Citat:
Ursprungligen postat av
Julma-O
Idag var himlen fylld av ofantligt mycket skit och ett ofantligt antal chemtrails. Åkte buss och många av strecken gick rakt över vägen (chemtrailen och vägen bildade ett kors). Dessa typer av streck försvann ur synhåll på någon enstaka sekund då man åkte med bussen. Med andra ord var det knappast en lång sträcka mellan dem (tvärtom) och de sprayades antagligen lågt. Resan tog drygt en timme och gick nästan rakt mellan två punkter.
Hur vet du det du såg var "chemtrails"? Varför kan det inte var k-strimmor?
Vad du inte verkar förstå är att vanliga passagerarplan ofta lämnar kvardröjande k-strimmor efter sig. Strimmorna kan ibland ligga kvar lika länge som moln - dvs i timmar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Julma-O
Streckantalet var så stort under resan att antalet chemtrails ALDRIG NÅGONSIN kan matcha antalet flygplan på Flightradar24. Hör sen (jävla skitstat).
Det låter märkligt. Jag har spanat på strimmor ganska flitigt de senaste åren och jag har alltid lyckas koppla ihop en synlig strimma med ett vanligt passagerarplan som är synligt på FR24. Inte en enda gång har jag misslyckats.
Är du säker på att du tittar rätt på FR24? Det kan för den ovane vara lite svårt att mappa från en 3D-verklighet till en 2D-karta. En strimma som du ser kan vara skapat av ett plan som var åtskilliga mil bort. Dessutom så är ju strimmorna som moln, de förflyttas av vindarna.