Citat:
Ursprungligen postat av
Raxie
Tar kanske 2 minuter att buda discard på alla spelare i ett lag som ligger ute för discard och lägger de övriga på "watch list".
Sen kör man en vända på alla som man inte fick och dom övriga på watch-listen till discard tills dom trillar in - vilket typ alla gör förr eller senare.
Gör det lite då och då och har gjort det sen jag bommade turkiska ligan trots att den kändes väldigt logiskt.
Så vad kan jag ligga ute med.. 500k kanske? Och då plussade jag typ 200 000 på holländska och ryska ligan + alla rewards.
Åjo, nog tar det en hel del tid att få ihop en elva i varje lag i alla de ligorna. Visst, de går att få billigt för discardpriser men det är ett jävla meck att undvika dubbletter och hålla koll på att man köpt en spelare ur varje position. Jag var ganska noggrann när jag köper för att undvika dubbletter, men då tar det ju mer tid. Så att säga 2 minuter, det är ganska grov överdrift. Jag skulle vilja säga att det nog tar 1h per 10 lag i "arbetstid", typ. Lägg på auktionstiden där man väntar på att se ifall man fick spelare man budat på. Sen krävs det ju kapital också vilket du varit inne på. Även om man köper för discard så tar det ju en stund att få igen slantarna.
Nå nå. Eftersom det blev MM idag och troligen OTW SBC imorgon, antar jag att nästa league SBC kommer till veckan. Ska nog passa på att köpa på mig BPL också just in case...