2017-01-28, 19:01
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Japp jag är ganska kass nuförtiden, Börjar bli gammal och familjen tar upp det mesta av tiden, orkar inte ens försöka mig på WL har inte varit bra på fifa sen 2013 och spelar för att koppla av. Att möta alla dessa 12åringar som spelar som de går på kokain dygnet runt är inte avkopplande. Har bra jobb och gott om pengar inga direkta intresse så vad jag väljer att göra med mina pengar är upp till mig.

Vill ge dig en stående ovation för ett fantastiskt svar.

Håller med dessa kokainmissbrukande 12 åringar man blir så trött , det e deras små nävar dem smeker kontrollen på ett sätt vi vuxna inte kan.
Citera
2017-01-28, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Samma med kontrakt ifall du ej visste det. Du får 50 % bonus vid kontrakt om du har tillräckligt med managers(guldmanagers ger +3 %).

Ahaaa.

Provade precis, köpte 10-15 guldtränare med +3%. Men när jag ska ge en av mina spelare nytt kontraktkort (guld +28) så står det bara +12 procent via min klubb-tränare.

Vad gör jag för fel?
Citera
2017-01-28, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Vill ge dig en stående ovation för ett fantastiskt svar.

Håller med dessa kokainmissbrukande 12 åringar man blir så trött , det e deras små nävar dem smeker kontrollen på ett sätt vi vuxna inte kan.

Haha tack. Tar tacksamt emot tips på hur man försvarar sig i denna upplagan. Kan inte ta bollen av någon de bara rinner igenom, inte ens lönt jag har ett försvar. Värst är att spela offline går inte att ta bollen av datorn.
Citera
2017-01-28, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massari-
Ahaaa.

Provade precis, köpte 10-15 guldtränare med +3%. Men när jag ska ge en av mina spelare nytt kontraktkort (guld +28) så står det bara +12 procent via min klubb-tränare.

Vad gör jag för fel?

Tror du måste starta om bara. Så skall det gälla sedan!
Citera
2017-01-28, 20:14
Medlem
Citat:
Haha tack. Tar tacksamt emot tips på hur man försvarar sig i denna upplagan. Kan inte ta bollen av någon de bara rinner igenom, inte ens lönt jag har ett försvar. Värst är att spela offline går inte att ta bollen av datorn.

Jag hade samma problem i 1 hel månad. Ha tålamod pressa inte motståndaren och lita på AIn. Sen ska du använda L2 knappen och försöka läsa motståndarens spel. Helst 2-3 passar frammåt.

Som sagt så är det den nya generationens FIFA detta. Vi gamla rävar måste glömma allt vi har lärt oss sedan fifa 08 och 2012. Det är en helt ny grej detta, men när man kommer in i det. DÅ jävlar va kul det är. Man kan göra saker som man inte trodde var möjligt i ett fotbolls spel.

Detta är den absolut med verkliga och bästa FIFA upplagan som har gjorts, och jag har spelat sen 1998. Synd bara att den förstör med alla dessa momentum handicap och scripting (om det finns nån som inte håller med mig, så håll din åsikt för dig själv för jag tycker att du är en idiot som inte märker skillnaden eller förstår varför proffsen kör med bronsbänk)

Värt att säga att jag är sämst i år, så jag säger inte det för att jag är bra. Men jag har lyckats ta mig tillbaka till Div1 där jag känner att jag hör hemma och hoppas på Elite3 i Fut champs i helgen. Snart där
Citera
2017-01-28, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massari-
Ahaaa.

Vad gör jag för fel?

Har du köpt kontraktstränare då? Du kanske har köpt nån tränare som hjälper snabbhet och nån som hjälper reflexer för målvakter. Finns massor av olika tränare
Citera
2017-01-28, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ONLYFIFA
Jag hade samma problem i 1 hel månad. Ha tålamod pressa inte motståndaren och lita på AIn. Sen ska du använda L2 knappen och försöka läsa motståndarens spel. Helst 2-3 passar frammåt.

Som sagt så är det den nya generationens FIFA detta. Vi gamla rävar måste glömma allt vi har lärt oss sedan fifa 08 och 2012. Det är en helt ny grej detta, men när man kommer in i det. DÅ jävlar va kul det är. Man kan göra saker som man inte trodde var möjligt i ett fotbolls spel.

Detta är den absolut med verkliga och bästa FIFA upplagan som har gjorts, och jag har spelat sen 1998. Synd bara att den förstör med alla dessa momentum handicap och scripting (om det finns nån som inte håller med mig, så håll din åsikt för dig själv för jag tycker att du är en idiot som inte märker skillnaden eller förstår varför proffsen kör med bronsbänk)

Värt att säga att jag är sämst i år, så jag säger inte det för att jag är bra. Men jag har lyckats ta mig tillbaka till Div1 där jag känner att jag hör hemma och hoppas på Elite3 i Fut champs i helgen. Snart där

Håller med om att det är det mest verkliga hittills.

L2 har jag aldrig ens rört i försvaret vad gör den?

i fut13 tråden länkade någon en sida där en snubbe på EA försökte förklara vad momentum är för något. synd att jag inte kan hitta den.

Packade faktiskt Messi 2009 men då gick han för typ 20k coins
Citera
2017-01-28, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Tror du måste starta om bara. Så skall det gälla sedan!

Helt rätt ! Tack
Citera
2017-01-28, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Har du köpt kontraktstränare då? Du kanske har köpt nån tränare som hjälper snabbhet och nån som hjälper reflexer för målvakter. Finns massor av olika tränare

Japp. Var tvungen att starta om bara
Citera
2017-01-28, 20:31
Medlem
Kan tipsa er som har ont om coins att Goldfitness för hela laget är nere på 800 coins och healing all injuries på 500. De säljer man för en bit mer på torsdag.
Citera
2017-01-28, 20:31
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julgran1
Det sorgliga är inte att du bara fått Höwedes utan att du lagt 2000 på att öppna packs. Varför lägger man 2000 på FUT-packs? Är du så kass att du inte kan vinna lite i Weekend League? Då får man så mycket coins att man kan bygga lag som enkelt kan vinna div1.

Ännu sorgligare blir det när det är till det där äckliga företaget EA som pengarna går till. Hade gladeligen betalat dessa summor om det var företag som typ CD Projekt Red eller R* eftersom de gör väldigt bra, kvalitativa och innehållsrika spel. EA slänger ut skit efter skit, kapar en massa content för att sen sälja det i dyra DLCs, det tar dem jävligt lång tid att fixa spelförstörande buggar osv osv osv. Sen skiter de högaktningsfullt i deras kunder. Men men, det är svårt när de har typ monopol på fotboll...
Citera
2017-01-28, 20:41
Medlem
Citat:
Håller med om att det är det mest verkliga hittills.

L2 har jag aldrig ens rört i försvaret vad gör den?

i fut13 tråden länkade någon en sida där en snubbe på EA försökte förklara vad momentum är för något. synd att jag inte kan hitta den.

Packade faktiskt Messi 2009 men då gick han för typ 20k coins

Du försvarar med L2 du vårdar bollen med L2. FIFA17 är gjord för att missbruka L2 knappen. Kan du inte spela med den så kan du inte spela detta spel. Det började förra året med FIFA16 men i år har L2 knappen blivit ett måste!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in