Citat:
Låter lovande, får nog ta och ta hem ett gäng när Asken lanserar sina fullt ut. Den senaste flunitrazolam var inget vidare, EP-anfall, skyhög tolerans, ojämn kvalité på batcherna är bara några av dem problem jag stötte på med dem.
Då har jag aldrig fått några anfall tidigare av något heller
Då har jag aldrig fått några anfall tidigare av något heller

Oftast är det bara på ZOLAM benzo man får EP/krampanfall på. Iaf jag, aldrig inträffat på en ZEPAM benzo så därför jag föredrar dessa.
Denna låter ju helt fantastisk helt ärligt. Slipper jag beställa Flubromazepam från utlandet.
Fast kommer jag göra ändå 😋
Shit jag hoppas mina kommer nästa vecka. Borde komma på tisdag och har bara några ksalol kvar.
Har ju testat flutoprazepam som Norflurazepam är en aktiv metabolit av och dom var dunder.
Till dig som testat denna hur är sömnen? Antar du sover bra på dem??
Jag sover riktigt riktigt dåligt. Vaknar ca 4-5g per natt men hoppas detta är över nu.
Har inte varit så här spänd på en benzo sedan flubrozepam.
Hur länge upplever du att 4mg sitter i innan ångesten kommer och trycker?? Hoppas det är en 8tim för då blir det en billig benzo med att konsumera.
Jag kommer lägga en rapport när mina anländer. Vet att jag haft span på mig med för fick öppnade paket fast det var vitaminer så nu slipper jag nojja att dom ska ta det vilket är en stooooor lättnad.
Kommer lägga varenda kr jag har på denna och har ca 25000:- sen bygga på ytterligare varje månad. Om den nu är så bra som det sägs men av allt jag läst så är det bara positiva saker. 👍🏻👍🏻😁😋
Tänkte ta sånna här efter a-pihp