Dag 16 in i kuren; Hur går det för mig?
Halloj på er,
Nu var det ett tag sedan jag rapporterade här
Så hur går det för mig?
Jodå, jag lever, trots att det hittills har varit en ganska krokig väg för min del. Upplevde som jag nämnde tidigare stora problem med sömnen under frontningen. Detta har dock stabiliserat sig under de senaste dagarna vilket jag misstänkte att det skulle göra och detta är givetvis SKÖNT.
Annat som har hänt då är att jag för 3 dagar sedan tog beslutet att hoppa av adexen. Detta beslut tog jag efter att fått uppleva hur det känns när östrot är draget i botten. Det var ingen trevlig upplevelse, fick bl.a ont i leder och mådde rätt kasst. Måendet är dock påväg tillbaka igen.
Misstänker därför att jag inte aromatiserar speciellt mycket så planen nu är att skippa AI helt fram tills vecka 5-6 där jag gör ett östrogenprov för att se hur mina nivåer ser ut.
Skulle det visa sig att jag ligger på förhöjda värden då så kan det bli aktuellt med t.ex 0,25 mg e3d eller någonting sådant. Men det är, isåfall, någonting som jag får jobba med då.
Träningen har tyvärr blivit lidande de senaste dagarna i och med bottenkörningen av östrot, tog beslutet att inte anstränga lederna i onödan med tunga vikter osv. Kroppen har helt enkelt fått ett par dagar att återhämta sig på och jag känner mig nu redo att köra igång med träningen igen.
Satte förövrigt stick nummer 4 igår i vänster lår, inga konstigheter där. Upplever idag endast en svag svag pip precis som vid de andra tillfällena.
I övrigt har jag inte så mycket annat att dela med mig av för nu,
trevlig helg på er
Mvh Sensation