2017-02-02, 19:29
Medlem
Vem blir bpl månadens spelare tror ni ?

Har köpt in 4 st IF dele Alli och ungefär 20 stycken guld dele Alli. Riskabelt tro ?
Citera
2017-02-02, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barreh90
Vem blir bpl månadens spelare tror ni ?

Har köpt in 4 st IF dele Alli och ungefär 20 stycken guld dele Alli. Riskabelt tro ?

Kan någon förklara för mig varför man köper vanliga Dele Alli??? Sett många göra det men förstår mig inte på varför.

Själv tror jag att Kane får POTM och tänker att dom kanske gör en där man behöver spelare från hans gamla lag, har ju spelat i Arsenal, Watford, Leicester från PL och Millwall och Norwich från Championship.
Citera
2017-02-02, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vidi
"FIFA 17 monthly rewards are distributed before the end of the following month"

Sist jag kollade är det i början av denna månad nu? Fick inget i slutet av januari.

Och vad fan är de för oranga kort som kommer i packs?
Citera
2017-02-02, 19:55
Medlem
Är SIF nainggolan värd coinsen?
Citera
2017-02-02, 20:01
Medlem
MM uppe, Arsenal - Chelsea , Juve - Inter , Nice - Monaco , porto - sporting.
Citera
2017-02-02, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beng14beng
MM uppe, Arsenal - Chelsea , Juve - Inter , Nice - Monaco , porto - sporting.

riktigt tråkig sbc.. hoppas det kommer mer imorgon.
Citera
2017-02-02, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Kan någon förklara för mig varför man köper vanliga Dele Alli??? Sett många göra det men förstår mig inte på varför.

Själv tror jag att Kane får POTM och tänker att dom kanske gör en där man behöver spelare från hans gamla lag, har ju spelat i Arsenal, Watford, Leicester från PL och Millwall och Norwich från Championship.

Bara en tanke om man behövde hans vanliga kort också..

Men varför tror du det blir kane ? Dele Alli har ju avgjort stormöte och även varit högst delaktig i de andra matcherna också.
Citera
2017-02-02, 20:47
Medlem
Vad är de oranga korten jag just packade?
Citera
2017-02-02, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk

Man Of the match från senaste FA-cupomgången.
Citera
2017-02-02, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk

Afrikaner i överpris

Ah toure iallafall haha
Citera
2017-02-02, 20:54
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raxie
Tar kanske 2 minuter att buda discard på alla spelare i ett lag som ligger ute för discard och lägger de övriga på "watch list".
Sen kör man en vända på alla som man inte fick och dom övriga på watch-listen till discard tills dom trillar in - vilket typ alla gör förr eller senare.

Gör det lite då och då och har gjort det sen jag bommade turkiska ligan trots att den kändes väldigt logiskt.

Så vad kan jag ligga ute med.. 500k kanske? Och då plussade jag typ 200 000 på holländska och ryska ligan + alla rewards.

Åjo, nog tar det en hel del tid att få ihop en elva i varje lag i alla de ligorna. Visst, de går att få billigt för discardpriser men det är ett jävla meck att undvika dubbletter och hålla koll på att man köpt en spelare ur varje position. Jag var ganska noggrann när jag köper för att undvika dubbletter, men då tar det ju mer tid. Så att säga 2 minuter, det är ganska grov överdrift. Jag skulle vilja säga att det nog tar 1h per 10 lag i "arbetstid", typ. Lägg på auktionstiden där man väntar på att se ifall man fick spelare man budat på. Sen krävs det ju kapital också vilket du varit inne på. Även om man köper för discard så tar det ju en stund att få igen slantarna.

Nå nå. Eftersom det blev MM idag och troligen OTW SBC imorgon, antar jag att nästa league SBC kommer till veckan. Ska nog passa på att köpa på mig BPL också just in case...
Citera
2017-02-02, 21:45
Medlem
Raxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Åjo, nog tar det en hel del tid att få ihop en elva i varje lag i alla de ligorna. Visst, de går att få billigt för discardpriser men det är ett jävla meck att undvika dubbletter och hålla koll på att man köpt en spelare ur varje position. Jag var ganska noggrann när jag köper för att undvika dubbletter, men då tar det ju mer tid. Så att säga 2 minuter, det är ganska grov överdrift. Jag skulle vilja säga att det nog tar 1h per 10 lag i "arbetstid", typ. Lägg på auktionstiden där man väntar på att se ifall man fick spelare man budat på. Sen krävs det ju kapital också vilket du varit inne på. Även om man köper för discard så tar det ju en stund att få igen slantarna.

Nå nå. Eftersom det blev MM idag och troligen OTW SBC imorgon, antar jag att nästa league SBC kommer till veckan. Ska nog passa på att köpa på mig BPL också just in case...

Inte så meckigt att undvika dubletter ändå. Budar bara en gång via sökfunktionen på en spelare, resten är via watch-list buda igen och sen unwatch:a den jag missade.
Men sure, ett par timmar har det nog tagit. Framförallt italienska och tyska ligan - därför jag inte gjort spanska å engelska än.

Lite less nu dock får jag nog erkänna, behöver att det rasar in en massa packs och en fin Higuain eller Lewa nu ;-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in