Citat:
Ursprungligen postat av
medlem9001
Har tagit en 4mg från asken.
God mintsmak men underlig och seg konsisten. Låg bra under tungan iaf

.
Efter ca 35 min så känner jag en tydlig muskelavslappning och en allman känsla av att vara lite påverkad. Känner ingen direkt trötthet än, men det beror högst troligen på att jag är utvilad. Får återkomma med hur pass ångestdämpande de verkar vara.
Men visst känner jag ångestdämpande effekter.
Muskelavslappningem är ganska slående i jämförelse med föregående RC benso relativt till den låga dosen.
Så du har bara tagit 1st 4mg. Smakade det mycket mint? Att det blir sån konsistens beror på att dom ej har riktiga bindningsmedel utan typ, mannitol, Alginsyra, Erytrosin, Hydroxipropylcellulosa, järnoxid, Kiseldioxid, Laktosmonohydrat och Magnesiumoxid. Dom är nog dom jag tror mest på att dom använder tror mest på dom 2 sista. Men något avanserat använder dom ju nog ej. Bara det håller ihop skiten så kan det lika gärna vara aspartam.
Fast åter till om den smakade mycket mintveller bara en hint av mint smak??
Då TTs dom kan smaka som fan ena gången inget nästa piller till en hint av mint smak i nästa piller.
Snälla släpp denna i rent pulver men det lär väll någon göra så man kan kolla renhet och sen dosera piller själv. Fast vet en shop kommer ta in denna i pulver till ett pris på ca 1200per g. Då blir det några g om denna inte höjs till en 6,7,8mg.
Längtar tills jag kommer hem och kan hämta mina.