2017-01-31, 21:02
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHelmersson
Negerbögregionen kommer aldrig att få tillåtelse att dra sig ur. Det är enbart önskedrömmar från idioter som tror att de kommer att må bättre med en son med vagina.

Vi får hoppas att dom lämnar iaf.

Det kan ju vara så att många anser att Cuckifornia helt enkelt bara förstör för USA just nu genom att ignorera Trump.

https://aww.moe/y601si.jpg
2017-01-31, 21:13
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schering
Jag förstår inte riktigt ditt resonemang, kanske inte har läst så noga. Du får gärna förklara vad du menar om du vill.

Som jag uppfattar dig: Trump har tagit ett beslut. Du påstår att det strider mot konstitutionen men du vill inte säga på vilket sätt. Du tror att Trump tänker driva det till domstol?
Nä, det är inte jag som påstår, det borde du väl fatta också?
Du borde nog ta upp detta med vederbörande istället.
2017-01-31, 21:15
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Inom sina första 10 dagar vill Trump inte ha ett förslag som han tror sig ha den allra minsta chans och förlora.

Det skrev jag ett par gånger. Det skrev WP, Ny Times och även SvD. Det sa Trumps pressekreterare. Vad är det för fel på dig?

Haha, ägd

Spicer skulle knulla dig i röven och du skulle ändå påstå att han gjort bort sig. Men då skulle du ha rätt.

Tips: var inte så tröttsam!
Nä, det är inte preciserat fötr domstolen.
Och det blir väl så att det aldrig når domstolen och man ändrar detaljer för få igenom detta.
Vilket då vid denna tidpunkt är tydligt vem som ägt vem, så du får återkomma och säga i told ya så då.
Men ha ett bra liv, då det inte kommer ske att du återkommer och säger detta
2017-01-31, 21:21
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Du är en mycket underlig figur. Det är ofta jag inte förstår dig. Men att det finns en rädsla i USA mot muslimer håller jag inte riktigt med om. Amerikanare är sällan rädda, efterom de vet hur man försvarar sig. Men vad det hela handlar om är att Trump och en stor del av den amerikanska befolkningen inte vill ha någon mer muslimsk invandring. De upplever det som problematiskt. De, precis som många andra länder, har problem och de ser på Europa och hur Tyskland och Sverige utvecklat sig.

Så vad vi antagligen kommer se, är en mycket hårdare invandringspolitik. Detta är en del av denna kursändring.
Det är rätt tydligt man är rädd för muslimer, man ville ju göra Obama till en, så han både var en nigger och en muslim.

De har en illusion om att de kan försvar sig, medan sanningen är långt ifrån den.
Bara räkna upp alla som skjuts ihjäl, och här får du gärna räkna bort gäng på gäng skjutningar, då det finns plenty att ta av ändå
Så kalla det försvara sig, är bara semantik som innebär mer skadade och dödade.

Det är inte till stor del den Amerikanska befolkningen, vi redan vet att Hillary fick betydligt mer röster.
Och vi vet även att de som inte röstar tenderar i större utsträckning vara Demokrater.
Så där var en lögn som tom barn fattar.

Hård invandrarpolitik har jag inget emot, men gör det på rätt sätt.
2017-01-31, 21:29
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det är rätt tydligt man är rädd för muslimer, man ville ju göra Obama till en, så han både var en nigger och en muslim.

De har en illusion om att de kan försvar sig, medan sanningen är långt ifrån den.
Bara räkna upp alla som skjuts ihjäl, och här får du gärna räkna bort gäng på gäng skjutningar, då det finns plenty att ta av ändå
Så kalla det försvara sig, är bara semantik som innebär mer skadade och dödade.

Det är inte till stor del den Amerikanska befolkningen, vi redan vet att Hillary fick betydligt mer röster.
Och vi vet även att de som inte röstar tenderar i större utsträckning vara Demokrater.
Så där var en lögn som tom barn fattar.

Hård invandrarpolitik har jag inget emot, men gör det på rätt sätt.
Nu är ju Obama muslim, men det är helt OT.
Det finns väldigt många amerikaner som dödats av muslimer i USA. Om inga muslimer funnits där, skulle de inte blivit mördade av muslimer. Ganska enkelt, va?
I nästan varenda delstat fick Trump majoritet. Väldigt få röstade på Clinton. Många illegala röster. Trump har 60% approval rating.
2017-01-31, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Vi får hoppas att dom lämnar iaf.

Det kan ju vara så att många anser att Cuckifornia helt enkelt bara förstör för USA just nu genom att ignorera Trump.

https://aww.moe/y601si.jpg

Kan ju vara så att idioter tror att det skulle vara bra för USA när det i själva verket vore helt förödande för deras ekonomi.
USA kan inte tillåta det och Kalifornien lär inte vilja det eftersom det vore jäkligt dåligt för deras ekonomi också.

Men sen är det en befängd tanke, en överväldigande majoritet av Kalifornienbor ser sig som medborgare i USA. USA är deras land, de vill inte lämna.
2017-01-31, 21:40
Medlem
klybans avatar
Citat:
Nu är ju Obama muslim, men det är helt OT.
Det finns väldigt många amerikaner som dödats av muslimer i USA. Om inga muslimer funnits där, skulle de inte blivit mördade av muslimer. Ganska enkelt, va?
I nästan varenda delstat fick Trump majoritet. Väldigt få röstade på Clinton. Många illegala röster. Trump har 60% approval rating.
Hade inga skjutvapen funnits, så hade inga skjutningar skett.
Ganska enkelt eller hur.
Sen finns det mer Amerikaner som dödat Amerikaner, innebär dessa ska bort då också?
Eller hur syr du ihop såpass korkad argumentation?

Illegala röster finns abra i Trumps huvud, man kolat detta många ggr och komemr fram till samma sak varje gång, det är för få för ens börja fundera på att det är ett problem.
Men fortsätt du och ljug och inbilla folk detta, men då kommer jag och rättar till dig igen

Det måste vara sjukt förnederligt att Hillary vann Popular vote så enkelt.
Då Trump och du lägger så mycket kraft på nått som inte ens anses som ett problem i USA.
Kanske det var detta på 40-talet, kanske du är kvar där.
2017-01-31, 21:47
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Hade inga skjutvapen funnits, så hade inga skjutningar skett.
Ganska enkelt eller hur.
Sen finns det mer Amerikaner som dödat Amerikaner, innebär dessa ska bort då också?
Eller hur syr du ihop såpass korkad argumentation?
Att det mördas i USA är inget skäl till att släppa in fler mördare, eller tycker du det? Många terrorister kommer från MÖ. Därför är det viktigt att undersöka deras bakgrund så noga som möjligt.

Citat:
Illegala röster finns abra i Trumps huvud, man kolat detta många ggr och komemr fram till samma sak varje gång, det är för få för ens börja fundera på att det är ett problem.
Men fortsätt du och ljug och inbilla folk detta, men då kommer jag och rättar till dig igen

Nej, man har inte kollat det. Därför ska Trump tillsätta en oberoende utredning, eller inte. Det spelar ingen roll. Det viktiga är att införa voter ID. Vi lever i en post-factual värld. Om tio månader kommer majoriteten tro att 3 miljoner illegala röstade på Hillary. Så fungerar den nya politiken!
Citat:
Det måste vara sjukt förnederligt att Hillary vann Popular vote så enkelt.
Då Trump och du lägger så mycket kraft på nått som inte ens anses som ett problem i USA.
Kanske det var detta på 40-talet, kanske du är kvar där.
Det kommer ses som ett stort problem. Därför att det kommer bli ett stort problem. Om några månader kommer LIBERALERNA ropa på en undersökning. Ska bli kul att se. Motsätter de sig undersökningen säger Trump: Har ni nåt att dölja?
2017-01-31, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Kan ju vara så att idioter tror att det skulle vara bra för USA när det i själva verket vore helt förödande för deras ekonomi.
USA kan inte tillåta det och Kalifornien lär inte vilja det eftersom det vore jäkligt dåligt för deras ekonomi också.

Men sen är det en befängd tanke, en överväldigande majoritet av Kalifornienbor ser sig som medborgare i USA. USA är deras land, de vill inte lämna.

50% är latinos nu i Kalifornien och skulle rösta för en återförening med Mexiko på sekunden.

Finns en anledning till att de federala myndigheterna nästan äger 100% av marken borta västra USA.
2017-01-31, 21:54
Medlem
klybans avatar
Citat:
Att det mördas i USA är inget skäl till att släppa in fler mördare, eller tycker du det? Många terrorister kommer från MÖ. Därför är det viktigt att undersöka deras bakgrund så noga som möjligt.

Nej, man har inte kollat det. Därför ska Trump tillsätta en oberoende utredning, eller inte. Det spelar ingen roll. Det viktiga är att införa voter ID. Vi lever i en post-factual värld. Om tio månader kommer majoriteten tro att 3 miljoner illegala röstade på Hillary. Så fungerar den nya politiken!

Det kommer ses som ett stort problem. Därför att det kommer det bli ett stort problem. Om några månader kommer LIBERALERNA ropa på en undersökning. Ska bli kul att se. Motsätter de sig undersökningen säger Trump: Har ni nåt att dölja?
Nu motar man 100% för en grupp som är 0,000... eller hur många nollor kan det vara tro?Så det tyder på extrem rädsla.
Och hade man varit rädda för folk mördar varandra, så hade man förbjudit alla vapen och tagit ifrån folk dessa.
Men det gör man inte, och då blir det rätt tydligt att det är en skräck och ett rejält hyckleri här.

Jo, man kollat detta ett flertal ggr innan, ett obefintligt problem.

Varför du säger liberaler hela tiden blir bara konstigt, då liberaler utgör bara en begränsad del av demokrater.
Det finns säkert alltid något kokko som ropar efter undersökningar, men vad dessa få har med saken att göra förstår jag inte.
Fattar att Trump är ledsen att han inte fick popular vote, han är ju trots allt narcissist.
Och då inte vara den populäraste svider givetvis illa i han.
Rätt konstigt faktiskt, han blev ju trots allt bara president vilket tydligen inte räckte.
Och tjata om sådana oväsentligheter som president, tyder på grav narcissism.
2017-01-31, 21:56
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2

Det skulle endast vara förödande för USA under en kortare tid. USA tjänar på det i längden medan Cuckifornia i stort sett går under.

Alla högutbildade som bor i Kalifornien skulle flytta till USA.

Kvar blir beaners, niggrer samt vita cucks.

Det är bara för USA att ta tillbaka skiten efter ett tag för övrigt.
2017-01-31, 21:56
Medlem
klybans avatar
Citat:
Jag har aldrig påstått att Finland skulle stötta Trump. Jag har påstått att min lista över länder som inte visat Trump ogillande, är långt mycket längre än swann65s lista över ledare som ogillat Trump.
Det är rätt omoget av en del ledare och det beteendet de haft och sättet de framförs kritik ifrån dom.
På gränsen till väldans pinsamt faktiskt.
Varför framföra kritik för någon som inte ens hade blivit insvuren.
Nu när han varit i farten på en del saker, så kan jag acceptera att de delar ut kritik.
Då det är befogat ur deras synvinkel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in