2017-01-11, 19:20
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Varför inte? Jag menar ju generellt.
Det du skulle kunna göra, är att ta fram ett register med identitet på de civila flygplan som har utrustning för att spraya.

Anser du att de sprayande planen även transporterar resenärer?
Citera
2017-01-11, 19:22
Medlem
Citat:
Varför inte? Jag menar ju generellt.
Men, men, har någon nån gång sett en militär registrering som kan knytas till det du skriver? Eller tror du bara?
Citera
2017-01-11, 19:26
Medlem
madtops avatar
Citat:
Har svarat på denna typ av frågor så många gånger redan att även en typ som du borde inse att det snart räcker med svar, eller hur?

Varför inte försöka höra med Mona Nilsson som driver bloggen och som har publicerat bilden med tillhörande text?

Nej, du har inte en enda gång svarat med egna ord. Så du kanske kan göra det nu?
Och anledningen till att jag frågar dig är för att det är du som har publicerat länken i tråden.

Hur vet du att det är chemtrails vi ser på bilden? Det är ju trots allt frågan om ett passagerarplan från Emirates. Ännu ett uteblivet svar tolkar jag som att du inte har en susning.
Citera
2017-01-11, 19:33
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Det du skulle kunna göra, är att ta fram ett register med identitet på de civila flygplan som har utrustning för att spraya.

Det finns redan en påbörjad lista, se nedan. Listan innehåller den samlade kunskapen av 15 års flitigt studerande av chemtrails-plan.

Citat:
<BEGIN_LIST>
<END_LIST>
Citera
2017-01-27, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Anser du att de sprayande planen även transporterar resenärer?

Vissa av de sprayande planen gör kanske det.
Citera
2017-01-27, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powerless1
Men, men, har någon nån gång sett en militär registrering som kan knytas till det du skriver? Eller tror du bara?

Har inte sett mycket till registrering överhuvudtaget. Tror du att militära plan som sprayar nödvändigtvis behöver ha en synlig registering?
Citera
2017-01-27, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Nej, du har inte en enda gång svarat med egna ord. Så du kanske kan göra det nu?

Du har fått svar nog. Med mina egna ord har jag komponerat svar till dig som räcker långt (du däremot har inte svarat på alla frågor som jag ställt).
Citera
2017-01-27, 14:36
Medlem
madtops avatar
Citat:
Du har fått svar nog. Med mina egna ord har jag komponerat svar till dig som räcker långt
I vilket inlägg har jag fått svar på hur man ser skillnad på kvardröjande kondensstrimmor och "chemtrails"?

Citat:
(du däremot har inte svarat på alla frågor som jag ställt).
Vilka frågor har jag inte svarat på?
Citera
2017-01-27, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Det finns redan en påbörjad lista, se nedan. Listan innehåller den samlade kunskapen av 15 års flitigt studerande av chemtrails-plan.

Det du skulle kunna göra är att börja tänka själv och lägga ihop ett plus ett istället för att skriva trams.

Idag var himlen fylld av ofantligt mycket skit och ett ofantligt antal chemtrails. Åkte buss och många av strecken gick rakt över vägen (chemtrailen och vägen bildade ett kors). Dessa typer av streck försvann ur synhåll på någon enstaka sekund då man åkte med bussen. Med andra ord var det knappast en lång sträcka mellan dem (tvärtom) och de sprayades antagligen lågt. Resan tog drygt en timme och gick nästan rakt mellan två punkter. Streckantalet var så stort under resan att antalet chemtrails ALDRIG NÅGONSIN kan matcha antalet flygplan på Flightradar24. Hör sen (jävla skitstat).
Citera
2017-01-27, 15:04
Medlem
madtops avatar
Citat:
Idag var himlen fylld av ofantligt mycket skit och ett ofantligt antal chemtrails. Åkte buss och många av strecken gick rakt över vägen (chemtrailen och vägen bildade ett kors). Dessa typer av streck försvann ur synhåll på någon enstaka sekund då man åkte med bussen. Med andra ord var det knappast en lång sträcka mellan dem (tvärtom) och de sprayades antagligen lågt. Resan tog drygt en timme och gick nästan rakt mellan två punkter.

Hur vet du det du såg var "chemtrails"? Varför kan det inte var k-strimmor?

Vad du inte verkar förstå är att vanliga passagerarplan ofta lämnar kvardröjande k-strimmor efter sig. Strimmorna kan ibland ligga kvar lika länge som moln - dvs i timmar.

Citat:
Streckantalet var så stort under resan att antalet chemtrails ALDRIG NÅGONSIN kan matcha antalet flygplan på Flightradar24. Hör sen (jävla skitstat).

Det låter märkligt. Jag har spanat på strimmor ganska flitigt de senaste åren och jag har alltid lyckas koppla ihop en synlig strimma med ett vanligt passagerarplan som är synligt på FR24. Inte en enda gång har jag misslyckats.

Är du säker på att du tittar rätt på FR24? Det kan för den ovane vara lite svårt att mappa från en 3D-verklighet till en 2D-karta. En strimma som du ser kan vara skapat av ett plan som var åtskilliga mil bort. Dessutom så är ju strimmorna som moln, de förflyttas av vindarna.
Citera
2017-01-27, 15:07
Medlem
madtops avatar
Citat:
Du har fått svar nog. Med mina egna ord har jag komponerat svar till dig som räcker långt .

Du kan ju repetera lite?
Hur ser man om strecken på bilden är "con" eller "chem"?
http://media.mobiltelefoni.tv/2016/05/Stockholm-8-maj-07.30-zoomad-full.jpg

Hur ser man om detta är en "con" eller "chem"?
http://imgur.com/AfHvkoc
Citera
2017-01-27, 16:27
Medlem
poppilos avatar
Det är ganska uppenbart att flygplan sprutar ut chemtrails, detta är livsfarligt för människor.
på senare år har det dykt upp konstiga långa vita strängar orsakade av flygplan. De ligger kvar timvis i konstiga formationenr. Ibland i rutmönster och ibland parallellt med varandra.Normala" avgaser från flygplan, som är mest vattenånga försvinner efter en stund men detta som kallas chemtrails ligger kvar mycket längre. Sprayas det en hel dag, vilket det tyvärr görs, är himlen framåt kvällen fullständigt disig och molnig. Tittar man då ser man konstiga skyar med skarpa avgränsningar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in