Citat:
Ursprungligen postat av
ftwGBGftw
Bara gjort testo test på werlabs hittills men kommer göra testo+östro v6 tänkte jag.
Hade 11nmol/l på testet (08.00 och inte ätit sen kvällen innan) så har i princip testobrist när jag är mitt vanliga jag.. därför jag hoppas på ordentliga resultat med kuren
Vad ick du för värden?
Ok, ja då låg du något lägre än mig då, jag landade på 16nmol. Jag hade fastat 12 timmar + innan testet togs.
Är dina värden någonting som du har märkt av i ditt liv eller som du kan koppla till vissa saker?
För själv upplever jag att jag har haft det "hyfsat svårt" på mina 16nmol, just tjejbiten iallafall har jag haft svårt att förstå och framförallt förhålla mig till.
När jag verkligen har ansträngt mig så har jag kunnat knyta tjejer till mig, fått dem att bli kära i mig och sedan fått till ett förhållande, men jag har sedan tappat kontrollen över situationen ganska fort om man säger så. De har försvunnit snabbt eller så har jag helt enkelt tappat intresset fort/slutat bry mig och på så sätt dödat det. Så jag ser helt klart kopplingar mellan min låga testonivå och vissa psykiska aspekter samt andra hinder i vardagen.
Helt klart.