2017-01-29, 00:12
Medlem
Annonsblockerarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Haha snacka om heldum!

Du citerade två skrivna poster. Vad menade du egentligen?
Citera
2017-01-29, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annonsblockeraren
Du citerade två skrivna poster. Vad menade du egentligen?

Om du lägger ihop 1+1 så ser du
Citera
2017-01-29, 10:45
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Skulle SD fått styra landet långt tidigare hade det inte funnits alltför mycket att prata om i "Veckans brott"

Då hade vi väl inte kunnat se programmet för hade inte funnit ställen som sålde datorer eller TV

Citera
2017-01-31, 21:32
Moderator
Dr Kings avatar
Camilla Kvartoft har rejält många trivselkilon. Känns som att kläderna hon får prova är i storlek XL och sitter riktigt illa på henne.
Citera
2017-01-31, 21:34
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Camilla Kvartoft har rejält många trivselkilon. Känns som att kläderna hon får prova är i storlek XL och sitter riktigt illa på henne.
Jo..Men hon verkar väldigt trevligt och genuin person. Det gör henne fin tycker jag.
Citera
2017-01-31, 21:40
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Inte så farligt. När hon står bredvid GW framstår hon som rena rama skelettet.
Citera
2017-01-31, 22:04
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Tycker det är sexigt med en milf med ett redigt gäng extrakilon. Gränslandet mellan fet och normal får penisen att agera som att jag precis dragit i mig nermalat älghorn.

För att kommentera dagens program: Väldigt bra. Tyckte om det rakt igenom. Blev även riktigt intresserad av fallet de visade i slutet som ska tas upp nästa vecka.

GW pratade om Englafallet. Vart kan jag läsa polisens förundersökning om detta? Sökte på flashback men länken jag hittade var död.
Senast redigerad av AA-suited 2017-01-31 kl. 22:11.
Citera
2017-01-31, 22:58
Medlem
"Ge mig gärna en ko-stöld till så störtar jag dit och utreder"

=)
Citera
2017-01-31, 23:03
Medlem
Citat:

Du ser Camilla och GW på tv och det du kommer på att påtala är att Camilla är tjock. Hej hej sexism.
Citera
2017-01-31, 23:03
Medlem
Annonsblockerarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Om du lägger ihop 1+1 så ser du

Ser inte. Förklara.
Citera
2017-02-01, 00:05
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Du låter fullständigt grotesk när du använder ordet triveselkilon, det vi ser får inte definieras på ångestkartan i ord enligt saltaren

I övrigt kunde jag förutspå allting GW hade att säga om Eklund, nu måste någon kreativ julpysslare knopa ihop ett bildmontage till någon sextråd när GW sitter & skålar med Eklund motvilligt i arbete.

Dvs GW verkar skuldbelagd av storhetsvansinne i att tro sig kunnat ha hindrat mordet?
Senast redigerad av Herr Bökberg 2017-02-01 kl. 00:14.
Citera
2017-02-01, 04:39
Medlem
Mthrfckr13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Du låter fullständigt grotesk när du använder ordet triveselkilon, det vi ser får inte definieras på ångestkartan i ord enligt saltaren

I övrigt kunde jag förutspå allting GW hade att säga om Eklund, nu måste någon kreativ julpysslare knopa ihop ett bildmontage till någon sextråd när GW sitter & skålar med Eklund motvilligt i arbete.

Dvs GW verkar skuldbelagd av storhetsvansinne i att tro sig kunnat ha hindrat mordet?

Dalapolisen borde han tagit honom.. Dom fick tips om honom när Pernilla mördades. Fantombilden va också lik Eklund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in