2017-02-02, 16:05
Medlem
Någon som hunnit prova IF Muriel?
Citera
2017-02-02, 16:44
Medlem
Vem tycker ni jag ska köpa som forward mellan IF Defoe och Sturridge? Ligger ute för ungefär lika mycket.
Citera
2017-02-02, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Självfallet har dem båda 7 i kemi

Tänkte faktiskt byta ut Butland mot Lloris när jag var på väg in i ny division men så gjorde butland en riktig sjukt match där han va vägg och plockade allt så kände att han får va kvar ett tag..Har lirat med Dembele han funkade inte för mig tyvärr 2 star weekfoot osv känns som jag spelar med en vänsterback på mitten, inte provat Yaya men hans work rates är dåliga och han har ej imponerat när jag mött honom heller..Vill ju ha in pogba men han e lite för dyr..skulle kunna tänka mig Gundogan men samtidigt han har ingen stamina , ramsey har enorm stamina duracell kanin i 120 min.

Funderar dock på att lyfta in Gray IF istället för martial?? Tankar om det?

Okej, bra poänger! 2-star weakfoot e inte så hett kanske, men kan funka på en mittfältare. Funkat OK för mig. Inte testat Gray men på de recensioner jag sett på youtube om honom så har han fått riktigt bra betyg. Varit lite sugen på att testa själv men inte blivit av. Samtidigt så känns Martial bra mycket bättre än sin rating. Tycker ofta han gör mål mot mig när folk kör honom som anfallare. Bara spelat med honom som LW och där funkar han bra.
Citera
2017-02-02, 17:05
Medlem
Citat:
Funderar dock på att lyfta in Gray IF istället för martial?? Tankar om det?

Om jag hade varit du så hade jag bytt ut martial mot IF Gray. Vet inte vad du tycker om att byta ut Koscielny mot IF Reid? Kör med Smalling och Reid IF som mittbackspar, och vilken dröm de är tillsammans!

Annars tycker jag båda lagen ser bra ut!
OBS: hade också bytt ut Ramsey mot mer defensiv CM, men det är ju personligt hur man vill ha det.
Citera
2017-02-02, 17:12
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Okej, bra poänger! 2-star weakfoot e inte så hett kanske, men kan funka på en mittfältare. Funkat OK för mig. Inte testat Gray men på de recensioner jag sett på youtube om honom så har han fått riktigt bra betyg. Varit lite sugen på att testa själv men inte blivit av. Samtidigt så känns Martial bra mycket bättre än sin rating. Tycker ofta han gör mål mot mig när folk kör honom som anfallare. Bara spelat med honom som LW och där funkar han bra.

Blev att jag köpte Courtouis ändå, lägger fokus på def inför helgen.. Martial är def OP överallt så han stannar, kommer nog även hämta tillbaka dembele då planen är mer ligga lågt och kontra framför tiki taka lir då passar han bättre i def med sin storlek.

När kommer nästa SCBC ?
Citera
2017-02-02, 18:09
Medlem
Raxies avatar
Citat:
Blev att jag köpte Courtouis ändå, lägger fokus på def inför helgen.. Martial är def OP överallt så han stannar, kommer nog även hämta tillbaka dembele då planen är mer ligga lågt och kontra framför tiki taka lir då passar han bättre i def med sin storlek.

När kommer nästa SCBC ?

Hoppas på ligor nu om 50 min jag. Preppat med alla spelare från Tyska, Italienska, Argentinska, Chilienska, Colombiska, Japanska, Schweiziska, Österrikiska, Skottska och Saudiska ligan.. Och Grekiska, Ukrainska, Finska, Sydafrikanska ifall dom skulle göra nån slags "Rest of the world".

Blir det danska och koreanska ligan bryter jag ihop ^^
Citera
2017-02-02, 18:24
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raxie
Hoppas på ligor nu om 50 min jag. Preppat med alla spelare från Tyska, Italienska, Argentinska, Chilienska, Colombiska, Japanska, Schweiziska, Österrikiska, Skottska och Saudiska ligan.. Och Grekiska, Ukrainska, Finska, Sydafrikanska ifall dom skulle göra nån slags "Rest of the world".

Blir det danska och koreanska ligan bryter jag ihop ^^

Människa har du alla spelare i dem ligorna?? hur lång tid tog det och hur mkt la du ut på dem?
Citera
2017-02-02, 18:54
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Någon som hunnit prova IF Muriel?

Nepp! Bortrest för tillfället men extremt sugen på att pröva han. Bör gå ner i pris efter helgens wl så då tänkte jag nog ge mig på ett försök.

Skrik till om du hinner före.
Citera
2017-02-02, 19:11
Medlem
Folket!
När kommer månadspriserna?
Citera
2017-02-02, 19:19
Medlem
vidis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Folket!
När kommer månadspriserna?

"FIFA 17 monthly rewards are distributed before the end of the following month"
Citera
2017-02-02, 19:21
Medlem
vidis avatar
Lacazette SBC, blir ju totalt ruinerad
Citera
2017-02-02, 19:25
Medlem
Raxies avatar
Citat:
Människa har du alla spelare i dem ligorna?? hur lång tid tog det och hur mkt la du ut på dem?

Tar kanske 2 minuter att buda discard på alla spelare i ett lag som ligger ute för discard och lägger de övriga på "watch list".
Sen kör man en vända på alla som man inte fick och dom övriga på watch-listen till discard tills dom trillar in - vilket typ alla gör förr eller senare.

Gör det lite då och då och har gjort det sen jag bommade turkiska ligan trots att den kändes väldigt logiskt.

Så vad kan jag ligga ute med.. 500k kanske? Och då plussade jag typ 200 000 på holländska och ryska ligan + alla rewards.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in