Citat:
Ursprungligen postat av
IngetFejk
Köpte Walcott IF i måndags för 220k nu ligger han på 170k.. har spelat en match, sjukt smidigt köp. Tror ni hans pris går upp igen efter att 86an är ute ur packs?
Svårt säga men det kanske blir samma utveckling som Salah efter hans röda kort kom. SIF Salah låg på 350k ungefär. När hans iMOTM-kort kom så gick hans SIF ner till typ 270k. Nu en vecka efter att det röda kortet kom så ligger hans SIF mellan 300-310k. Så det har sakta men säkert gått upp i pris.
Kan iofs vara skillnad, såg nu att MOTM-korten som kom nu finns ute i 1 vecka. Till skillnad från iMOTM-korten från AFCON som bara var tillgängliga i 24 timmar. Då har jag ingen aning
Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Sporting Kansas City har värvat ett gäng icke-amerikaner i vinter vilket ska göra deras Sbc billigare hoppas jag. Bl.a Gerso.
Men. EA har inte lagt in en enda spelare i winter transfers vad jag kan se. Vad i hela friden sker?
Borde komma snart, dem löser väl de största mest intressanta transfers först. Vet inte om dem samlar ihop resterande ihop med uppgraderingarna. Dem första borde väl komma imorrn? Eller om dem kör till helgen eller senast måndag.
Kollade transfers på Toulouse nu men dem hade värvat 2 forwards (1 guld 1 silver) och det finns redan en guldforward där som behövs för deras 4-1-4-1 formation. Kanske billigare att göra positionsbyten än att köpa en silvermittfältare för minst 6k iaf. Det sista köpet var från brasilianska ligan så den lär inte vara med i spelet.
Sugen på att fixa SBC Lacazette till mitt fitnesslag. Har gjort 9 av 20 lag i Ligue 1 men dem sista 11 skulle kosta mig ca 200k. Toulouse kostar 60k.... 4 lag ligger på 20k.