Citat:
Ursprungligen postat av
Sadoman
Och det är-40 grader Celsius på den höjd flygplan flyger. Det kan bli så kallt som -55 grader Celsius oavsett om man är i tropikerna eller inte. Så bra att du äntligen förstått och bekräftar att att det inte finns några "chemtrails". Allt du ser är vatten.
Uppe på Mount Everests topp (närmare 9 km höjd)
så är det bara några få minusgrader dagtid under årets varmaste månader,
http://www.chinahighlights.com/tibet/mt-everest/the-best-time-to-go-to-mt-everest.htm
och att det då skulle vara -40 grader eller lägre (vilket krävs för kondenstrollens contrails) ovanför den torra och varma sommaröknen i Arizona (länk längst ner för nyanlända läsare), är ju därmed en omöjlighet! Bara lögner från kondenstrollen!
SLUTSATS?
Ja, att strimmorna som syntes på radar ovanför Arizonas varma sommaröken omöjligt kan ha varit contrails, speciellt med tanke på att contrails (kondens) inte ens fastnar på radar!
ALLTSÅ HAR VI DÄRMED SLUTGILTIGT BEVISAT CHEMTRAILS EXISTENS OCH ATT KONDENSTROLLEN DÄRMED ÄR BESEGRADE !!!
Game over! 
Over and Out!
Därmed är mitt uppdrag slut här i denna tråd (då jag nu slutgiltigt bevisat chemtrailandet), men ni kan finna mig framledes främst i religionsforumet, där jag manglar alla Gudsförnekare...
Hare Krishna på er alla!
OBS!
Referens till chemtrailandet (fångat av radar)
vid Arizonas sommarheta öken:
https://www.youtube.com/watch?v=eWvwaOgP564
(
Länken som kondensarna och desinformatörerna hatar...

)
FRÅGAN ÄR, HUR SKA DESINFORMATÖRERNA LYCKAS GÅ VIDARE NU...
Min avskedslänk:
Piloten som säger att chemtrailandet är "ett nödvändigt ont", då han förmodligen hjärntvättats av myndigheterna att chemtrailandet är till för att råda bot på den globala uppvärmningen, fast det i själva verket orsakar den:
http://globalskywatch.com/chemtrails/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=7126
.