Citat:
Ursprungligen postat av
JanBertilsson
Menar du vanlig post eller postförskott? Du skrev detta om postförskott
(FB) N-Desalkylflurazepam (also known as Norflurazepam)
Det hela låter väldigt underligt..
Exakt. Postförskott och mypack, kan kopiera meddelandet jag fick. Ska leta reda på det.
"
Hej,
Vi har problem med beslag av postförskott på din ort.
Det är viktigt att du inte beställer mer postförskott/my-pack utan använder de andra betalnings och leveransmetoderna.
Vissa ombud/på vissa orter kontrollerar vad människor beställer på internet och ringer polisen som kommer och hämtar det.
Detta är givetvis en skrämmande utveckling
Inga juridiska konsekvenser för någon eftersom lager inte är bruten, utan det är för att "skydda"
Detta var det meddelande jag fick. Gäller postförskott. Fick nyss ett förbetalt paket med posten

Dock verkar det ju bara vara på vissa order det går till på detta vis
Blev ju själv utsatt för detta nu i veckan och förra. 3 ordrar totalt. Första får jag ett sms avi och åker till COOP och ska hämta ut det. Kassörskan säger att det redan är uthämtat. Frågar hur fan det kan ha gått till men hon påstod sig inte veta och sa att hon skulle höra av sig ifall dom hittar paketet. Gör en till beställning. Samma visa denna gång. Var på coop vid 12.15 något och ser på posten att någon hämtat ut min beställning kl "12.06" ungefär. Gör en sista postförskottsorder då jag verkligen var i behov av benso då jag haft AT en längre period. Ser att det kommit till min ort vid 7 tiden på morgonen och skickats till utlämningstället. Tänker att "nu ska jag fan vara snabbare än den jäveln som hämtar ut mina paket". Så sitter och spammar F5 hela förmiddagen fram till 11.44 då jag ser att det anlänt till coop. Är på coop 5-7 minuter senare men likt förbannat har något hämtat ut det. Fick senare på dagen detta meddelande som jag kopierade här vilket förklarade vad som hänt. Verkar vara fler än jag som råkat ut för detta då asklepios uppmärksammade detta. Bra gjort av dem att skicka ut en varning till dem som beställt med postförskott i orter där polisen stjäl paketen. Gjorde en förskottsbetalning och sitter nu och mumsar på norflunazepam