2016-12-01, 17:01
Medlem
noremlacs avatar
Var kan jag hitta minneskort till Vitan?
Verkar vara slut överallt.
Citera
2016-12-01, 17:10
Medlem
BaronAfStropps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noremlac
Var kan jag hitta minneskort till Vitan?
Verkar vara slut överallt.

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/playstation_vita/146918-playstation_vita-4_gb_minneskort&atcl=external:ref
http://www.webhallen.com/se-sv/spel/playstation_vita/146919-playstation_vita-8_gb_minneskort&atcl=external:ref
Citera
2016-12-16, 15:53
Medlem
Vargfars avatar
Okej. Det verkar tyvärr som att importera är ett måste med denna konsol av vad jag har förstått i dagsläget. Hur är det tex om man beställer spel från Play Asia kommer man få någon dyr tullavgift eller så då eller någon annan avgift?
Citera
2016-12-16, 17:24
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vargfar
Okej. Det verkar tyvärr som att importera är ett måste med denna konsol av vad jag har förstått i dagsläget. Hur är det tex om man beställer spel från Play Asia kommer man få någon dyr tullavgift eller så då eller någon annan avgift?

oftast skrivs grejer från kina ner kraftigt och markeras gift men tullen gör ju som dom vill oftast har man tur och man slipper det är svårt säga om man åker på eller inte.
Citera
2016-12-16, 17:35
Medlem
cerns avatar
Vad finns det för emulatorer till Vitan?
Citera
2016-12-17, 03:17
Medlem
Vargfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
oftast skrivs grejer från kina ner kraftigt och markeras gift men tullen gör ju som dom vill oftast har man tur och man slipper det är svårt säga om man åker på eller inte.
Ah. Jag förstår. Tack för svaret.
Citera
2016-12-17, 16:25
Medlem
noremlacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Vad finns det för emulatorer till Vitan?
Du har ju alltid RetroArch, men om inte det räcker kan du kolla listan på Wololo:

http://wololo.net/emulators-for-the-ps-vita/
Citera
2017-01-19, 03:19
Medlem
dovAkins avatar
Vad fan har sen slutat säljas eller? Finns ingenstans ju
Citera
2017-01-21, 14:59
Medlem
Vargfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Vad fan har sen slutat säljas eller? Finns ingenstans ju
Det verkar som att Vitan har slutat att säljas i Sverige tyvärr. Har du kollat med Gamestop? Dom verkar i alla fall den begagnad när man kollar på hemsidan Samtidigt som rear ut spelen till Vitan nu för inga pengar alls. Såg det igår på min lokala Gamestop också

Själv så importerade jag min från Play Asia i glacier White med Resident Evil Revelations 2. Vart dock svindyrt. Slutade på drygt 3000 kronor med tullvgift
Citera
2017-01-21, 22:34
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vargfar
Det verkar som att Vitan har slutat att säljas i Sverige tyvärr. Har du kollat med Gamestop? Dom verkar i alla fall den begagnad när man kollar på hemsidan Samtidigt som rear ut spelen till Vitan nu för inga pengar alls. Såg det igår på min lokala Gamestop också

Själv så importerade jag min från Play Asia i glacier White med Resident Evil Revelations 2. Vart dock svindyrt. Slutade på drygt 3000 kronor med tullvgift

Satan vad dyrt

Får kolla Gamestop
Citera
2017-01-21, 23:40
Medlem
Vargfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Satan vad dyrt
Ja
Får kolla Gamestop
Gör så lycka till
Citera
2017-01-25, 11:16
Medlem
Importerade en Vita Slim från Japan, och laddar den med medföljande USB kabel.

Men vet någon vart jag kan köpa en europeisk väggladdare från? Den medföljande är ju japansk så det fungerar inte helt. Och jag vill helst inte använda adaptrar då jag har dålig erfarenhet med sådant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in