Hej mina vänner!
Nu var det på tok för längesen jag gjorde en update. Sorry för det!
Jag lever och mår bra
Jag befinner mig för närvarande 15 veckor in i kuren. Jag börjar närma mig sluttampen alltså
Ska bli spännande och se hur kroppen återhämtar sig efter detta. Förhoppningsvis tar det inte allt för lång tid att komma tillbaka. Hälsostatus i dagsläget är bra, hade en dip för ett par veckor sedan med en mycket seg och utdragen förkylning med feber som kom och gick under ett par veckor. Troligtvis ett riktigt as till virus. Pissjobbigt var det. Och det tog givetvis ut sin rätt på mina möjligheter att träna vilket var oerhört irriterande. Tankarna fanns på att kliva av då jag var rädd att kroppen började säga ifrån, det gav ju sig aldrig, men skam den som ger sig. Nu är jag frisk som en nötkärna igen

Gör återigen ökningar på gymmet. I dagsläget har jag ökat med ca 40 % i samtliga övningar mot innan kur och detta känns givetvis bra!
Jag påbörjade förövrigt min HCG-terapi för 2 veckor sedan och kulorna börjar återvända till sitt ursprungliga jag.
Ligger i dagsläget på 0,25 mg adex eod vilket fungerar bra. Har inte behövt öka dosen någonting efter HCG start. Funderar dock på att höja dosen lite ändå, tror att 0,30 mg eod skulle vara den optimala dosen baserat på östroprov. Ligger något förhöjt på 0,25. Men inga problem med gyno eller vattenansamling i nuläget.