2017-01-31, 13:46
Medlem
Fick hem 12 st av TT som sample idag och visst funkar dom påminner om meklonaZEPAM. både i smak och poitens. men nån ny flubromazepam är det inte skulle velat haft dom på 6-8 mg iaf men bättre än rivotril och dom blå. är som en stess en xanor och en fm1 a i ett pilelr så kan man beskriva norflurazepam !3/5 ger jagd en
Citera
2017-01-31, 14:05
Bannlyst
Ja nu känner jag av effekten. Muskelavslappnande effekten.
Får bli ett riktigt test imorgon. Håller med om måste göra dom på minst 6mg per tabbe eller göra ett alternativ till så det finns 4mg och 8mg för ska jag som har tolerans gå på dessa kommer det bli dyrt men visst fan funkar den. Kommer jag märka på sömnen inatt med. Vaknar i vanliga fall 4-5 g per natt men känner mig helt avkopplad nu. Så skönt.
Kommer återkomma med en fullvärdig recention imorgon vid 9-10 tiden då har jag vaknat och fått i mig 2st sedan kl 7 på morgonen. Vem vet kanske jag slipper ta min morgondos?? då är den guld för mig iaf. Känner jag kan inte ge en fullvärdig recention då jag tog ksalol innan.

Nu ska jag njuta av att få vara avslappnad. 👍🏻👌🏻
Citera
2017-01-31, 18:02
Bannlyst
Askens ligger med på 4mg.
Håller med denna måste höjas upp till minst 6mg per tabbe fast jävligt bra att trappa ner på.
Har ju ätit alprazolam som ökar toleransen som fan. Så kommer ta 1-2 veckor att återställa sin tolerans fast måste ändå upp på 6mg per tabbe. Kan ju köpa 100st Diaz 10or för mindre peng. Fast den är bra men upp med eran mg på tabbarna. Annars kan dom bli svårsålda tror jag.
Får 3/5 av mig då jag intagit 6st idag för att hålla ångesten borta. Så nu har jag 1 jobbig vecka framför mig där jag ska ta Max 2st norfluraz och 1ksalol för att sen bara ta 2st norfluraz i en vecka sen borde jag kunna använda denna som medicin.
Hörde en annan sida lägger upp sina ikväll till försäljning. Ni får själva lista ut vilken.
Citera
2017-01-31, 18:37
Bannlyst
Läste på om dessa nyss och som minst låg dom på 5mg när dom fanns i uk och andra ställen så ja dom borde höja dom.
Citera
2017-01-31, 19:16
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
finns hos ask nu, ska bli spännande att se hur den står sig mot imovane för sömnen, skyhöga förväntningar
Citera
2017-01-31, 21:21
Medlem
smusselkurts avatar
Kul med konkurrens Nu kanske vi får ner priserna lite på denna suveräna benso.
Citera
2017-01-31, 21:35
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smusselkurt
Kul med konkurrens Nu kanske vi får ner priserna lite på denna suveräna benso.
Priserna i Sverige har knappt gått ner trots konkurrens på substanser :/ Asken har väl alltid haft någon krona billigare på substanser, alla andra shoppar har oftast haft samma pris på substanser tror jag.
Citera
2017-02-01, 05:54
Bannlyst
Har suttit och läst på om hur denna var doserad när den fanns i uk då låg dom på 5 och 10mg vilket känns tråkigt då blir denna helt plötsligt underdoserad rätt bra så inte konstigt jag fick ta en 6st.
Jaja hoppas dom höjer till 6mg på deras nästa batch dom får in annars kommer jag köpa annat. Diaz 10or till mindre pris än för 100 underdoserade tar man ju hellre.
Ja får se om dom höjer eller inte. Hoppas verkligen det.

Sovit dåligt men lite bättre och hade inte morgon ångest som jag brukar men fick ta 2st för att nu hålla detta vid liv morgon och kväll det blir 4st om dagen då blir det ett hundra pack i månaden och det är väll ändå hyffsat. Bara vänta tills man får tag på rent pulver (Norflurazepam) nu vilket lär komma snart.
Kan man lagga dom på 8mg och 10mg själv.
Fast inte testat askens än dom kommer idag. Se om det är mer tryck i dom.
Citera
2017-02-01, 15:47
Medlem
Fick några idag från tt, tog 4st för 30min sen å visst blev jag lite avslappnad å pillrig. Gladd att slippa flunni å fona då dom inte gav effekt alls efter man fått i sig 30st av varje. började ge upp hopp om benz men nu ser det ljusare ut, hade dom vart 6mg hade det varit perfekt.
Får från asken imorgon så ska bli kul å jämföra om man känner nån skillnad i kvalite =)
Citera
2017-02-01, 19:31
Medlem
Ihazcats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JolleLabero
Fick några idag från tt, tog 4st för 30min sen å visst blev jag lite avslappnad å pillrig. Gladd att slippa flunni å fona då dom inte gav effekt alls efter man fått i sig 30st av varje. började ge upp hopp om benz men nu ser det ljusare ut, hade dom vart 6mg hade det varit perfekt.
Får från asken imorgon så ska bli kul å jämföra om man känner nån skillnad i kvalite =)

Är det bara jag som inte får nån bra reaktion på dessa. Köpte från TT.
Har slängt i mig 10st för några timmar sedan å känner mig bara lite trött.
Är besviken faktiskt. Har i ingen tolerans.
Citera
2017-02-01, 19:47
Medlem
Ihazcats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ihazcat
Känns lite mer nu när jag tog min sista lyrica för kvällen. 😊
Citera
2017-02-01, 20:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ihazcat

Det är intressant, kanske du tar någon medicin?
SSRI?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in