2017-02-08, 22:10
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SensationBlack
Jag tycker det är en klok idé med Arimidexen men det vet du redan Har du gjort några tester hos Werlabs förresten eller planerat du att göra några?

Bara gjort testo test på werlabs hittills men kommer göra testo+östro v6 tänkte jag.
Hade 11nmol/l på testet (08.00 och inte ätit sen kvällen innan) så har i princip testobrist när jag är mitt vanliga jag.. därför jag hoppas på ordentliga resultat med kuren

Vad ick du för värden?
Citera
2017-02-09, 00:18
Medlem
SensationBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
Bara gjort testo test på werlabs hittills men kommer göra testo+östro v6 tänkte jag.
Hade 11nmol/l på testet (08.00 och inte ätit sen kvällen innan) så har i princip testobrist när jag är mitt vanliga jag.. därför jag hoppas på ordentliga resultat med kuren

Vad ick du för värden?

Ok, ja då låg du något lägre än mig då, jag landade på 16nmol. Jag hade fastat 12 timmar + innan testet togs.

Är dina värden någonting som du har märkt av i ditt liv eller som du kan koppla till vissa saker?

För själv upplever jag att jag har haft det "hyfsat svårt" på mina 16nmol, just tjejbiten iallafall har jag haft svårt att förstå och framförallt förhålla mig till.
När jag verkligen har ansträngt mig så har jag kunnat knyta tjejer till mig, fått dem att bli kära i mig och sedan fått till ett förhållande, men jag har sedan tappat kontrollen över situationen ganska fort om man säger så. De har försvunnit snabbt eller så har jag helt enkelt tappat intresset fort/slutat bry mig och på så sätt dödat det. Så jag ser helt klart kopplingar mellan min låga testonivå och vissa psykiska aspekter samt andra hinder i vardagen.

Helt klart.
Citera
2017-02-09, 06:22
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ok, ja då låg du något lägre än mig då, jag landade på 16nmol. Jag hade fastat 12 timmar + innan testet togs.

Är dina värden någonting som du har märkt av i ditt liv eller som du kan koppla till vissa saker?

För själv upplever jag att jag har haft det "hyfsat svårt" på mina 16nmol, just tjejbiten iallafall har jag haft svårt att förstå och framförallt förhålla mig till.
När jag verkligen har ansträngt mig så har jag kunnat knyta tjejer till mig, fått dem att bli kära i mig och sedan fått till ett förhållande, men jag har sedan tappat kontrollen över situationen ganska fort om man säger så. De har försvunnit snabbt eller så har jag helt enkelt tappat intresset fort/slutat bry mig och på så sätt dödat det. Så jag ser helt klart kopplingar mellan min låga testonivå och vissa psykiska aspekter samt andra hinder i vardagen.

Helt klart.

Jag märker det på intresset att göra saker, senaste åren varit mer "nere" och inte vart jätte sugen på något, inte jätte glad heller. Sen blir min kuk aldrig lika hård längre som för några årsen.. den blir hård men ollonet hårdnar inte helt. Det är väll ett främsta som jag kopplat till bristen
Citera
2017-02-09, 18:11
Medlem
Grasstomouths avatar
Citat:
Fick du hem några nålar förresten och är du ON ännu?

Postboxen var helt fylld när jag kom hem från jobbet idag. Garvade lite för mig själv när jag packade upp det. Tror jag överdrev lite när jag beställde verktyg. Köpte 100st pumpar, 100st blå nålar, 100st uppsugnings och 100st insulinare. Tyckte det var så billigt så lika bra att passa på, men när man hade lagt upp allt framför sig så tog de rätt mycket plats.

I vilket fall så satte jag 500mg i höger lår för 5 minuter sedan. Inga konstigheter att sätta, kände ingenting när jag satte och känner ingenting nu efter heller. Antar det tar ett tag innan det där "PIP"et alla snackar om börjar.
Citera
2017-02-09, 18:23
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grasstomouth
Postboxen var helt fylld när jag kom hem från jobbet idag. Garvade lite för mig själv när jag packade upp det. Tror jag överdrev lite när jag beställde verktyg. Köpte 100st pumpar, 100st blå nålar, 100st uppsugnings och 100st insulinare. Tyckte det var så billigt så lika bra att passa på, men när man hade lagt upp allt framför sig så tog de rätt mycket plats.

I vilket fall så satte jag 500mg i höger lår för 5 minuter sedan. Inga konstigheter att sätta, kände ingenting när jag satte och känner ingenting nu efter heller. Antar det tar ett tag innan det där "PIP"et alla snackar om börjar.

Gött dom gånger jag fått PIP har det kommit ganska omgående och ökat typ.. tänkte också köra 1ml extra i låret idag då min 2ml i röven inte kändes som allt verkligen satt i muskeln igår.. bättre med för mycket än för lite som mamma alltid säger
Citera
2017-02-09, 18:30
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
100st insulinare.
Vad ska du sätta med insulinnålarna då?
Citera
2017-02-09, 18:40
Medlem
Grasstomouths avatar
Citat:
Vad ska du sätta med insulinnålarna då?

HCG

Citat:
Gött dom gånger jag fått PIP har det kommit ganska omgående och ökat typ.. tänkte också köra 1ml extra i låret idag då min 2ml i röven inte kändes som allt verkligen satt i muskeln igår.. bättre med för mycket än för lite som mamma alltid säger

Säg inte så. Nu börjar jag nojja att jag missade muskeln också eftersom jag inte känner ett piss. Hoppas jag får lite PIP senare ikväll så jag vet att jag gjorde rätt.
Citera
2017-02-09, 19:20
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
HCG

Säg inte så. Nu börjar jag nojja att jag missade muskeln också eftersom jag inte känner ett piss. Hoppas jag får lite PIP senare ikväll så jag vet att jag gjorde rätt.

Låret är helt omöjligt att missa muskeln då får man vara riktigt tjock..
Citera
2017-02-09, 20:40
Medlem
SensationBlacks avatar
Citat:

Hahaha ja jävlar du, det lär ha tagit lite plats..

Du har med största sannolikhet gjort det alldeles korrekt, det ska inte smärta mycket alls under injektionen. Det kan bränna till svagt om det finns olja på själva nålen när du kör in den, men i övrigt så ska det vara mer eller mindre smärtfritt. Det var ju bra att du inte träffade en nerv och blev avskräckt.

För mig så har PIP:et smugit sig på och jag brukar kunna känna det efter några timmar.

Välkommen ombord förresten!
Citera
2017-02-09, 20:43
Medlem
SensationBlacks avatar
Citat:
HCG

Ett annat tecken som iallafall jag har upplevt är att man kan känna "någonting" vid muskelfästet runt knät. Lite som att oljan hamnar där.

Bör väl tillägga att även detta brukar uppenbara sig för min del först efter ett par timmar eller typ ett dygn efteråt.
Senast redigerad av SensationBlack 2017-02-09 kl. 20:50.
Citera
2017-02-15, 21:53
Medlem
Grasstomouths avatar
Citat:
Ett annat tecken som iallafall jag har upplevt är att man kan känna "någonting" vid muskelfästet runt knät. Lite som att oljan hamnar där.

Bör väl tillägga att även detta brukar uppenbara sig för min del först efter ett par timmar eller typ ett dygn efteråt.

tjiiii fick jag.

Satte andra sticket (500mg) igår i övre låret. Rakt ner på framsida lår.

Kände ingenting precis som förra gången, tills idag. Fyfan! Det har blivit värre o värre hela dagen. Haltar runt som en idiot. Folk skrattar åt mig.

Jag hoppas att det kommer vara bättre när jag vaknar imorgon, men jag tvivlar. Nu vet jag iaf vad PiP är för något. Blir det värre så vet jag en på jobbet som har oxynorm gömt i en hylla. Får hora till mig några stycken.

F.ö verkar det som att folk sätter på yttersidan av låret istället för rakt på. Kanske ska testa det nästa gång istället.
Senast redigerad av Grasstomouth 2017-02-15 kl. 21:56.
Citera
2017-02-15, 22:08
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
tjiiii fick jag.

Satte andra sticket (500mg) igår i övre låret. Rakt ner på framsida lår.

Kände ingenting precis som förra gången, tills idag. Fyfan! Det har blivit värre o värre hela dagen. Haltar runt som en idiot. Folk skrattar åt mig.

Jag hoppas att det kommer vara bättre när jag vaknar imorgon, men jag tvivlar. Nu vet jag iaf vad PiP är för något. Blir det värre så vet jag en på jobbet som har oxynorm gömt i en hylla. Får hora till mig några stycken.

F.ö verkar det som att folk sätter på yttersidan av låret istället för rakt på. Kanske ska testa det nästa gång istället.

Haha visst är det roligt.. gått 6 dagar för mig nu för 1ml att gå över.. första natten kände jag inte ett skit MEN följande 2 nätter sov jag NADA typ.. delvis för smärtan. Sätter aldrig i låret igen.. axlarna är bäst för mig, svider lite vid sticket men ingen PIP som hindrar mig på jobb eller träning. Skep ohoj pirat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in