Citat:
Ursprungligen postat av
PekkaPojkka
Köp inte KV-122. Om nån nu är dum som mig och impuls köper skit.
Hähä. Tittade just på den och blev lite småsugen. Men jag tycker det är
djävligt fult av WG att inte skriva ut specs för premiumvagnarna; så man vet vad det
faktiskt handlar om man hostar upp 500-1000 kronor för istället för att köpa ryssgrisen i säcken. Men, det är väl just därför de inte skriver ut sånt...