2017-01-23, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrgiakos
Många som sett listan, Kante har gått från att inte finnas på marknaden överhuvudtaget till lägsta BIN på 380k. Får ändå 130k i profit om jag säljer

hade nog sålt faktiskt..förr eller senare får han SIF och då rasar han oavsett...farligt o sitta med dyra IF för länge
Citera
2017-01-23, 23:48
Medlem
kyrgiakoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
hade nog sålt faktiskt..förr eller senare får han SIF och då rasar han oavsett...farligt o sitta med dyra IF för länge

Såld för 394k. En profit på 142k efter tax så den får jag vara nöjd med ändå. Hoppas listan stämmer nu

Som Frysen en gång vackert sa, ta profiten medan du har chansen och var inte girig
Citera
2017-01-23, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Asså ligger i div 2 känner jag är duglig på fifa, men så ska man spela kval till weekend League går igenom 3 första matcherna utan problem vinner med ett par bollar lugnt och easy , kommer till finalen o får möta dessa jäkla kreditkort lag med special kort på Pogba Ronaldo Messi etc o hela backlinjen med team of the year gubbarna ..

så kommer man själv där med Kevin Volland och bellarabi man gör en bra match, men eftersom man möter ett sånt owerpowerd dopat jävla kuklag så förlorar man i förlängning för ens spelare tar slut...det e så trist, om man har sånna lag varför vill man ens ställa upp i weekend League du behöver inte mer coins direkt, så sjukt trist att fifa inte kan styra upp så kreditkort lag endast får möta kreditkortslag osv .

3 raka finaler i kvalet har man förlorat mot sånna vidriga lag , jag vill inte lägga pengar på fifa så det e ju fan omöjligt o ens få ihop ett dugligt lag med typ griezmann etc

Sen när man får bortamatch och får möta alla nötter som spelar på arenor som e helt söndertäckta av skuggor hur tänker ni?? är ni födda med x-red Eye vision vad e grejen är det ens kul?

De har ju olika teman för det mesta. Förra veckan var det ju exemplevis Max 3,5 stjärnor som gällde. Går såklart att få ut fördelar av coins där också, men blir ju lite mer rättvist iallafall.
Citera
2017-01-23, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngetFejk
Hade bytt ut Cazorla mot Ben Afra och kört Toure på lägre chem. Alternativt också byta ut Toure mot Gundogan om du inte vill köra Toure på lägre chem.

Citat:
hade sålt om profiten är bra..

Citat:
Ursprungligen postat av kyrgiakos
Många som sett listan, Kante har gått från att inte finnas på marknaden överhuvudtaget till lägsta BIN på 380k. Får ändå 130k i profit om jag säljer

Citat:

jag som packade otw kante innan hans if.. gjort över 300 matcher med han. dags att skeppa han då jag har svårt att se han plocka en sif. va hade ni gjort??
Citera
2017-01-23, 23:58
Medlem
Någon som har tips på en startelva som man kan få ihop för ca 150k? Vill lira 4-1-2-1-2!
Citera
2017-01-24, 00:00
Medlem
IF moses eller Willian.. W är 20k dyrare. värt det?
Gillar moses fys dock.
Citera
2017-01-24, 00:05
Medlem
kyrgiakoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av franki
jag som packade otw kante innan hans if.. gjort över 300 matcher med han. dags att skeppa han då jag har svårt att se han plocka en sif. va hade ni gjort??

Inte helt omöjligt med en SIF då Chelsea går som tåget och han är en av huvudrollsinnehavarna. Samtidigt ligger priset på hans OTW högre än någonsin nu med tanke på en eventuell upgrade.
Citera
2017-01-24, 00:07
Medlem
kyrgiakoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madeinkal
Någon som har tips på en startelva som man kan få ihop för ca 150k? Vill lira 4-1-2-1-2!

https://www.futbin.com/17/community-squads/builder?page=1&formation=41212&ps_price=100000-200000
Citera
2017-01-24, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Varför funkar ej spelanvisningar ?

Min Lb å rb tror numera dom e lw och rw !

Senaste matchen stod min lb vid motståndarens vänster mållinje å väntade på boll . Mina andra spelare hade inte ens hunnit sålångt ! Hihi

Sen hög press verkar ej funka direkt ofta heller.
Sen ibland väljer man extrem bakåt eller framåt. Märker inget skillnad numera.

Synd nu när man väl lagt lite cash för att skaffa sig ett roligt lag.

Kan det va med tränaren att göra ? Spelade alltid förut utan tränare , men numera med en tränare i samma liga

Kan vara pga att du kör med hög press dina spelare lyfter upp så mycket. Testa köra på egna ct sänk pressen aggressionen etc. Tror det kommer lösa ditt problem
Citera
2017-01-24, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mak1891
Någon som vill hjälpa mig med mitt första FUT lag?

Endast 40-50k budget formation spelar ingen roll då summan är låg.

Mvh

https://m.youtube.com/watch?v=ezPctB2szjI

Bra inspo här!
Citera
2017-01-24, 00:14
Bannlyst
Hur tror ni Falcao IF skulle funka i en 4-3-2-1? Är otroligt sugen på Bernardo Silva IF men behöver en anfallare med strong link till honom isåfall. Han lär ju vara grym i boxen men med tanke på hur värdelöst inläggsspelet är på 17 är jag osäker på om hans dåliga pace kommer göra att han inte funkar så bra.
Citera
2017-01-24, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Har sopföretaget fixat glitchen än?
Nej skiten är fortfaranade kvar. Var en match ifrån från att vinna titeln i div 1 gissa vad som händer sista matchen leder 2-1 i 88 mintuten snubben kör på glitchen=förlorar matchen.
Känns som att man spelade alla matcher i onödan nu..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in