlad ut. Han hade faktiskt ett ganska fint hr vid 45-50, men det r ju trots allt kring 20 r sedan han figurerade i TV-sammanhang.
Citera
2018-03-02, 17:21
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wizzman
Jag tror han syftade p att det var Spo eller en liten del av Spo iaf. Christer P var det iafall inte det stter jag min hgra pungkula p!

Vem som gjorde det kan jag inte ens gissa, men jag r rtt sker p att det INTE var C.P. Det finns en pong i det som GW sa att "politiska personer blir mrdade av politiska orsaker". Varfr skulle ngon annars ha en anledning att ha ihjl honom?

C.P. sg sin chans att grva fram pengar genom att spela p att han skulle erknna. Han drog nog in rtt mycket slantar under ren efter friknnandet genom att inte sga vare sig bu eller b. Fr dum var han nog inte. Han hade nog ett par bokstver p tvren och skulle kunnat komma lngt om det inte varit fr missbruket.
Citera
2018-03-06, 20:44
Medlem
AA-suiteds avatar
Ikvll bjuds vi p detta:

Citat:
Leif GW Persson kommenterar den omdiskuterade kvinnomisshandelsdomen i Solna tingsrtt och fallet med Robin, som hittades dd utanfr Ullared 2016. Frre chefen fr Palmegruppen Hans lvebro trder fram och svarar p den kritik som riktats mot honom under den senaste tiden. Camilla besker polisen i Arvika och i kvllens historiska fall gr vi tillbaka till 1916 och fallet med den adlige rnmrdaren Gyllenpalm. Programledare: Camilla Kvartoft.
Citera
2018-03-06, 21:25
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Boom, dr rk ngra tusen C rster..
Citera
2018-03-06, 21:26
Medlem
GW is on fire!
Citera
2018-03-06, 21:27
Medlem
Annie L kommer inte f en ltt valrrelse om S och SD utnyttjar denna groteska illgrning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in