2017-02-14, 22:09
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Det går bra för Stånk & Stön att gaffla och bubbla om pågående utredningar och fastställa att ej dömda personer är skyldiga. När Springare tar upp att det nästan bara är utländska namn på hans bord så ska han hålla käften enligt Stånk & Stön.

Jo har har tappat mycket i förtroende på sistone GW. Kanske är han sur på att Springare blev den som sa till innan han själv. GW vill ju gärna vara i centrum själv och att han nu år ut och år in inte sagt till blir till minus för honom själv. Det bra i soppan är väl att han nu sänkte Jerzy Sarnecki som nog är det största problemet som finns för svensk brottsbekämpning och som liksom skapat det hela också.
Citera
2017-02-14, 22:10
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Det är synd att GW blev så pk. Han var den enda i programmet efterlyst som tyckte det var fel att pixla invandrare så hårt. Hasse Aaro var givetvis av annan åsikt. Fan GW.
Citera
2017-02-14, 22:11
Bannlyst
Det har hoppat grodor ur munnen på Leif GW själv förut, han vet mycket väl om det Peter Springare säger.

https://www.youtube.com/watch?v=amm956gcqwQ

Klipp på GW där "Tungan slinter" om invandrares brottslighet.

"Ja det är såhär det brukar se ut" om invandrare som begår brott.

Jag tror inte att syftet är att prata om ingående rättspatos i TV.

Jag tror att GW vill att Springare ska säga det han sa på Facebook i nationell TV och få honom att förklara varför det är viktigt att göra folk medvetna om att det mest är invandrare som begår brott i Sverige trotts att det finns mycket mycket mindre invandrare än svenskar.

Det är i alla fall min förhoppning.

Det här programmet ska givetvis ses. Det uppmanar jag alla att göra.
Senast redigerad av Superkraft 2017-02-14 kl. 22:28.
Citera
2017-02-14, 22:38
Medlem
sylvia.borins avatar
Det är uppenbart att den narcissistiske skitgubben har blivit orolig efter att ha insett att detta påverkar hans popularitet ute i stugorna negativt. Själv bojkottar jag skiten, men titta ni.

TS, jag håller med dig om att GWs helgongloria är obegriplig.
Citera
2017-02-14, 22:43
Moderator
Diagorass avatar
GW är ju sosse, så det finns nog politiska motiv bakom hans avståndstagande gentemot Springare.

Jag måste ändå säga att inviten tycks vara ärlig och allvarligt menad för att diskutera ett kritiskt problem som vi har i Sverige. Hoppas Springare tackar ja!
Senast redigerad av Diagoras 2017-02-14 kl. 23:22.
Citera
2017-02-14, 22:43
Medlem
goran744s avatar
Hoppas verkligen att inte Springare hunnit fjolla till sig under de här dagarna nu efter alla gamar som talat om att han är en rasist.
Jag vill inte se några ursäkter nu.

Då ger jag upp Sverige och Svenskarna.
Citera
2017-02-14, 22:45
GW har verkligen förbrukat den lilla trovärdigheten han möjligtvis hade kvar efter sitt stönade och stånkande om invandring förra veckan ("Vi behöver den annars dör vi!" "Vem har sagt att det ska vara lätt? Höhö" Säg det till de våldtagna och mördade kvinnor som hade levt i dag utan vansinnesinvandringen från Mena).

Jag hoppas att Peter Springare står på sig mot PK-fläsket på SVT. S.k. sanningssägare har ju en tendens att vackla efter mediedreven.
Citera
2017-02-14, 22:56
Ett sätt att försöka röka ut Springare, så tolkade jag det.
Jag tvivlar på att han dyker upp i programmet.
Citera
2017-02-14, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula
Det är synd att GW blev så pk. Han var den enda i programmet efterlyst som tyckte det var fel att pixla invandrare så hårt. Hasse Aaro var givetvis av annan åsikt. Fan GW.

Så PK är han inte. Han sa ju i programmet att han har samma erfarenhet som PS.
PS beskriver ju bara hur det ser ut. Sen vill väl GW bredda diskussionen lite och
se vad dom bakomliggande orsakerna är och vad man kan göra åt det.
Citera
2017-02-14, 23:10
Medlem
SvartChilis avatar
Jag har aldrig fått intrycket att GW smörar och han verkar stå för vad han tycker. Det är typiskt många fb-användare att avfärda alla som kritiserar SD och inte uttrycker odelat förakt för invandrare som P.K. Det är så lätt att knattra ner de två bokstäverna P.K om meningmotståndaren och därmed döda diskussionen. Vad ska man svara någon vars enda argument är P.K?

Jag tror att G.W vill föra en sansad diskussion med Springare och reda ut missförstånd från hans sida. Kanske. Jag vet ju inte så vi får se. Det kommer i alla fall att bli intressant.
Citera
2017-02-14, 23:16
Medlem
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hee4r

Kanske, men spelar det någon roll? Om Springare står för sina åsikter så dyker han upp i VB.
Citera
2017-02-14, 23:24
Moderator
Diagorass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hee4r

Med tanke på det stöd Springare har fått av allmänheten har han nog allt att vinna på att medverka. GW erkände ju att Springare har rätt i sak när det gäller invandrares kriminalitet, och nu ville GW ha en ärlig diskussion kring hur man löser problemet. Precis vad vi behöver i Sverige och något som svensk media har förhindrat i över 20 års tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in