2017-01-19, 14:59
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmentja
Älskar o lira Fifa men har inte engagerat mig i Ultimate team innan; Är det fortfarande värt att börja lira? Jag är rätt kass på vanliga men gillar den snabbare spelstilen. Kort och gott, kan jag spela detta utan att lägga ner min själ i det samt något jag måste/bör göra om jag börjar kola in ultimate team?
Tack på förhand

Klart du kan lira utan att lägga ner själen i det. Går att skaffa bra lag för 50k till en början. När du sen är uppe i typ 150k så skaffar du

Musa - Remy
Martial - Kante - Matic - Mane
Shaw - Smalling - Bailly - Bellerin
Butland

Bättre och billigare än så blir det inte. Det där laget funkar bättre än lag som är mycket dyrare.

Kika på SBC. Finns enorma coins att tjäna på det. Försök även att kvala in till Weekend League. Det är väldigt generöst med priser där om man lyckas vinna ett gäng matcher.

Förövrigt så tycker jag att du lika görna kan skita i FUT. Vanliga onlinesäsonger har MYCKET bättre och jämnare gameplay. Du sparar på tålamodet och slipper handicap och mycket av allt annat som FUT är fullt av.
Citera
2017-01-19, 15:24
Medlem
Vilka SBC challenges är värda att göra på PS4? Jag sitter och kör advanced leage nation hybrid osv tycker det är rätt hyfsad. Har ju inte råd med IF SBC. Men tänkte dessa vanliga gold och Rare gold. Vilka är de bästa?
Citera
2017-01-19, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av warseven
Alternativ 1: Du leder med 1-0, motståndaren använder sig av disconnect glitch på PS4an. Du får inte vinsten, och han får inte förlusten.

Alternativ 2: Du ligger under med 0-1, motståndaren använder sig av disconnect glitch på PS4an. Du får inte förlusten, men han får matchen som vinst.

Jag spyr. Trodde det bara fanns sånt på draften. Jag lirar bara WL på helgerna men över min döda kropp att jag lirar det denna veckan om glitchen funkar där också jag kommer slå sönder något på riktigt då. Är det helt hundra att det måste komma en ny uppdatering först innan den glitchen försvinner eller kan de ta bort det på något annat sätt? Jag menar ju annars finns det ju ingen mening att lira innan man ser nästa uppdatering.
Citera
2017-01-19, 15:40
Medlem
Skulle någon vänlig själ kunna förklara hur marknaden fungerar? t.ex:

- Vad är det som styr att spelarpriserna höjs respektive sänks? Förstår med SBC men hur kan man förutse dessa?

- När ska man köpa/sälja?

- Hur reagerar marknaden på händelser såsom IF-kort?

- Hur tjänar man på bäst sätt coins på trading?

Tack på förhand om någon orkar förklara
Citera
2017-01-19, 15:43
Medlem
Qirrens avatar
Haha de måste ju ställa in WL om detta inte löses illa kvickt. Förvisso har man inte fått rewardsen från förra helgen än så jag är inte ens kvalificerad. Jag som byggt ihop ett nytt lag och allt. :-\

http://www.futhead.com/17/squads/4018363/
Citera
2017-01-19, 15:46
Medlem
Marquee Matchups idag? Nån som har koll?
Citera
2017-01-19, 15:48
Medlem
ALLTSÅ DRIVER EA ELLER????????????????????????

Leder fuckin 3-0 i div1 och horungar quittar o jag får FUCKIN FÖRLUST?????

Detta var droppen nu lägger jag ner de här jävla fitt spelet man lägger ned tid o pengar men blir knullad hårt i arslet jävla sop företag
Citera
2017-01-19, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
ALLTSÅ DRIVER EA ELLER????????????????????????

Leder fuckin 3-0 i div1 och horungar quittar o jag får FUCKIN FÖRLUST?????

Detta var droppen nu lägger jag ner de här jävla fitt spelet man lägger ned tid o pengar men blir knullad hårt i arslet jävla sop företag

hände mig 2 gng i rad på draften, ledning 3-0 de drar jag flyger ur FUT.. spelar inte skiten förrän de fått ordning på det... EA är riktiga skojare, som någon sa innan - De tar ett steg framåt men två bakåt...ufon
Citera
2017-01-19, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Till en annan grej, angående loyalty. Håller på med SBC world class och legendary nu. Behöver loyalty på 12 av 22 spelare. Jag brukar köra match mot TOTW och avsluta spelet när spelet satt igång, göra det 10ggr för att få loyalty. Men någon som vet om man in göra ett byte direkt vid start och även på loyalty på den inbytte spelaren? Eller blir det bara på dem i startelvan?

Det gick att göra så.

Fick en IF... som walkout... hoppades innerligt på SIF Nainggolan! Men det blev TIF Kane i Player Premium paketet. Klart bästa spelaren jag fått iår! Värd 230k nu. Värd 140-160k i början iår, jävla konstigt att priset går upp under dag 2?! Frågan är om han skall säljas direkt. Har ingen användning i mina nuvarande lag.

Om jag inte byter ut NIF Aguero och NIF De Bruyne mot TIF Kane och TIF Eriksen. Vad tror ni om det bytet??
Citera
2017-01-19, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Det gick att göra så.

Fick en IF... som walkout... hoppades innerligt på SIF Nainggolan! Men det blev TIF Kane i Player Premium paketet. Klart bästa spelaren jag fått iår! Värd 230k nu. Värd 140-160k i början iår, jävla konstigt att priset går upp under dag 2?! Frågan är om han skall säljas direkt. Har ingen användning i mina nuvarande lag.

Om jag inte byter ut NIF Aguero och NIF De Bruyne mot TIF Kane och TIF Eriksen. Vad tror ni om det bytet??

tror Aguero KDB är bättre än Kane Eriksen
Citera
2017-01-19, 16:22
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godlike88
Leder 4-1 i div 1. Har 6-0-0 men alla de 3 jag skulle vunnit får jag förlust pga den äckliga glitch jäveln.

Ny fuskare på listan.
Pdepl
Alla dessa fuskare ska bannas.

Hur gör de fusket? Drar ur strömsladden eller vad?

Brukar disconecta om jag ligger under med 4-0 men det är inte för att utnyttja nån glitch utan för att jag blir förbannad
Citera
2017-01-19, 16:29
Medlem
RolfRolands avatar
Jag disconnectar väldigt ofta i WL under sena kvällar. Mest för att jag inte har tiden att lira 40 matcher och vill starta en ny match så snabbt som möjligt om jag ändå känner att det är kört. Har dessutom märkt att fitness inte dras om man disconnectar.

Hoppas bara man inte ställt till det för några nu.

Ska väl tillägga att jag givetvis får förlusten då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in