2017-02-02, 08:53
Medlem
Hej!

Kan ju tipsa för dom som vill tjäna lite små pengar om Reyes från denna veckans TOTW ligger just nu för discard pris, kommer nog stiga några tusen iaf.
Citera
2017-02-02, 09:27
Medlem
Halloj!

Jag hade behövt lite tips på hur man tradear. Jag ligger på 1.2 miljoner och har ett lag med if ben yedder sbc lacazette m.fl. Alla coins jag fått ihop är tack vare wl. Men hur tradear man på bästa sätt? Aldrig varit insatt.
Citera
2017-02-02, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngetFejk
Tack för svaret! Satsar på att bara hålla kvar kortet, går det upp till 200k igen efter nån månad är jag nöjd.

Vad tror ni om att POTM blir Eriksen, svårt att säga om det blir han?

Lugnt! Tror inte Eriksen får det. Har väl 3 assist på 5 matcher? Dele Alli och Kane har båda gjort 5 mål och ett par assist var. Dem ligger nog före Eriksen. Tror det står mellan dem två. Sedan kommer kanske Alexis Sanchez och Giroud också vara nominerade som båda gjort 3mål 2ass.
Citera
2017-02-02, 09:36
Medlem
Citat:
Tack för svaret! Satsar på att bara hålla kvar kortet, går det upp till 200k igen efter nån månad är jag nöjd.

Vad tror ni om att POTM blir Eriksen, svårt att säga om det blir han?

Tror att Kane är favorit att vinna tätt följd av Alli och sen Sanchez.
Citera
2017-02-02, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leftyhanded
Hej!

Kan ju tipsa för dom som vill tjäna lite små pengar om Reyes från denna veckans TOTW ligger just nu för discard pris, kommer nog stiga några tusen iaf.

Tänkte faktiskt prova honom till jag såg att han har 39 stamina....
Citera
2017-02-02, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Tänkte faktiskt prova honom till jag såg att han har 39 stamina....

Såg också att han hade låg stamina, men tror inte att alla har koll på det eller tänker på det när dom ser en IF med hyffsade stats på kortet för lite över 10k. Men det är ju inte en större vinst ändå på kortet. Köpte på mig 5-8st för en framtid SBC eller liknande för då spelar det ingen roll vad stamina är.
Citera
2017-02-02, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Lugnt! Tror inte Eriksen får det. Har väl 3 assist på 5 matcher? Dele Alli och Kane har båda gjort 5 mål och ett par assist var. Dem ligger nog före Eriksen. Tror det står mellan dem två. Sedan kommer kanske Alexis Sanchez och Giroud också vara nominerade som båda gjort 3mål 2ass.

Jo det stämmer som du säger. Blir att invänta vem det blir!
Citera
2017-02-02, 09:48
Medlem
Citat:
Jo det stämmer som du säger. Blir att invänta vem det blir!

Jag var tvärsäker på Alli tidigare men såg att han inte ens är med i månadens lag så blev lite osäker och köpte på mig en 15 Kane. Blir det Sanchez är alla mina investeringar åt helvete
Citera
2017-02-02, 10:15
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Jag var tvärsäker på Alli tidigare men såg att han inte ens är med i månadens lag så blev lite osäker och köpte på mig en 15 Kane. Blir det Sanchez är alla mina investeringar åt helvete

Vad har du investerat i? Finns ju inga garantier för vad EA kommer köra på oavsett om det blir Kane, Alli eller Sanchez. Jag har t.ex. några IF Trippier och IF Shawcross + lite MK Dons, men långt ifrån säkert att just dem behövs för att lösa en framtida SBC.
Citera
2017-02-02, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Vad har du investerat i? Finns ju inga garantier för vad EA kommer köra på oavsett om det blir Kane, Alli eller Sanchez. Jag har t.ex. några IF Trippier och IF Shawcross + lite MK Dons, men långt ifrån säkert att just dem behövs för att lösa en framtida SBC.

Körde samma spår som dig, har 12 IF Shawcross, 7 Trippier, 6 Sinclair... + MK Dons och Spurs spelare..tog dessutom en hög med Watford spelare om det blir Kane..en chansning men kostar ju inget
Citera
2017-02-02, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys

Nån här tipsade om att Alli är från Nigeria och kunde valt att spela för deras landslag så köpte på mig en sån elva med.
Citera
2017-02-02, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godlike88
Halloj!

Jag hade behövt lite tips på hur man tradear. Jag ligger på 1.2 miljoner och har ett lag med if ben yedder sbc lacazette m.fl. Alla coins jag fått ihop är tack vare wl. Men hur tradear man på bästa sätt? Aldrig varit insatt.

Investera och vänta på rätt läge att sälja. Nu ryktas det ju om en ny Sbc där man kommer få OTW-kort. I en sådan Sbc lär det krävas både 84+ ratade spelare samt IF-kort så ett tips är att lägga en slant på att köpa spelare som Hart, Toprak, Sommer osv som går för ca 2000 coins. Om det nu kommer en Sbc så kommer dessa gå över 4000 coins vilket gör att du kommer tjäna cash money om du sitter på ett gäng sådana.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in