2017-02-06, 16:30
Medlem
darksecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CeeKay
Vem som inte har alla hönsen hemma har du ju bevisat tydligt!

Så du tror på självaste allvar att dom upgrades som skrivit på denna sida kommer bli verklighet? LÅT mig HAHAHHAHAHAH hur tappad är man inte som människa då
Citera
2017-02-06, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darksecret
Så du tror på självaste allvar att dom upgrades som skrivit på denna sida kommer bli verklighet? LÅT mig HAHAHHAHAHAH hur tappad är man inte som människa då
Nä det var ju inte det frågan var från början! Hur dom blir uppgraderade inte vem som blir det, stöttgök!
Det är bara gissningar från deras sida!
Citera
2017-02-06, 16:35
Medlem
darksecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CeeKay
Nä det var ju inte det frågan var från början! Hur dom blir uppgraderade inte vem som blir det, stöttgök!
Det är bara gissningar från deras sida!

Nej dom gissar inte. Dom skriver ju att det har LEAK out och att detta är några upgrades som kommer ske. Det visar bara hur jävla kass den källan är!
Citera
2017-02-06, 16:35
Medlem
Citat:

Dem har bara utgått ifrån de spelare som blivit uppgraderade i karriärsläget. Det är fakta. Sen om det blir så i FUT är inget som säkert.

Alla sidor jag hittat är det detta som gäller angående uppgradering av IF-kort. Du behöver inte tro på det
Citera
2017-02-06, 16:36
Medlem
Citat:
den där källan är den sista jagf skulle följa med tanke på dom redan skrivit vilka som blir updaterade och det visar bara att dom inte har koll. verkar då som ingen vet hur det kommer gå till och tiden får avgöra vad som är rätt eller fel
Du ignorerade inlägget innan där tydliga bevis från tidigare spel visade att du hade fel?
Citera
2017-02-06, 16:36
Medlem
darksecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Dem har bara utgått ifrån de spelare som blivit uppgraderade i karriärsläget. Det är fakta. Sen om det blir så i FUT är inget som säkert.

Alla sidor jag hittat är det detta som gäller angående uppgradering av IF-kort. Du behöver inte tro på det

Wow vilken chock ni grabbar kommer få när upgrades kommer. fiskmåsssss
Citera
2017-02-06, 16:38
Medlem
darksecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Du ignorerade inlägget innan där tydliga bevis från tidigare spel visade att du hade fel?

What jag har aldrig pratat med dig om någonting?
Citera
2017-02-06, 16:42
Medlem
Citat:
What jag har aldrig pratat med dig om någonting?
Haha nej. Men du ville ha källor och jag gav dig en källa som påvisade att du hade fel.

Men eftersom folk är lata så kan jag lägga in svaret här igen. Här kommer källan:

Så blir det inte. Hans NIF måste få en upgrade till till 84, då får hans IF en upgrade från 84 till 85. Sluta hitta på saker som inte stämmer.

Här är ett bevis från förra årets fifa som visar att du har fel: http://www.futhead.com/16/players/773/harry-kane/
Kanes vanliga kort är ursprunligen 78. Han får tre IF pre-ugrade, en som är 81, en som är 82 och en som är 83.
Han får sedan en upgrade till 81, tre högre än hans ursprungsvärde. Med din logik skulle då alltså hans första IF hans SIF och han TIF uppgraderas till 84, 85 respektive 86. Så är absolut inte fallet. Hans 81-ratade IF-kort blir 82, hans 82-ratade IF-kort blir 83 och hans 83-ratade IF-kort blir 84. Han får sen en sista FIF efter upgraden som blir 85.

Och jag håller med den innan som ifrågsatte att investera i IF/OTW Dembele. En uppgång 77 till 84 kommer inte hända.
Citera
2017-02-06, 16:48
Medlem
darksecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Haha nej. Men du ville ha källor och jag gav dig en källa som påvisade att du hade fel.

Men eftersom folk är lata så kan jag lägga in svaret här igen. Här kommer källan:

Så blir det inte. Hans NIF måste få en upgrade till till 84, då får hans IF en upgrade från 84 till 85. Sluta hitta på saker som inte stämmer.

Här är ett bevis från förra årets fifa som visar att du har fel: http://www.futhead.com/16/players/773/harry-kane/
Kanes vanliga kort är ursprunligen 78. Han får tre IF pre-ugrade, en som är 81, en som är 82 och en som är 83.
Han får sedan en upgrade till 81, tre högre än hans ursprungsvärde. Med din logik skulle då alltså hans första IF hans SIF och han TIF uppgraderas till 84, 85 respektive 86. Så är absolut inte fallet. Hans 81-ratade IF-kort blir 82, hans 82-ratade IF-kort blir 83 och hans 83-ratade IF-kort blir 84. Han får sen en sista FIF efter upgraden som blir 85.

Och jag håller med den innan som ifrågsatte att investera i IF/OTW Dembele. En uppgång 77 till 84 kommer inte hända.

Förklara detta för mig då? http://www.futhead.com/16/players/26359/neymar/ hur kan neymar få 91 i rating när han fick upgrade till 90 från 88.. han har 89 90 91. sen får 90 rating och får 91 92 93. där faller ju din analys pladask
Senast redigerad av darksecret 2017-02-06 kl. 16:51.
Citera
2017-02-06, 16:52
Medlem
darksecrets avatar
hans orginal överstiger inte hans tif men ändå blir den upgraded?
Citera
2017-02-06, 16:58
Medlem
Citat:
Förklara detta för mig då? http://www.futhead.com/16/players/26359/neymar/ hur kan neymar få 91 i rating när han fick upgrade till 90 från 88.. han har 89 90 91. sen får 90 rating och får 91 92 93. där faller ju din analys pladask

Är EA's officiella sida som en tillräckligt pålitlig källa för dig? Detta är från förra året:

https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/news/2016/fut-16-winter-upgrades-week-4

• Upgrades apply to new non-inform players found in packs. Non-IF players in your Club will not receive an upgrade.
• If an upgraded player’s new OVR rating equals or surpasses his existing first in-form’s rating, his IFs will get an upgrade.
• If an upgraded player’s new OVR rating does not equal or surpass his existing in-form’s rating, his IFs will not get an upgrade. (Ex: Jamie Vardy went from 71 to 75 OVR, his 82 Record Breaker will not receive an upgrade)

Gällande Neymar så gick han från 88 till 90. Hans IF från 89 till 91. Hans SIF från 90 till 92 och hans TIF den 91 till 93. Hans 97-kort förblev 97.
Senast redigerad av grahnen 2017-02-06 kl. 17:08.
Citera
2017-02-06, 17:08
Medlem
Citat:
Neymar är ett undantag pga man kan inte ha en IF och NIF i samma rating. Därav ökas hans IF med 2-ratings.

Kan du förklara mitt exempel? Varför uppgraderas inte Kanes IFs med +3?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in