2017-04-23, 12:42
Medlem
Grasstomouths avatar
Nu börjar det sina i min sista burk. Har max 2ml kvar skulle jag tippa.

Har iaf börjat med HCG och ökade adex i samband med det från 0.25 eod till 0.5 e3d.

Hade planer på att kolla upp mina värden men när jag ringde till VC verkade de helt oförstående. Väldigt anklagande ton så jag sket i det. Har i vilket fall som helst inte haft någon biverkning öht än så länge. Bollarna har eventuellt krympt något men är inte säker. Brukar inte klämma på dem så ofta.

Hatar mig själv för jag inte tog mått innan jag började men det har börjat trilla in komplimanger från folk. Kollar jag mig i spegeln så skulle jag påstå att jag gått ner i BF samtidigt som jag ökat 3-4kg eller något. Något vatten håller jag inte iaf.
Citera
2017-05-02, 21:23
Medlem
Grasstomouths avatar
Mina bollar hade nog krympt lite, för nu känns de betydligt större och "fylligare"

Kan sträcka upp ett varningens finger dock att HCG, åtminstone för mig, aromatiserar rejält. Blev öm o konstig i tuttarna så skickade ner en hel del arimidex och så blev det bra igen. Men du kan ju vara beredd på det kanske.

Börjar nolva 9 maj.
Citera
2017-05-02, 22:03
Medlem
fnyrrs avatar
En hel del? Jag tog 0,25mg 3 ggr, och ömmande bröst avtog i princip direkt. Arimidex verkar vara oerhört potent, hur mycket tröck du?
Citera
2017-05-03, 19:54
Medlem
Grasstomouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
En hel del? Jag tog 0,25mg 3 ggr, och ömmande bröst avtog i princip direkt. Arimidex verkar vara oerhört potent, hur mycket tröck du?

1mg i 3 dagar och sedan 0.5mg i 4 dagar. Nu 0.5mg eod. Har legat på 0.25mg eod genom kuren och inte märkt någonting.
Citera
2017-05-20, 00:30
Medlem
SensationBlacks avatar
Hej mina vänner!

Nu var det på tok för längesen jag gjorde en update. Sorry för det!

Jag lever och mår bra

Jag befinner mig för närvarande 15 veckor in i kuren. Jag börjar närma mig sluttampen alltså

Ska bli spännande och se hur kroppen återhämtar sig efter detta. Förhoppningsvis tar det inte allt för lång tid att komma tillbaka. Hälsostatus i dagsläget är bra, hade en dip för ett par veckor sedan med en mycket seg och utdragen förkylning med feber som kom och gick under ett par veckor. Troligtvis ett riktigt as till virus. Pissjobbigt var det. Och det tog givetvis ut sin rätt på mina möjligheter att träna vilket var oerhört irriterande. Tankarna fanns på att kliva av då jag var rädd att kroppen började säga ifrån, det gav ju sig aldrig, men skam den som ger sig. Nu är jag frisk som en nötkärna igen Gör återigen ökningar på gymmet. I dagsläget har jag ökat med ca 40 % i samtliga övningar mot innan kur och detta känns givetvis bra!

Jag påbörjade förövrigt min HCG-terapi för 2 veckor sedan och kulorna börjar återvända till sitt ursprungliga jag.

Ligger i dagsläget på 0,25 mg adex eod vilket fungerar bra. Har inte behövt öka dosen någonting efter HCG start. Funderar dock på att höja dosen lite ändå, tror att 0,30 mg eod skulle vara den optimala dosen baserat på östroprov. Ligger något förhöjt på 0,25. Men inga problem med gyno eller vattenansamling i nuläget.
Citera
2017-05-23, 19:43
Medlem
SensationBlacks avatar
Fick idag svar på mitt senaste östroprov. 129 p/mol visade resultatet (dvs. endast 6 p/mol från mitt rena östroresultat). Jag har alltså hittat min optimala dos på adexen vilket ligger mellan 0,25 - 0,30 mg eod. HCG:n verkar inte ha haft någon större inverkan, om ens någon alls, på min aromatisering.

Känns mycket bra att jag har fått ordning på östrogenet och det är en nyttig kunskap som jag kommer att ta med mig till nästa kur. En kur som jag har mer eller mindre klar för mig i nuläget och det kommer att bli ytterligare en lågdos testo, 250 mg e5d, men som jag skjutsar på med 2-300 mg primo. Funderar även på att inkludera HCG i den kuren i ett betydligt tidigare skede än vad jag har gjort i denna. Ser fram emot denna kur mycket!

Östroresultatet har förövrigt firats in på bästa möjliga sätt: med ett ordentligt rygg och benpass på gymmet

Må väl allesammans,

SensationBlack
Senast redigerad av SensationBlack 2017-05-23 kl. 19:46.
Citera
2017-06-03, 18:20
Medlem
SensationBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grasstomouth
Mina bollar hade nog krympt lite, för nu känns de betydligt större och "fylligare"

Kan sträcka upp ett varningens finger dock att HCG, åtminstone för mig, aromatiserar rejält. Blev öm o konstig i tuttarna så skickade ner en hel del arimidex och så blev det bra igen. Men du kan ju vara beredd på det kanske.

Börjar nolva 9 maj.

Hur har din PCT fortlöpt?

Har du upplevt några större skillnader i t.ex välmåendet sedan du klev av?
Citera
2017-06-05, 23:41
Medlem
SensationBlacks avatar
Har märkt av ett antal effekter sedan jag påbörjade HCG-terapin, de allra tydligaste är:

Ökad fettförbränning - fettet bara rinner av mig just nu. Har märkt av tydliga förändringar på framförallt lår och buk. Mycket intensiva förändringar på den fronten på bara några veckors tid.

Ökad sexuell lust - Den sexuella lusten är på en sjuklig nivå just nu. Rent djuriskt.

Ökad mängd sperma
- Uppskattningsvis dubbelt så stora satser som vanligt.

Ökat fokus - men också en mer tilltagande och kraftigare trötthet. Temperament mer explosivt. Allmänt mer närvarande i det mesta och träningen tar ännu ett snäpp bättre. Ökade svettningar, ökad pump. Snabbare återhämtning.

Ökad mängd acne - Finnarna har blivit både större och fler.

Misstänker att testot har fått en liten knuff uppåt.
Senast redigerad av SensationBlack 2017-06-05 kl. 23:45.
Citera
2017-06-06, 20:02
Medlem
Grasstomouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SensationBlack
Hur har din PCT fortlöpt?

Har du upplevt några större skillnader i t.ex välmåendet sedan du klev av?

Näää, bara att jag varit mycket tröttare. Finnar o sånt har jag klarat mig utan. Har bara några dagar kvar på nolva nu. Ångrar lite att jag bara körde 11 veckor testo dock. Tyckte det var först efter vecka 8 man verkligen kände att det "fäste" ordentligt.

Nåväl, nu har man testat och vet hur det är. Kan vara nyttigt för framtiden.
Citera
2017-06-07, 21:39
Medlem
SensationBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grasstomouth
Näää, bara att jag varit mycket tröttare. Finnar o sånt har jag klarat mig utan. Har bara några dagar kvar på nolva nu. Ångrar lite att jag bara körde 11 veckor testo dock. Tyckte det var först efter vecka 8 man verkligen kände att det "fäste" ordentligt.

Nåväl, nu har man testat och vet hur det är. Kan vara nyttigt för framtiden.

Ok nice Skönt att vara utan finnar, själv åkte jag på en ganska så kraftig ökning hehe. Från att ha varit i princip acne-fri innan så BOOM, fullutvecklad acne över hela ryggplattan haha. Och som nu efter HCG-start även börjat välla över på framsida/bröst.

Jag kan förstå den ångern, för precis som du säger så upplevde även jag att det började kicka in "på riktigt" ca. 8 veckor in i kuren. Dock lär du ha en ganska snabb återhämtning på den kuren . Min återhämtning däremot känns rätt oviss i nuläget, man har ju hört skräckexempel på folk som varit on i 5 - 6 månader som fortfarande efter ett halvår ligger på sjukt låga testonivåer. I den gråzonen vill man ju helst inte hamna.

Men det återstår att se hur den biten blir, kör ju mitt sista stick på Söndag Ska bli riktigt skönt att slippa Adexen ett tag fan, vilket rävgift det är alltså hehe.

Har du funderat på att ta några prover förresten? Kan ju vara intressant att få svart på vitt hur läget ser ut tänker jag
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in