Citat:
Ursprungligen postat av
FlashyBear
Jaha. Det ändrar inte att Trump kommer att hämnas om någon går mot honom. Är det så svårt att förstå?
När jag bara frågade om det var din "analys" eller någonting som var byggd på fakta. Det vill säga att jag ville håna din "analys". Men du har rätt att jag inte borde svara.
Men det råder ju ingen tvekan om vems mur det är, fattar väl vilken idiot som helst att man inte betalar för grannens mur som han vill ha och du själv inte bryr dig om alls.
Det är inget annat än saker som sker i en desillusionerad hjärna.
Fakta är ju att ett förslag att höja punktskatten, vilket inte gör så Mexiko betalar utan det gör de i USA.
Men analysen kan du dissa den dagen det visar sig den är fel, men är övertygad om att den kommer bli 80-90% rätt.
Så återkom du om ett par år och säg i told ya so, nu är det bara och vänta in att jag får rätt.
Kan inte påminna mig någon av mina analyser har blivit helt fel än(då att jag har mindre än 50%rätt).
Och det är väl detta faktum som retar dig otroligt mycket.
Sen kan saker hända på vägen som gör man måste göra en ny analys, men det får vi vänta på och ointressant och spekulera vad detta kan vara.
Kanske att Mexikos president får en hjärntumör och blir frikostig och skickar deras pengar till USA.
Men låter rätt långsökt va

Så det är dessa du får hoppas på