Citat:
Ursprungligen postat av
guanta
Haha tack. Tar tacksamt emot tips på hur man försvarar sig i denna upplagan. Kan inte ta bollen av någon de bara rinner igenom, inte ens lönt jag har ett försvar. Värst är att spela offline går inte att ta bollen av datorn.
Jag hade samma problem i 1 hel månad. Ha tålamod pressa inte motståndaren och lita på AIn. Sen ska du använda L2 knappen och försöka läsa motståndarens spel. Helst 2-3 passar frammåt.
Som sagt så är det den nya generationens FIFA detta. Vi gamla rävar måste glömma allt vi har lärt oss sedan fifa 08 och 2012. Det är en helt ny grej detta, men när man kommer in i det. DÅ jävlar va kul det är. Man kan göra saker som man inte trodde var möjligt i ett fotbolls spel.
Detta är den absolut med verkliga och bästa FIFA upplagan som har gjorts, och jag har spelat sen 1998. Synd bara att den förstör med alla dessa momentum handicap och scripting (om det finns nån som inte håller med mig, så håll din åsikt för dig själv för jag tycker att du är en idiot som inte märker skillnaden eller förstår varför proffsen kör med bronsbänk)
Värt att säga att jag är sämst i år, så jag säger inte det för att jag är bra. Men jag har lyckats ta mig tillbaka till Div1 där jag känner att jag hör hemma och hoppas på Elite3 i Fut champs i helgen. Snart där