2017-03-16, 15:17
Medlem
FaNirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Håller med, benzo tas upp bäst oralt.... Om det inte är ambulans-stess då :-)

Rätt och Fel, Imovane, stilnoct och etizolam tas upp mycket mycket bättre rektalt. Skulle säga att effekten blir 3x starkare på så vis. Dock är ju samtliga inte "riktiga" bensodiazepiner men fungerar ju i praktiken likadant. Midazolam ska vara grymt rektalt också, dock ej prövat midazolam rekltalt själv
Citera
2017-03-16, 15:21
Medlem
FaNirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Menar du vanlig post eller postförskott? Du skrev detta om postförskott

(FB) N-Desalkylflurazepam (also known as Norflurazepam)

Det hela låter väldigt underligt..

Exakt. Postförskott och mypack, kan kopiera meddelandet jag fick. Ska leta reda på det.

"
Hej,

Vi har problem med beslag av postförskott på din ort.

Det är viktigt att du inte beställer mer postförskott/my-pack utan använder de andra betalnings och leveransmetoderna.

Vissa ombud/på vissa orter kontrollerar vad människor beställer på internet och ringer polisen som kommer och hämtar det.
Detta är givetvis en skrämmande utveckling

Inga juridiska konsekvenser för någon eftersom lager inte är bruten, utan det är för att "skydda"

Detta var det meddelande jag fick. Gäller postförskott. Fick nyss ett förbetalt paket med posten Dock verkar det ju bara vara på vissa order det går till på detta vis
Blev ju själv utsatt för detta nu i veckan och förra. 3 ordrar totalt. Första får jag ett sms avi och åker till COOP och ska hämta ut det. Kassörskan säger att det redan är uthämtat. Frågar hur fan det kan ha gått till men hon påstod sig inte veta och sa att hon skulle höra av sig ifall dom hittar paketet. Gör en till beställning. Samma visa denna gång. Var på coop vid 12.15 något och ser på posten att någon hämtat ut min beställning kl "12.06" ungefär. Gör en sista postförskottsorder då jag verkligen var i behov av benso då jag haft AT en längre period. Ser att det kommit till min ort vid 7 tiden på morgonen och skickats till utlämningstället. Tänker att "nu ska jag fan vara snabbare än den jäveln som hämtar ut mina paket". Så sitter och spammar F5 hela förmiddagen fram till 11.44 då jag ser att det anlänt till coop. Är på coop 5-7 minuter senare men likt förbannat har något hämtat ut det. Fick senare på dagen detta meddelande som jag kopierade här vilket förklarade vad som hänt. Verkar vara fler än jag som råkat ut för detta då asklepios uppmärksammade detta. Bra gjort av dem att skicka ut en varning till dem som beställt med postförskott i orter där polisen stjäl paketen. Gjorde en förskottsbetalning och sitter nu och mumsar på norflunazepam
Senast redigerad av FaNir 2017-03-16 kl. 15:32.
Citera
2017-03-16, 15:34
Medlem
FaNirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enstorlina1
Tack för varningen.
Då måste de ha koll på Asken.

Känns inte bra..

Dom känner förmodligen igen hur breven ser ut eller så. Skrämmande utveckling iallafall
Senast redigerad av FaNir 2017-03-16 kl. 15:36.
Citera
2017-03-16, 16:46
Medlem
Sezlows avatar
Kan man få en vink om på vilka orter det är?
Troligen är det någon som utnämnt sig själv till ordningspolis på COOP.

Men undrar hur de känner igen paketen, och hur skulle de kunna spana här inne, alla går under alias.

Nä aldrig postförskott, bättre att betala direkt och få det hem i lådan.
Citera
2017-03-16, 17:44
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FaNir
Exakt. Postförskott och mypack, kan kopiera meddelandet jag fick. Ska leta reda på det.

"
Hej,

Vi har problem med beslag av postförskott på din ort.

Det är viktigt att du inte beställer mer postförskott/my-pack utan använder de andra betalnings och leveransmetoderna.

Vissa ombud/på vissa orter kontrollerar vad människor beställer på internet och ringer polisen som kommer och hämtar det.
Detta är givetvis en skrämmande utveckling

Inga juridiska konsekvenser för någon eftersom lager inte är bruten, utan det är för att "skydda"

Detta var det meddelande jag fick. Gäller postförskott. Fick nyss ett förbetalt paket med posten Dock verkar det ju bara vara på vissa order det går till på detta vis
Blev ju själv utsatt för detta nu i veckan och förra. 3 ordrar totalt. Första får jag ett sms avi och åker till COOP och ska hämta ut det. Kassörskan säger att det redan är uthämtat. Frågar hur fan det kan ha gått till men hon påstod sig inte veta och sa att hon skulle höra av sig ifall dom hittar paketet. Gör en till beställning. Samma visa denna gång. Var på coop vid 12.15 något och ser på posten att någon hämtat ut min beställning kl "12.06" ungefär. Gör en sista postförskottsorder då jag verkligen var i behov av benso då jag haft AT en längre period. Ser att det kommit till min ort vid 7 tiden på morgonen och skickats till utlämningstället. Tänker att "nu ska jag fan vara snabbare än den jäveln som hämtar ut mina paket". Så sitter och spammar F5 hela förmiddagen fram till 11.44 då jag ser att det anlänt till coop. Är på coop 5-7 minuter senare men likt förbannat har något hämtat ut det. Fick senare på dagen detta meddelande som jag kopierade här vilket förklarade vad som hänt. Verkar vara fler än jag som råkat ut för detta då asklepios uppmärksammade detta. Bra gjort av dem att skicka ut en varning till dem som beställt med postförskott i orter där polisen stjäl paketen. Gjorde en förskottsbetalning och sitter nu och mumsar på norflunazepam

Låter helt bedrövligt att det får gå till på det sättet. Och i ditt sista fall skulle jag gissa på att polisen inte ens varit där och hämtat paketet, utan att den självutnämnda ordningspolisen gömmer på brevet tills polisen kommer. Tror hon gör sig skyldigt till något brott där. Jag vet att det i alla fall i andra länder är väldigt hårda straff att som brevbärare öppna eller inte leverera post.

Det här är ju inte rättssäkert, går inte att ha godtyckliga lagar i samhället...

Kommer nog sluta med PF..

Fy fan....
Citera
2017-03-16, 17:45
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Dom känner förmodligen igen hur breven ser ut eller så. Skrämmande utveckling iallafall

Framförallt många små paket med höga summor pengar ofta, skulle jag tro....
Citera
2017-03-16, 17:46
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Rätt och Fel, Imovane, stilnoct och etizolam tas upp mycket mycket bättre rektalt. Skulle säga att effekten blir 3x starkare på så vis. Dock är ju samtliga inte "riktiga" bensodiazepiner men fungerar ju i praktiken likadant. Midazolam ska vara grymt rektalt också, dock ej prövat midazolam rekltalt själv

Haha, ok, hälften rätt till dig :-)
Citera
2017-03-16, 18:24
Medlem
forfoxsakes avatar
Märker ju att det är en benso med kött på benen när jag följer er som härjar och fläker ut om pillren som tråden handlar om. Själv avaktar jag tills sommaren, är substansen legal kanske jag testar. Men tji tills dess. Mer än ett år utan benso här vilket gjort underverk. Återkommer kanske i juli

Citat:
Ursprungligen postat av jokkolikerc
Hej mina vänner ! Hoppas ni har en fin dag.
Jag har mått lite sämre ett par veckor o vet att det e en period(ni vet hur det kan vara ibland) så jag har lagt en orre nu på morgonkvisten på 25 st sånna här 8mg från asken . Jag tänkte det skulle pigga upp lite gran med en sån här under tungan till frukost ! Så hoppas jag på att min energi återfinner sej o att mörkret lättar inom en snar framtid !
Det var ett bra tag sen jag käka benz Hehehe så det lär ju gunga till lite gran med hö HÖ HÖ.
Kärlek och respekt
Fridens liljor
Jokkolikerc

Jo, oroade mig över avsaknaden av pv-romantik på flashback. Skönt att du lever och så! Hoppas medecinen smakar!
Citera
2017-03-16, 19:23
Medlem
Vad är anledningen till att beställa mot postförskott?
Citera
2017-03-16, 21:14
Medlem
thebandit777s avatar
Tänkte sova 10 timmar i en flygstol, hur mycket ska jag ta? Aldrig rört benzo innan.
Citera
2017-03-17, 01:50
Medlem
Solituders avatar
Denna benson var verkligen ingenting för mig. Märkte inte av 4mg:arna och inte heller 10mg:arna.
Lägg era pengar på annan riktig benso istället. Som tidigare sagt så finns ju xanor, alla olika innanhållandes diazepam, ikto/rivo 2or, lorazepam, flunisar, ALLT. Och det är dessutom billigare.

Blir mitt sista inlägg i tråden då jag provat både Askens och TTs, 4or, 8or och 10or och ingenting känns av något speciellt alls. Slöseri med pengar, medmänniskor!

FOAD! Mvh Mr Deäd
Citera
2017-03-17, 01:53
Medlem
Solituders avatar
Citat:

Tog 50mg stilnox oralt och 50mg upplöst i vatten i 5meterpump upp i röven. Kände ingenting. Rena skiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in