2017-02-14, 22:09
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Det gr bra fr Stnk & Stn att gaffla och bubbla om pgende utredningar och faststlla att ej dmda personer r skyldiga. Nr Springare tar upp att det nstan bara r utlndska namn p hans bord s ska han hlla kften enligt Stnk & Stn.

Jo har har tappat mycket i frtroende p sistone GW. Kanske r han sur p att Springare blev den som sa till innan han sjlv. GW vill ju grna vara i centrum sjlv och att han nu r ut och r in inte sagt till blir till minus fr honom sjlv. Det bra i soppan r vl att han nu snkte Jerzy Sarnecki som nog r det strsta problemet som finns fr svensk brottsbekmpning och som liksom skapat det hela ocks.
Citera
2017-02-14, 22:10
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Det r synd att GW blev s pk. Han var den enda i programmet efterlyst som tyckte det var fel att pixla invandrare s hrt. Hasse Aaro var givetvis av annan sikt. Fan GW.
Citera
2017-02-14, 22:11
Bannlyst
Det har hoppat grodor ur munnen p Leif GW sjlv frut, han vet mycket vl om det Peter Springare sger.

https://www.youtube.com/watch?v=amm956gcqwQ

Klipp p GW dr "Tungan slinter" om invandrares brottslighet.

"Ja det r shr det brukar se ut" om invandrare som begr brott.

Jag tror inte att syftet r att prata om ingende rttspatos i TV.

Jag tror att GW vill att Springare ska sga det han sa p Facebook i nationell TV och f honom att frklara varfr det r viktigt att gra folk medvetna om att det mest r invandrare som begr brott i Sverige trotts att det finns mycket mycket mindre invandrare n svenskar.

Det r i alla fall min frhoppning.

Det hr programmet ska givetvis ses. Det uppmanar jag alla att gra.
Senast redigerad av Superkraft 2017-02-14 kl. 22:28.
Citera
2017-02-14, 22:38
Medlem
sylvia.borins avatar
Det r uppenbart att den narcissistiske skitgubben har blivit orolig efter att ha insett att detta pverkar hans popularitet ute i stugorna negativt. Sjlv bojkottar jag skiten, men titta ni.

TS, jag hller med dig om att GWs helgongloria r obegriplig.
Citera
2017-02-14, 22:43
Moderator
Diagorass avatar
GW r ju sosse, s det finns nog politiska motiv bakom hans avstndstagande gentemot Springare.

Jag mste nd sga att inviten tycks vara rlig och allvarligt menad fr att diskutera ett kritiskt problem som vi har i Sverige. Hoppas Springare tackar ja!
Senast redigerad av Diagoras 2017-02-14 kl. 23:22.
Citera
2017-02-14, 22:43
Medlem
goran744s avatar
Hoppas verkligen att inte Springare hunnit fjolla till sig under de hr dagarna nu efter alla gamar som talat om att han r en rasist.
Jag vill inte se ngra urskter nu.

D ger jag upp Sverige och Svenskarna.
Citera
2017-02-14, 22:45
GW har verkligen frbrukat den lilla trovrdigheten han mjligtvis hade kvar efter sitt stnade och stnkande om invandring frra veckan ("Vi behver den annars dr vi!" "Vem har sagt att det ska vara ltt? Hh" Sg det till de vldtagna och mrdade kvinnor som hade levt i dag utan vansinnesinvandringen frn Mena).

Jag hoppas att Peter Springare str p sig mot PK-flsket p SVT. S.k. sanningssgare har ju en tendens att vackla efter mediedreven.
Citera
2017-02-14, 22:56
Ett stt att frska rka ut Springare, s tolkade jag det.
Jag tvivlar p att han dyker upp i programmet.
Citera
2017-02-14, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula
Det r synd att GW blev s pk. Han var den enda i programmet efterlyst som tyckte det var fel att pixla invandrare s hrt. Hasse Aaro var givetvis av annan sikt. Fan GW.

S PK r han inte. Han sa ju i programmet att han har samma erfarenhet som PS.
PS beskriver ju bara hur det ser ut. Sen vill vl GW bredda diskussionen lite och
se vad dom bakomliggande orsakerna r och vad man kan gra t det.
Citera
2017-02-14, 23:10
Medlem
SvartChilis avatar
Jag har aldrig ftt intrycket att GW smrar och han verkar st fr vad han tycker. Det r typiskt mnga fb-anvndare att avfrda alla som kritiserar SD och inte uttrycker odelat frakt fr invandrare som P.K. Det r s ltt att knattra ner de tv bokstverna P.K om meningmotstndaren och drmed dda diskussionen. Vad ska man svara ngon vars enda argument r P.K?

Jag tror att G.W vill fra en sansad diskussion med Springare och reda ut missfrstnd frn hans sida. Kanske. Jag vet ju inte s vi fr se. Det kommer i alla fall att bli intressant.
Citera
2017-02-14, 23:16
Avstngd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hee4r

Kanske, men spelar det ngon roll? Om Springare str fr sina sikter s dyker han upp i VB.
Citera
2017-02-14, 23:24
Moderator
Diagorass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hee4r

Med tanke p det std Springare har ftt av allmnheten har han nog allt att vinna p att medverka. GW erknde ju att Springare har rtt i sak nr det gller invandrares kriminalitet, och nu ville GW ha en rlig diskussion kring hur man lser problemet. Precis vad vi behver i Sverige och ngot som svensk media har frhindrat i ver 20 rs tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in